Voiko tunteita oppia hallitsemaan?

Vierailija

Eli mulla on sellani ongelma että aina kun joku hyvännäköinen, mukava, ihana mies tulee juttelemaan/flirttailemaan/iskemään (tiedätte varmaan miten) ;D niin olen aina ihan myyty ja ihastunu.

Haluaisin olla sinkku ja pitää yhdenillanjuttuja, mutta se ei vaan onnistu.. Ihastun ja haluan olla yhteydessä ja haluun enemmän. Enkä juuri tässä elämänvaiheessa ehkä halua sudetta, koska pelkään kans paljon hylätyksi tulemista.

Voiko siis tunteita oppia hallitsemaan? Vai onko olemassa jokin "kikka" miten saa pidettyä tunteita kurissa?

Olen kans miettiny että olenkohan mä rakastunut rakkauteen?! Nautin kovasti miehien huomiosta, mutta olisi helpompaa jos ei aina tunteet olisi mukana pelissä..

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla on vähän sama juttu, että ihastun helposti. Mutta mä oon kyllä viimeaikoina oppinu hallitsemaan ihastumistani. Täytyy vaan pysyä lujana ja ottaa vähän etäisyyttä, jos huomaa, että alkaa ihastumaan johonkin tyyppiin. Helppoa se ei aina oo. :D

Vierailija

Mulla on samoin olen ollut jo puali vuatta ihastunut ihteen poikaan mutta hän ei halua musta mitään ja olen saanut pidettyä itseni kasassa. Mutta tosi vaikeeta se on ollut ja alkaa vaikeammaksi käydä. :( Mutta kyllä tunteita pystyy hallitsemaan kuhan ottaa sen tavoitteeksi ettei halua sitä. Tai mun tapauksessa etten saa tätä poikaa ja rupee katseleen muita miehiä. :)

Vierailija

Kun mies tulee iskemään sinua, yritä esitellä vaikeasti tavoiteltavaa loppuun asti,jos se auttaisi? Tai kannattaa varmaan alusta asti ajatella, että tämä on tämän illan mies ja huomenna hänen paikallaan voi olla jo toinen! ;)

Vierailija

NiinaRiina, tuo jälkimmäinen oli hyvä :) että ajattelee että tilalla on jo toinen mies seuraavalla kerralla...

Mutta nyt juuri olen ihastumassa erääseen mieheen, puhumme silloin tällöin.. Enkä saa häntä pois ajatuksista.. En halua ihastua tai rakastua, haluun pois nämä tunteet!! että on hankalaa :< ja hänkin sanoi olevansa kiinnostunut minusta, vielä rankempaa....... HUOH

Vierailija

Itse halusin kesällä viettää villiä sinkkuelämää tapailla miehiä hetken ja sitten siirtyä seuraavaan. Vaan koukuttipa mut eräs mies ensimmäisestä kerrasta asti. En koskaan ollut niit ihastunut ja päätin antaa vaan mennä ja katsoa miten käy. Enpä olekaan enää tänä päivänä sinkku;). Mutta onnea sun tavoitteen kanssa, kävi miten kävi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat