Hiusmallista

Vierailija

Ehdotuksia (mieluiten kuvineen) millaiset hiusmalli mulle passais parhaiten?

Omistan pyöreät kasvot, paksun suoran tukan joka yltää yli olkapäiden. Tällähetkellä ne ovat leikattu kerroksittain joten ylhäältä tukka on jotain 10cm pitkä ja otsatukka on leikattu vinoon. Aamulla otsis sitten sojottaa kattoon ja sen saa hyvällätuurilla suoristettua osoittamaan lattiaa.

Tähän olen jo kyllästynyt koska tuo on ollu mulla jo vaikka kuinka kauan ja on rasittavaa laukata kampaajalla vähän väliä leikkauttamassa ottatukkaa kun se kokoajan roikkuu silmillä enkä siihen uskalla itse kajota koska lopputulos on melko ruma.

Haluan tukan joka on melko helppo laittaa ja näyttää nätiltä. Eikä nykyisestä pituudesta lähtisi pituutta. Vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija

Tohon on vähän hankala sanoo mitään kun en oikeen tiiä millasta muutosta haluat jos et pituutta halua pois. Kun jos sulla on jo otsis ja kerrokset niin ei niitä oikeen poiskaan saa, ja tosiaan vaikee hahmottaa millasta muutosta haluisit. Mun ehdotus ois että vaikka miettisit jonkun staran/staroja jolla on samanmuotoset kasvot kuin sulla ja vaikka googletat kuvahaulla kuvia niin voisit niistä saada jotain inspistä :)

Vierailija

Voisit ainaki leikata vinon otsatukkasi suoraksi, tulisi ainakin jotain vaihtelua ja kyllä sekin jo ilmettä muuttaa jonkin verran. Jollet pituudesta pois halua tai muuta ni en kyllä osaa mitään ideoita antaa. Hmmm,ehkä hiukan oudompi vaihtoehto... Permis? :D :D

Vierailija

Niin NiinaRiinan kommentista tuli mieleen että, tietty kampaamosta voisi hankkia jonkun kestokiharruksen. Ei sen ihan afropermiksen näkönen tarvi olla, saa sieltä mun tietääkseni ihan laineita ja sellasta. Sillä saisi ainakin vähän erilaisen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat