Vuosipäiväksi naiselle...

Vierailija

Moikka

Olen reilu parikymppinen miehen alku ja muutaman viikon päästä olisi ensimmäinen vuosipäivä tyttöystävän kanssa. Jotain pitäisi keksiä, joten kysytään teiltä, että mitä te haluaisitte tehdä? Tyttöystävä lukee cosmoa, joten päädyin tänne :) Toivottavasti ei tätä lue...

Tytölläni on ollut viime aikoina aika paljon stressiä opiskeluista, joten jotain rentouttavaa olisi suunnitteilla, mitään reissua tms. siis ei. Mielessä on hyvää ruokaa --> sauna + jonkunlainen ihonhoito (tästä voi antaa ehdotuksia), jonka jälkeen kokovartalohieronta ja ehkä ilta päättyisi sitten.... :) Lahjaksi on seksikästä päällepantavaa.

Ideoita/ehdotuksia? Erityisesti tuohon ihonhoitoon voisi olisi mukava jos löytyisi jotain vinkkejä. Jalkahoito mietin myös.
Olisi myös kiva kuulla millainen olisi sinun unelmavuosipäiväsi?

-m

Kommentit (9)

Vierailija

HIERONTAAN ;D se auttaa todella paljon stressin ja on tooooosi rentouttavaa ja mukavaa.. Jos siis ihan ammattilaisen luokse menee :)Selkä- tai päähieronta on niin ihanaa! Mä olisin onnellinen jos joku vies mut selkä/pää hierontaan :)

Tai sitten jos tyttös tykkää paljo kynsijutuista niin voisit ostaa lahjakortin manikyyriin :)

Vierailija

En muista naisista tiedä mut itse en perustais saada lahjaksi jotain "seksikästä päällepantavaa"... tuntuis siltä, et mies on siinä ajatellu ennemmin itseään kuin naistaan.

Toisaalta jos olisin nainen ja vuosipäivä olisi tulossa, saattaisin hyvinkin ostaa itse itselleni jotain seksikästä päällepantavaa, lahjaksi miehelle.

Voisithan ottaa teille hotellihuoneen yöksi jostain kylpylästä, tarjota siellä ihanan illallisen ja tyttös sais valita itse jonkun ihonhoidon, joita ainakin naantalissa on tarjolla vaikka minkälaisia. saunaankin pääsee kylpylässä. itse ainakin osaan paremmin rentoutua kun "juhlitaan" jossain hotellissa, missä on palvelijoita ja kaikki tehdään sulle valmiina eikä itse tarvitse kuin nauttia :)

jos oikein jotain esinettä miettii lahjaksi niin kauniit korut tai kalliit laukut (chanel, longchamp jne) ei mun käsittääkseni petä koskaan.

Vierailija

Hei kuulostaa aivan mahtavalta! Olin aivan haltioissani kerran,kun muutama vuosi sitten mieheni oli tehnyt hyvää ruokaa ihan jälkiruokineen ja odotti minua pukupäällä ruusujen kera! =) Olin aivan yllättynyt ja jo se riitti.
Mutta hieronta,sauna ja muut jutut vielä päälle on tosi kivan kuullosta... Mutta minusta sinun kannattaa jättää tuo ihonhoito pois, jos se ei ole sinulle tuttua...
Olen varma, että jo ruoka,sauna ja kokovartalo hieronta tepsii varmasti ja tekee illasta ikimuistoisen,onnea! =)

Ps. ja tuo pikku lahja tuohon päälle kruunaa varmasti lopputuloksen! ;)

Vierailija

Moikka

Mahdollisuutta ei ole rahallisesti eikä ajallisesti mihinkään kovin ihmeelliseen, joten valitettavasti kalliit laukut ja kylpylälomat saa jäädä tällä kertaa :) Mielelläänhän sitä vaikka lomalle lähtisi, jos olisi mahdollista. Suunnitelmissa siis "koti-ilta", että saa helposti pienen irtioton arjesta, ilman suurempia kustannuksia ja että pääsee seuraavana päivänä normaalisti kouluun ja töihin.
Ihonhoitoa en sen koommin meinannut itse tehdä, mutta tyyliin joka voide/rasva/kuorinta mitä-näitä-nyt-on ja sitten voitaisiin yhdessä hoitaa molempien ihot kuntoon.

Hieronta ihan hierojalla olisi varmasti mieleen, mutta kuulemma pystyy paljon paremmin rentoutumaan, kun on tuttu hieroja. Etenkin jos hierotaan koko vartaloa. Vaikka en pidä itseäni minään hyvänä hierojana, niin kovasti on tyttö tykännyt :)

Jep, seksikkäät alusasut on "molemmille", mutta kyseessä kuitenkin ihan käytännöllistä, eikä mitään puhtaita seksivaatteita. Kokemuksesta tiedän, että on tytön mieleen ja eihän se väärin ole, että itsekin tykkää :P

Kiitokset kommenteista. Lisää saa toki laittaa :)

Vierailija

Itselleni ei ainakaan ole kovinkaan väliä sillä, onko lahja ollut kallis, sillä lähes ilamiseksikin voi toisen yllättää ihanasti. Toi koti-ilta on siis aivan mahtava jo itsestään, jos aiot tehdä ruokaa, hieroa, lämmittää saunan ym.

Suosittelen kuitenkin, että jätät ton ihonhoitojutun pois, kun ei sellaisia tuotteita paljoakaan ole, jotka käyvät miehille ja naisile. Ja muutenkin musta ainakin ois vuosipäivänä kummallista tehdä jotain kasvohoitoja, kun kyseessä kuitenkin on parisuhteen juhliminen. Eli ehkä mieluummin jotain vähemmän naisellista tekemistä. Voit tietenkin antaa tytölesi lahjaksi jonkun vähän paremman kosmetiikkatuotteen, jos hän on jostain tietystä vaikka puhunut. Tai sitten vaikka joku tuoksu tai koru. Mutta tärkeintähän on van muistaa toista, ei kyseessä kuitenkaan ole mikään naisten hemmottelupäivä, niinkuin esim. naistenpäivä on. Mutta alusasu on musta aivan ihana idea, itse ainakin tykkäisin sikana. Jos annat sen, ni ei musta muuta lahjaa edes tarvitse ostaa.

Vierailija

heips! Ihana ajatus sinulla. :) arvostan panostustasi. Minulle itselleni henklökohtaisesti riittäisi ihan vain onnen toivotus poikaystävältäni ja vaikka ruusuja. :) ajatus on tärkein, ei niinkään mikään hirmuinen rahan meno ja stressi siitä mitä keksin.. se on turhaa.. mutta vinkkinä voisin sanoa että ajattele itse, mikä sinusta olisi kivaa.. :) onnea!

Vierailija

"jos oikein jotain esinettä miettii lahjaksi niin kauniit korut tai kalliit laukut (chanel, longchamp jne) ei mun käsittääkseni petä koskaan."

... ihan vain varmistukseksi, ei merkkilaukku ole jokanaisen unelma. Itsehän nauraisin poikaystävän pihalle jos hän tuollaista tyrkyttäisi. En edes osaisi teeskennellä yllättynyttä jos noin pahasti metsään menisi, tosin oma poikaystäväni onneksi tietää että tuo olisi niin kaukana omasta tyylistäni kuin vain voi olla ;)

edit: ja joojoo, toki ajatus on aina tärkein, mutta jos minulle tuollaista olisi antamassa ei olisi kyllä ajatellut yhtään mitään lahjaa valitessaan eikä näin ollen olisi mukana sitä paljonpuhuttua ajatustakaan :D

Joku saunahunaja voisi olla sopivan iisiä hemmottelua, sitä nyt ei ainankaan ole hankala käyttää ja ihan hyvin voi laittaa kummallekin jos vain haluaa :) ja hierontaan varten joku kiva hierontaöljy, tuo vähän "luksusta" mukaan.

"En muista naisista tiedä mut itse en perustais saada lahjaksi jotain "seksikästä päällepantavaa"... tuntuis siltä, et mies on siinä ajatellu ennemmin itseään kuin naistaan."

Yhteinen juhlahan se vuosipäivä on joten eikös se ole ihan positiivista että molemmat voivat lahjasta nauttia ;) mutta tässä on toki väärään koon ostaminen riskinä, eli se koko kannattaa todellakin vaklata muistiin ja sopia vaihtomahdollisuudesta kaupan kanssa. Tai ehkä jopa ottaa tyttöystävän tissiliivit ihan mukaan ja mennä niiden kera ihan alan liikkeeseen. Noissa kun voip olla pientä vaihtelua mallinkin mukaan. Asiantunteva myyjä osaa kyllä sit jeesiä :)

Vierailija

Itse tykkäsin, kun mies oli ostanu vuosipäiväksi Viivi&Wagner palapelin, jota sit illan mittaan kasattiin yhdessä. Sanoisin, että hyvän vuosipäivän avain on juurikin se yhdessä oleminen ja tekeminen. Lahjat voi mun puolesta säästää jouluun ja synttäreihin.

Vierailija

Voi onpa jotenkin ihanan kuulosta. Ihmettelen tosin miten naista nyt noin hemmotellaan, onhan se yhteinen päivä. Ikinä en ole vuosipäivää mitenkään viettänyt muuten kuin leffassa käynyt.
Joo kasvohoidon voisit jättää pois ja muutenkin tuskin kannattaa liian järjestelmällisesti iltaa miettiä. Yllätyksenä kunnon ateria (kynttilöiden kera) kuulostaa todella hienolta. Itse tuskin haluaisin harrastaa seksiä ruokailun jälkeen ja saunominenkin täydellä mahalla tuntuu ahdistavalta. Henkilökohtaisesti muutama punainen ruusu on hienompi kuin kasa kukkia.
Ja alusvaatteet eivät ole todellakaan paha lahja mielestäni. Etenkin jos ne ovat käytännölliset ja tiedät tyttöystävästi koon (väärä koko tuskin ikinä ilahduttaa alusvaatteissa).

Olisiko itse tehty kortti tai (vähän huumorilla) tehty runo mitään? Itse en ole kovinkaan romanttinen ja runot tuntuvat hassulta, mutta kun heräsin aamulla ja poikaystävä oli jättänyt söpön runon minusta viereeni niin kyllä siinä vähän herkistyi. Voisit laittaa kortin/runon johonkin tytön tavaran väliin, jonka hän varmasti päivän aikana avaa (lompakko, kirja, silmälasikotelo yms.) En tunne tyttöystävääsi, mutta tuommoinen hyvin henkilökohtainen ja itse tehty pieni lahja olisi mukava itseni mielestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat