mitä mies touhuaa?!

Vierailija

Kommentit (6)

Vierailija

Luulen, että mies ei ole kokonaan päässyt eroon exästään. Hän myös tietää, että sinä kuuntelet, jolloin kertoo kaiken mitä päässä liikkuu sinulle. Jos sinulla on tunteita tätä miestä kohtaan, voisit yrittää kertoa hänelle niistä ja siten miesystäväsi saattaa unohtaa rasittavan exänsä ja teidän suunnittelema tulevaisuus alkaa! =)
Itselläni oli suhteemme alussa myös tilanne, jolloin exä piti yhteyttä eikä se minua aluksi häirinnyt. Huomasin kuitenkin, miten mieheni käytös aina muuttui mm. exän kanssa tekstailun jälkeen ja päätin laittaa mieheni valitsemaan joko minut tai ex. En halunnut ottaa riskiä, että ex pilaisi suhteemme...

Vierailija

Oletteko puhuneet siitä että tämän miehen olisi jo aika päästää irti exästään.. Jotenkin mulle tuli sellanen olo että tämä ex käyttää miestä hyväksi. Minä en itse jäisi kuuntelemaan jos joku kehuisi mimmiä maasta taivaaseen... Jos se ex haluaisi olla miehen kanssa taas niin eiköhän ne olisi sitten yhdessä?

Vierailija

En jäis kattelee ja odottelee omaa vuoroo, jos mies ois noin selkeesti viel exässä kiinni. On selvää kenet hän valitsis sun ja exän välilt. Miehet usein kertoo päässeensä jo täysin yli ja kuvittelee asian olevan niin, mutta silti ne roikkuu vielä exässä. Kyllä sen puheesta ja käytöksestä näkee onko jo päässyt yli vai ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat