4 vinkkiä, joiden avulla saat lisätehoa treeniisi

Avojaloin

Avojaloin treenaaminen parantaa verenkiertoa, vahvistaa luita ja antaa sinulle paremman ryhdin. Sen on myös todistettu parantavat mielialaa, joten säästyt huonoilta aamuilta.

Musiikin kuunteleminen

Musiikin kuunteleminen treenin aikana vähentää uupumusta, ja silloin treeni ei vaadi sinulta suurempia ponnisteluita. Kaikki tuntuu sujuvan kevyemmin. Juokse musiikin tahtiin tai mene tanssitunneille. Pystyt treenaamaan kovemmin ja pidempään.

Anna äänesi kuulua

Kilju ja huuda! Se antaa sinulle itsevarmuutta ja saa sinut treenaamaan kovemmin. Motivoi itseäsi!

Kämmenet viileinä

On todistettu, että viileät kämmenet auttavat liikkumaan pidempään.

Tiesitkö?

Sopiva voittaa laiheliinin.

Laihoilla, huonokuntoisilla ihmisillä on suurempi riski kuolla aiemmin kuin lievästi ylipainoisilla, hyväkuntoisilla ihmisillä. Liiku säännöllisesti koostasi riippumatta, mikäli haluat saada terveellisemmän ja pidemmän elämän.

Kuva: istock

Lue myös:

Näin tähdet ajattelevat selluliiteistaan

Ulkonäkö on huono motivaattori liikkumiselle

Meditaatio – näin pääset alkuun