Voiko intissä olevan pojan kanssa alkaa seukkaamaan??

Vierailija

haluaisin muiden mielipiteitä.. eli siis olen nyt noin 3viikkoo "tapaillut" erästä intissä olevaa, muttta voiko tää kehittyä vakavaks ku ei ehdi kiintyy nin hyvin? ollaan nyt vietetty pari yötäkin yhdeessä (ei seksiä) ja kerran tavattu muuten vaan.. mitäköhän tää poika tästä meidän jutusta ajattelee?? oonko vaan jotain intti ajan hupia?? :D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mulla on itseasiassa aika samanlainen tilanne, että yksin et ole asiaa pohtimassa :)

Meillä on kyllä tän kyseisen kundin kanssa ollut seksiä, ja siitä se homma oikeestaan kokonaan lähti liikkeelle. Vaihdettiin kuitenkin numeroita, ja tavattiin heti seuraavana viikonloppuna. Ollaan myös "tapailtu" hieman pidempään kun te. Mutta joka tapauksessa tässä ollaan nyt isojen kysymysten äärellä :D itse alan ihastua kundiin oikein kunnolla, ja olen siitä hänelle vihjaillutkin. Hän on myös näyttänyt hieman vihreää valoa asian saralla... Hän on kuitenkin avoimesti kertonut, kuinka edellinen tyttöystävä petti, ja että luottaminen on vaikeaa... joten meidän kohdalla ainakin tuntuu aika kaukaiselta ajatukselta alkaa seurustelemaan tässä vaiheessa, koska en halua että hän joutuu koko ajan miettimään mitä teen ja missä menen, vaikka luottamuksen arvoinen olenkin. Saa nähdä... Näemme ehkä jo tänä vkl:na,joten toivottavasti saadaan puhuttua jotta tilanne aukenee paremmin meille molemmille :)

en oikein varsinaisesti osaa tuohon kysymykseesi vastata, mutta ajattelin kertoa että kohtalotovereita on :) tuo teidän juttu on kuitenkin aika tuore, joten sinuna odottelisin rauhassa vielä vähän aikaa ja katsoisin mihin tilanne kehittyy. Tai sitten nostaisin kissan pöydälle ja kysyisin kundilta suoraan, mitä hän minusta haluaa... ystävän vai jotain enemmän?

Vierailija

Oma poikaystävä on nyt armeijassa. Tosin siinä vaiheessa kun se sinne meni, oltiin seurusteltu jo reilu vuosi. Se on ihan itsestään kiinni että viittiikö alkaa ikävöimään ketään, koska se mies pääsee lomille vain viikonloppuisin.. jos silloinkaan!. Mutta jos miehellä on iltavapaita, niin silloin kannattaa mennä vierailulle sinne kasarmille :). Kysyit: "voiko tää kehittyä vakavaks ku ei ehdi kiintyy niin hyvin?", kyllä musta voi. Jos vaan soittelette ja tekstailette paljon, ja näätte lomilla. Ja tosta mitä se poika tästä ajattelee, sun pitää kysyä siltä. Kerro sille miltä susta tuntuu, just nää asiat mitä kirjoitit tänne. Ja kysy suoraan että kuinka vakavissaan se on. Jos sä näät siinä pojassa jotain, mikä on ehkä ainutkertaista.. ei sitä kannata päästää käsistä vain koska se JOUTUU suorittaa asepalveluksensa.

Vierailija

ihanaa kuulla että on muitakin samassa tilanteessa!! miten paljon olette yhteydessä toisiinne kun hän on intissä kiinni? minäkin olen hyvin ihastunut tähän poikaan jo ja haluaisin jotain vakavempaakin, mutta vaikee ottaa asiaa puheeksi, kun en tiiä hänen ajatuksistaa ollenkaa.. pussailua yms tietty olemme tehneeet mutta pidemmälle emme ole mun tahdosta edenneet.. en sit tiiä et lähentäiskö se enemmän meitä jos edettäis? on ollu vaan käytäntö etten harrasta yhenillan juttuja.. ja se oon hänelle kertonukki..
humalassa tää poika on mulle "tunteistaa" vkertonu että on tosi ihastunut muhun yms.. mutta ei voi tietää onko ollu vaa kkännipuheita:)

Vierailija

itseasiassa otin asian kerran puheeks .. kysyin vähän naurean että mikä tää meidän juttu oikeen on, nii en oikee saannu kunnon vastausta.. tää kundi meni tosi vaikeeks ja itteeniki jännitti siinä tilanteessa nii en halunnu alkaa enempää kyselee..:D en sit tiä jos tää oli merkki ettei se oo vakavissaa?

Vierailija
kikiki90

tää kundi meni tosi vaikeeks ja itteeniki jännitti siinä tilanteessa nii en halunnu alkaa enempää kyselee..:D en sit tiä jos tää oli merkki ettei se oo vakavissaa?

Ei kannata heti ajatella negatiivisesti :) Itelle ainakin kävi tän kyseisen herrashenkilön kanssa samalla tavalla, kun koitin vähän kysellä tästä meidän tilanteesta. Kundi meni ensin ihan mykäks ja tosi vaikeeks, eikä osannu sanoa mitään. Hetkisen kuluttua se sano olevansa ihan yhtä hämillään kun mäkin, ja että se ei oikein ite tiedä haluaako inttiaikana seurustella, just sen ikävän takia ja näin. Hän meni siis vaikeaksi vaan sen takia, koska epäilee sitä kestääkö oma pää inttiajan. Voi olla että sillä sun kundillas on samat mietteet :)

Niin ja tosta yhteydenpidosta, niin kyllä mä oon viikottain, toisinaan päivittäinkin ollu herraan yhteydessä :) puolin ja toisin on tehty alote esim. tekstailuun...

Vierailija

no mulla kävi nyt sitten niin, että tää jätkä ilmoitti ettei halua musta kuulemma mitään... "suojelee" itseään mustasukkaisuudelta yms, oli selitykset... nähään kyllä huomenna, koska sanoin, että haluan ehdottomasti puhua asiat halki ja jatkaa ystävinä, koska tämä jätkä on parasta mitä mulle on pitkään aikaan tapahtunut!

Toivottavasti sulla sujuu paremmin...

Vierailija

Kaverini tapasi poikaystänsä sen ollessa ekoilla lomilla, hyvin "ehti kiintymään" ja nyt ne asuu yhdessä ja on seurustellu n. 2 vuotta. Eli hyvin voi käydä :)

Itselläni oli vähän huonompi kokemus ja totesin vain olleeni eräälle jätkälle hetken mieliteko ennen inttiin menemistä,sillä inttiin mentyään ekoilla ta tokilla lomilla totesi et meidän jutusta ei voi tulla mitään koska "intti pilaa kaiken". Huono tekosyy sille että se ei halunnut muuta kuin pitää hetken hauskaa ennen armeijaa, sillä loppukommentina tuli et mennäänkö meille "jatkoille". Ei tuntunut kivalta, mut olin toisaalta itsekin sinisilmäinen.

Vierailija

Tottakai voi kehittyä vakavammaks :) Voin omasta kokemuksesta kertoa ettei todellakaan oo herkkua alottaa seurustelua sillä tavoin, koska toista on koko ajan ihan käsittämätön ikävä eikä sitä saa hetkekskään pois mielestä (itellä ainakin oppitunnit meni hivenen ohi sen ansiosta :D), mutta se on ehdottomasti sen arvosta jos oikeesti tykkää kyseisestä jätkästä.

Oma poikaystävä lähti viideks viikoks ulkomaille noin viikko sen jälkeen kun oltiin alotettu seurustelu, eikä oikeestaan tunnettu siinä vaiheessa paljon yhtään. Sen jälkeen se oli muutaman päivän Suomessa ja lähti kolmeks viikoks uudestaan ulkomaille. Sitten sain pitää sen jopa kaks viikkoa itelläni ennen kun joutu lähtemään inttiin :) Ja siinä sitten kärvisteltiin vielä puol vuotta. Olihan siinä odottamista, mutta nyt ollaan jo vuos seurusteltu ja intistäkin selvittiin. Nykyään nähdään monta kertaa viikossa ja rakastan poikaystävääni valtavasti :)

kikiki90

itseasiassa otin asian kerran puheeks .. kysyin vähän naurean että mikä tää meidän juttu oikeen on, nii en oikee saannu kunnon vastausta.. tää kundi meni tosi vaikeeks ja itteeniki jännitti siinä tilanteessa nii en halunnu alkaa enempää kyselee..:D en sit tiä jos tää oli merkki ettei se oo vakavissaa?

En voi tietenkään tietää varmasti, mutta jos itse vähän kuin leikillä kyselit, niin ehkä jätkä ei vain kehdannut heittäytyä kauhean vakavaksi. Ja itse kun heitin nykyiselle poikaystävälleni iltasella saman kysymyksen (harrastettiin samaa kuin te, eli oltiin vietelty useampia öitä siinä vaiheessä yhdessä, mutta ilman seksiä), tämä vain totesi olevansa liian väsynyt ja sanoi että puhutaan toiste. Siinä vaiheessa olin vähän että "jaha..". Mutta seuraavana päivänä jätkä sitten ehdotti, että aletaanko seurustella :D

kikiki90
pussailua yms tietty olemme tehneeet mutta pidemmälle emme ole mun tahdosta edenneet.. en sit tiiä et lähentäiskö se enemmän meitä jos edettäis? on ollu vaan käytäntö etten harrasta yhenillan juttuja.. ja se oon hänelle kertonukki..
humalassa tää poika on mulle "tunteistaa" vkertonu että on tosi ihastunut muhun yms.. mutta ei voi tietää onko ollu vaa kkännipuheita

Tietenkin se lähentää, mutta jos häntä ei sitten muu kiinnostakaan, satuttaa se seksin jälkeen sinua huomattavasti enemmän, eli kannatan kyllä sitä että selvität ensin onko hän tosissaan suhteesi. Ja nuo kännipuheet voivat hyvinkin olla sitä, että hän on yksinkertaisesti liian ujo puhumaan selvinpäin :)

Vierailija

Heiii.. mullakin on nyt tämmönen tilanne :I tavattiin joku about kuukaus sit, ja ollaan pojan joka lomal nähty mut mietin kans samoja juttuja kun tekin..

Vierailija

No mites teillä tilanteet edistyy? Mulla heitti oma tilanne taas ihan häränpyllyä, ollaan jatkettu tapailua ja vähän aika sitte vietin oikein mukavan ja rentouttavan saunaillan kyseisen kundin luona :) ihmissuhteet on monimutkaisia, eli saa nyt nähdä taas miten tästä eteenpäin...

Vierailija

minulla ei ole omia kokemuksia, vielä. :)
mutta veli on nyt armeijassa, ja se seurustelee. ne on kyllä seurustellu jo useamman vuoden tyttöystävänsä kanssa. mutta ne on aina viikonloppuisin yhdessä, kun veli tulee lomille. ja joskus iltaisin tyttöystävä menee katsomaan veljeä.
mun mielestä ei intti ei haittaa seurustelua. pitää vain tottua siihen, ettei nää ihan joka viikko. onneksi kännykät on keksitty :)

Vierailija
sellainenerilainen

mun mielestä ei intti ei haittaa seurustelua. pitää vain tottua siihen, ettei nää ihan joka viikko.

Välttämättä intti ei haittaa seurustelua, mutta kyllä se siihen vaikuttaa (ja paljon). Enemmän se on kuitenkin omasta asenteesta ja suhteen laadusta kiinni, kuinka siitä selviää. :)

Vierailija

Luulin jo että oon ainoa! :-D Viime syksynä pyörin ihan samojen kysymysten äärellä kun ihastuin inttipoikaan. Hassua oli se että tunsin pojan entuudestaan mutta en aiemmin ollu ihastunut. Ollaan oltu yhessä vajaa viisi kuukautta ja oon ihan rakastunu :-) Silti meillä on nyt viimeiset pari kuukautta ollu riitaa melkein joka vknloppu kun ollaan nähty. Kyllä se armeija ottaa koville vaikka ei olisikaan tottunu näkemään toista joka päivä. Hirvee ikävä on koko ajan ja puhutaankin puhelimessa päivittäin vähintään tunti tai kaksi. En oo varmaan koskaan oottanu mitään niin paljon kun heinäkuuta! :-)

Vierailija

Kyllä voi! Itse tapasin poikaystäväni muutama kuukausi sitten, kun hän oli mennyt inttiin. Nyt (tiedetään, monen mielestä liian nopeasti) olemme kihloissa ja asumme yhdessä:) Onneksi intti loppuu pian ja loppu aika onkin melkein pelkkää lomaa:p vaikeaahan se on, mutta itse rakastuin poikaan ensisilmäyksellä, niinkun kuulema hänkin minuun:D Pidämme yhteyttä päivittäin ja hän on lähes joka viikonloppu kotona ja usein myös pidennetyillä lomilla arkipäivinä:)Suosittelen siis katsomaan kuinka tilanne kehittyy ennen kuin hylkäät kundin sen takia, että hän on intissä:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat