tietämätön!!

Vierailija

Hei! mulla on sellanen tosi outo kysymys; Onko mitenkää mahdollista että tulee raskaaksi jos itse yhdyntää ei ole tapahtunut, mutta penistä on ns. hierottu emättimeen. poika ei ole lauennut, mutta siemennestettä on vähän ollut tilanteessa mukana.
minusta tuntuu ettei raskaus ole mahdollinen, mutta pakko silti varmistaa :D

Kommentit (10)

Vierailija

no jos tuosta on napsahtanut niin kyllä siinä on pyhällä hengellä ollu jotain tekemistä asian kanssa. et sinuna en kyl olis kauheen huolissas. :)

Vierailija

Yksikin siittiö väärässä paikassa (emättimessä) voi periaatteessa hedelmöittää munasolun. Vaikka penis ei olis mennyt itse emättimen sitään, niin silti se yks siittiö voi emättimen suulta uida limakalvoja pitkin kohtuun.

Vierailija

ei neitsyys mihinkään vaikuta. tee testi kahden viikon päästä ni saat varmuuden. mut en kyl todellakaan usko et sul on mitään huolenaihetta. olen itse ollu aina neurootikko juuri tämänlaisissa asioissa ja sännännyt aina kauhuissani terkkarin tai gynen luo kysymään et pitäiskö siitä ja tästä olla huolissaan.

kyllähän HI-viruksenkin voi saada toisen kammasta. kaikkihan on aina mahdollista. mutta todennäköistä se ei ole.

mut tee se testi ni ei tarvii arvailla :)

Vierailija

Anteeksi, tämä viesti ei kyllä liity otsikko aiheeseen, mutta jonna88, millä perusteella väität, että HIV:in voi saada toisen ihmisen kammasta? Mitään limakalvokontaktiahan siinä ei tapahdu. Melko harvinaista, että kahdella ihmisellä olisi päänahassa tuore haava. Eri asia, jos tyyppi X:llä on päänahassa haava ja haavasta vuotaa vertaa. Jos tyyppi X antaa kamman jollekin toiselle, toinen voi saada tartunnan käytännössä vain siten, että kampaan on jäänyt edelliseltä tyypiltä tuoretta verta, ja tällä seuraavalla joka kampaa, on tuore haava päänahassa myös ( näin virus voisi mennä verenkiertoon, mutta ei kyllä muuten normi tilanteessa jos lainaat harjaa kaverille ja kaveri harjaa sillä, nii poks- se on tartunta sitten)

Vierailija

no tuore haavahan siinä olisi molemmilla oltava, mutta ainahan se on mahdollista :) tarkoitukseni oli siis havainnoillistaa, että kaikki asiat ovat kyllä mahdollisia, mutta monet niistä silti äärimmäisen epätodennäköisiä.

jos ololoon tilanteessa mies on hieronu penistään emättimeen (siis emättimen päälle, ulkoisiin sukupuolielimiin) niin kyllä siinä on mahdollisen touhutipan mahdollisilla siittiöillä ollu vähän todella pitkä ja tuskallinen matka mahdollisten häpykarvojen läpi koko emättimen toiseen päähän munasolulle saakka. siksi mun mielestä olis äärimmäisen epätodennäköistä, että mitään hedelmöitystä on tapahtunu.

mutta ololoo, kerrothan kun olet tehnyt testin, että miten kävi :)

Vierailija

hahahaha hitto mä tipuin "HIV:n kaverin kammasta" :D siis ÄÄRIMMÄISEN epätodennäkönen tilanne,mut kaikki on mahdollista tässä maailmassa!

On siis ÄÄRIMMÄISEN epätod.näk. että ololoo on nyt raskaana, mutta mahdollistahan se periaatteessa on.. mutta niinkuin joku aikasemmin sanoi, kyllä siinä on jo pyhällä hengellä tekemistä asian kanssa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat