Kannattaako jaksaa?

Vierailija

En ole nyt muutamaan viikkoon saanut poikaystävältäni minkäänlaisia huomionosoituksia.. siis esimerkiksi, voi kun olet nättinä tänään tai jonkinlaisia kehuja.. kyllähän te tiedätte. Naistenpäivänäkään en saanut edes kukkia tai mitään huomionosoituksia.. Välillä se pistää tosi p^skaksi olon mutta en viitsi sanoa asiasta, vasta sitten kun on viimeinen tippa menossa mukiin. Poikaystävälläni masennus on pahentunut, että luultavasti sekin vaikuttaa asiaan..? Ollaan oltu jo yli vuosi yhdessä siis. Yhdessä ei asuta ainakaan vielä, mutta ollaan puhuttu asiasta. Olen kysynyt välillä onko kaikki ok, mutta sanoo sen niin vaitonaisesti että kyllä kaikki on ok. Ei oikeen meinaa uskoa aina, ja hänellä kun on ad/hd, niin asioita ei voi toistaa moneen kertaan sillä hän suuttuu asiasta, sen olen huomannut jo vuoden aikana mutta ymmärrän sen.

Mutta siis, mitä kannattaisi tehdä? Itsensähän tässä hajottaa jos ei mitään kehuja eikä huomionosoituksia saa..

P.S. Kertokaa toki omia kokemuksianne!

Kommentit (12)

Vierailija

Jos poikaystäväsi on aiemmin huomioinut sinua hyvin ja nyt kaikki huomio on loppunut,on kyllä jossakin jotain vikaa. Kaikkea ei kuitenkaan masennuksen varjonkaan voi laittaa, kannattaa puhua poikaystäväsi kanssa ja voit vaikka kertoa hänelle olevasi huolestunut. Toivottavasti hän viimeistään silloin avautuisi... :)

Vierailija

Vaikea sanoa mitä kannattaisi tehdä. Voisitko yrittää vihjata varovasti poikaystävällesi, että tunnet itsesi hieman unohdetuksi? Ja vastapainoksi osoittaa kunnolla huomiota poikaystävällesi sanoilla tai teoilla? Ellet jo siis tee niin muutenkin.

Itse olen seurustellut poikaystäväni kanssa yli kolme vuotta ja suhteemme on läheinen ja hyvä ja tiedän, että poikaystäväni pitää minua viehättävänä. Ongelma onkin se ettei hän kerro sitä kovinkaan usein minulle. Olen maininnut asiasta useita kertoja, mutta yleensä nämä tilanteet menee jokseenkin huumorin painolla eikä ole niin vakavia. Välillä itsetuntoni on kuitenkin aivan pohjassa ja silloin syö aika paljon naista kun mies kehuu muiden naisten ulkonäköä ja itse en saa kehuja juuri koskaan. Olen vaan sellainen persoona, joka tarvitsee paljon näyttöä siitä että minua rakastetaan ja pidetään kauniina, mutta poikaystäväni ei näytä sitä millään tajuavan.

Toivottavasti kuitenkin asiat kääntyy parhain päin, meillä molemmilla :) Tsemppiä sinne!

Vierailija

Ei ole totta, että huomionosoitukset vähenevät, mitä pidempään seurustelee. Itse olen ollut samassa suhteessa jo neljä vuotta ja loppua ei näy vaan oikeastaan romantiikkaa ja huomiota tulee aina vain enemmän! :)

Vierailija

Älä anna periksi, jos vaan vielä rakastat ja haluat rakastaa :)

Itellä takana reilu vuoden suhde, jonka aikana kyllä on "muutamaan" kertaan itku päässy, kun niin pahalta tuntunu, mutta kyllä niistä on aina selvitty.. Tsemppiä!

Vierailija
jonna88

- huomionosoitukset loppuu kun suhde vanhenee (ainakin kukat ym konkreettiset)
- masentuneen kanssa on tosi vaikeaa olla.

Ei meidän suhde ole vanhentunut.. :D ja kyllä tiedän että masentuneen ja ad/hd sekoituksen kanssa on hyvin vaikea seurustella. Olemme kuitenkin jo reilu vuoden verran seurusteltu.. mut kai ei muu auta kun odottaa että tuo paha masennus (mikä hänellä alkoi vasta muutama päivä sitten _taas_) vähän hiipuu niin eiköhän se kolahda silloin hänen päähän.. (:

Vierailija

No nytten herraseni pyysi minulta anteeksi ja sanoi hyvittävänsä kaiken minulle (: ja huomasi että todella tarkoitti, sillä katsoi suoraan syvälle silmiini... (: Mutta hei, jos muilla samanlaisia ongelmia niin kertokaa! Olisi ihan kiva jos olisi kohtalo tovereita... (:

Vierailija

Mä oon seurustellu mun miehen kans nyt reilu vuoden ja meillä nää huomion osotukset on huimasti vähentyny siitä mitä sillon alussa sain. Voi tosiaan mennä useempiki viikko että kehuu mua millään tavalla. Ja mä oon sellanen et mä tarvin niitä, itseluottamus on aika nollissa nii se on ihana ku välillä saa kehuja.
Me ei asuta yhessä mut ollaan siitä kyllä juteltu jonkinverran.
Riitoja on ollut mut kaikesta kuitenki selvitty :D

Jos rakastaa nii kyllä sitä kestää, ainaki minä.
Välillä ku huomauttaa asiasta nii taas vähän aikaa saa kuulla ittestään jotain kivaa..

Vierailija

Mä oon huomannu kultani kanssa et jos sillä on joku masennusjakso menossa tai stressiä koulun ym kanssa, ni sillon on parempi koittaa vaan kestää kuin, että kaataa lisää lokaa toisen niskaan. Kuitenkaan ei saa itseäkään unohtaa. Kyllä itekki vihjasen et nyt tarttis huomiota, mut koitan parhaani mukaan olla mitenkään syyllistämättä tai stressaamatta. Omastakin kokemuksesta tietää millasta on ku on masentunut, niin ei sillon kyllä jaksa kaikkia ympäristön vaatimuksia :( Se on ehkä tärkeintä et on siinä tukena ja sit kun vaikka vihjaa toiselle (miehet osaa olla kyllä luupäitä joskus! :D) ja kun saa sitten huomiota ni tulee palkitseva fiilis ittellekki :) Hyvä et asiat käänty parhain päin :)

Vierailija
NiinaRiina

Ei ole totta, että huomionosoitukset vähenevät, mitä pidempään seurustelee. Itse olen ollut samassa suhteessa jo neljä vuotta ja loppua ei näy vaan oikeastaan romantiikkaa ja huomiota tulee aina vain enemmän! :)

Samaa mieltä! ollaan seurusteltu melki 2 vuotta ja alussa en saanu kyllä minkäännäkösiä huomionosotuksia, kun kaikki oli muutenkin niin uutta ja jännittää :D Nyt vasta myöhemmin on niitä alkanut enemmän satelemaan, vaikka vieläkin enemmän voisi sataa :D

Vierailija

Kyllä voin liki neljän vuoden kokemuksella sanoa että kun suhde vakiintuu niin kyllä meillä ainakin on kukkaset jääny kukkakauppaan. Eka vuosi niitä sain joka juhlapäivänä, oli sitten synttärit , nimpparit, naistenpäivät, juhannukset, vaput tai mitä vaan. Mut viimesen kahden vuoden aikana oon tainnu kaks kertaa saada. Ei kannata ottaa sitä niin vakavasti.
Jos sun poikaystävälle on oikeesti todettu masennus niin ei siinä sun auta olla kun tukena eikä mitää kukkia kerjätä. Kannattaa sit vaikka jutella kun poikakaveris on selvinny jaloilleen ensin ittensä kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat