Petin poikaystävääni

Vierailija

Niin, otsikostahan sen jo näkeekin. Petin poikaystävääni humalassa. Olo on aivan järkyttävä ja tuntuu että koko maailma kaatuu päälle. Ihminen jonka kanssa petin oli vanha tuttuni enkä häntä luultavasti tule enään edes näkemään. Sänkyyn en mennyt mutta suutelin. En tiedä mitä tekisin, koska poikaystäväni varmasti jättäisi minut jos kertoisin hänelle. Mitä minun kannattaisi tehdä? Kun tuntuu että jos kerron asiasta se aiheuttaa suurempia ongelmia kuin se, että jättäisin kertomatta. Kuinka yleistä tämmöiset humalassa tapahtuvat vieraiden kanssa suutelut ylipäätänsä ovat? Auttakaa minua.. Olen henkisesti aivan hajalla asian vuoksi!

Kommentit (14)

Vierailija

Helpommallahan tietysti pääsee, jos olet kertomatta. Mutta mun mielestä pitää sen verran olla munaa, että pystyy tekojensa seuraukset kärsimään ja varmasti helpottaa omaa oloasikin, jos kerrot. Luultavasti poikaystäväsi tulee muutenkin huomaamaan jonkun olevan pielessä, jos kieriskelet huonossa omassatunnossa. Suhteen pitää kuitenkin perustua rehellisyyteen ja luottamukseen. Jälkimmäinen tulee heikkenemään, toivottavasti vain väliaikaisesti. Kostoon jotkut saattaa tietty alentua tällaisissa tapauksissa, siihen saat varautua.

En tajua muutenkaan, miten ihmiset ei muka humalassa tajua tekojaan, olisi sitten juomatta jossei pysty itseään kännissä kontrolloimaan. En nyt halua olla mikään moraalisaarnaaja, mutta näitä kännipettämisiä tapahtuu vain niin paljon, etten ymmärrä, miksei ihmiset ota opiksi...

Vierailija

mun mielestä sun kannattais kertoa. kolmesta syystä. ensinnäkin sun poikaystävällä tulis olla oikeus päättää, haluaako jatkaa sun kanssa yhdessä vai ei. toisekseen sulla voi seota nuppi pikku hiljaa, jos pidät sitä vain sisälläs tietäen, että hän ei tiedä. kolmanneksi, jos poikaystäväs antaakin anteeksi, niin se on paras mahdollinen tilanne, etkä voi saavuttaa sitä ilman, että kerrot hänelle.

Vierailija

Kannattaa kertoa ihan rohkeasti. Jos suhde on hyvällä pohjalla, niin tuskin yksi kännisuutelu maata kaataa. En mä ainakaan uskoisi, että kukaan tollasen takia toista jättäisi. Puhutte vaan asian selväksi.

Vierailija

Sanot olevasi henkisesti hajalla asian vuoksi, eli mielestäni asiasta kertominen on teille molemmille oikea ratkaisu. Sinä saat taakan harteiltasi ja poikaystäväsi saa tietää totuuden, jota varmasti arvostaa enemmän kuin salailua.

Itselläni on tuosta omakohtaista kokemusta, nimittäin menin ja suutelin poikaystäväni parasta kaveria kännipäissäni kerran... Meillä oli tämän kundin kanssa ollut jo monta vuotta pientä kipinää välillämme, mutta mitään ei ollut tapahtunut siitä syystä että seurustelin, ja tiesimme molemmat ettei juttu olisi toiminut seurustelutasolla. No kuitenkin, muutaman päivän päästä tapahtumasta päätin kertoa poikaystävälleni mitä oli tapahtunut. Hän ei suuttunut, vaan lähinnä pettyi. Hän myös sanoi, että oli oikeastaan koko ajan tiennyt että näin saattaisi käydä. Eihän hän sokea sille minun ja toisen kundin kipinälle ollut. Hän kuitenkin arvosti sitä, että minulla oli munaa kertoa totuus ja kyllähän hän näki miten aidosti kaduin asiaa. Me kaikki kolme puhuimme asiat halki kahvikupposen äärellä ja kaikki jatkui sen jälkeen normaalisti.

Rehellisyys maan perii!

Vierailija

suhteenhan pitäisi perustua rehellisyyteen, eikös vain? Oikea teko olisi siis todellakin kertoa, vaikka se saattaakin tuhota koko suhteen tai aiheuttaa kostonkierteen. Ehkä kannattais myös miettiä et miks menit suutelee toista? Onko suhteessa jotain vikana vai oliko se vaan humalainen päähänpisto? Eikä tollaista asiaa oikein voi humalan piikkiin pistää, eikä mitään humalassa tehtyä hölmöilyä, koska ei se oikean ja väärän tajunta minnekkää hävii vaikka olis kännissä. Ja myös sun kundi saattaa huomata sun käytöksestä että kaikki ei oo ok, ja muista: on parempi kuulla asia sulta kun muualta.

Vierailija

muistathan olla poikaystäväs luottamuksen arvoinen tulevaisuudessa sataprosenttisesti, jos hän antaa sinulle anteeksi. Anteeksi voi antaa kerran, mutta vain tyhmät antavat anteeksi kaks kertaa.

Vierailija

Itse olen antanut kyseisenlaisen tapauksen anteeksi. Sen kuuleminen sattui minuun ja vähän aikaa piti miettiä haluanko antaa anteeksi. Tulee kamala riittämättömyyden tunne, enkä vieläkään voi luottaa mieheeni täysin.

Suosittelen että kerrot. Voi olla, että poikaystäväsikin haluaa vähän aikaa miettiä mitä haluaa ja voiko luottaa sinuun. Se kuitenkin nostaa ison taakan sinun harteiltasi ja jos poika päättää jättää sinut, opit kokemuksesta. Lisäksi poika varmasti arvostaa kuitenkin rehellisyyttäsi.

Sanoisin muuten tuohon yleisyyteen että aika yleistä tuntuu olevan..

Vierailija

Ehkä kannattais miettiä että missä sun kohdalla pettämisen raja kulkee? Toisen mielestä suutelu/pusu ei ole pettämistä ja toisten mielestä on. Mutta kuten sanoit että susta tuntuu että koko maailma kaatuu päälle niin ehkä sun olis paras puhua asiasta.

Itselläni on ollut samanlainen tilanne. No päätin olla kertomatta, koska baarissa tämä jätkä vonkasi eka kaveriana tai niin luulin, juteltiin ilta mukavia kunnes illan päätteksi hän veti minut itseensä kiinni ja suuteli. Tosin en tuupannut häntä poiskaan. Mutta olin tapahtuman jälkeen että mitä helvettiä teet?! :D Itse en laske tota pettämiseksi, mutta ei se silti ole oikein ja olen oppinut siitä. Meillä menee kullan kanssa tosi hyvin enkä halua pilata sitä. Ja tapahatumasta on aika kauan.

Vierailija

^ no mutta tuota en kyllä välttämättä laskisi pettämiseksi, enemmänkin ahdisteluksi. Se mieshän sun kimppuun kävi ihan yllättäen. Tosin ihmettelen että miksi et tuupannut pois? Suutelitko takaisin? Kuinka kauan se kesti? Riippuu kyllä sinänsä noistakin, että laskisinko pettämiseksi.

Vierailija

Mullakin ongelmia tyttöystävän kanssa... Joo tiedän, että tää Cosmopolitan sivu on ehkä naisille tarkoitetttu mutta kerron nyt kumminkin. Nyt ollaan tyttöystävän kanssa seurusteltu vähän yli 2vuotta. Suunnilleen eka vuosi yhdessä sujui riidoitta. Pikku hiljaa alkoi tulemaan riitoja, ensin pieniä, sitten ne kasvoivat isoiksi... Tyttöystävä myönsi tästä päivästä pari kuukautta taaksepäin että ei välttämättä ole parisuhdetyyppiä... Eikö se sitten tarkoita että hän haluaa harrastaa yhdenyönjuttuja?....Loukkaannuin tästä, koska hänen suurin osa kavereista on miespuolisia ja en enää oikein pystynyt luottamaan häneen. No nyt sain selville että paras kaverini oli suudellut tyttöystävääni... Se tapahtui yli 2kuukautta sitten eikä kukaan kertonut. Aika loukkaavaa... Kun oltiin tyttöystävän kanssa seurusteltu noin 1vuosi niin alkoholi tuli tyttöystäväni elämään. Paras kaverini ja tyttöystäväni olivat siis molemmat olleet aika juopuneina kun kaverini oli suudellut häntä, ja kuulemma tyttöystäväni oli sanonut hänelle että lopeta ja työntänyt hänet pois... Minulla on siis iso luottamusongelma häntä kohtaan tällähetkellä... Sanoin hänelle että jos haluaa että saan luottamuksen häneen takaisin, hänen pitää muuttaa asioita tekemisissään. Sanoin hänelle että nyt ei sitten mennö juomaan ennekuin meidän suhde on kunnossa ja että hänen pitää ilmoittaa jos menee jonkun muun miespuolisen henkilön kanssa ulos. Hän suostui tähän. Noh nyt seuraavana päivänä näin hänet, hänen ystävänsä ja pari muuta poikaa juomassa, TAAS! Suutuin hänelle koska hän oli TAAS pettänyt lupauksensa. Kysyin että miksi hän haluaa kokoajan juoda ja hän vastasi että se on kivaa... Mielestäni saa juoda alkoholia, mutta ei nyt joka viikonloppu.. Hän vielä sanoo että varmaaan on alkoholisoitumassa (sanoi tämän nauraen). Kertokaa mitä pitäisi tehdä, ja onko ollut samanlaisia yhtään samanlaisia kokemuksia?

Petetty

Moi!

Petetyn näkökulmasta puhun. Oot itsellesi ja poikaystävällesi velkaa totuuden. Salailu pahentaa asiaa, voitko oikeasti elää tuollaisen salaisuuden kanssa koko loppuelämäsi? Rehellisyys, jopa tällaisessa tilanteessa, on kunnioitettavaa ja rohkeaa. Tulette todennäköisesti molemmat olemaan hajalla, ja tilanteen korjaaminen vie aikaa, mikäli päätätte vielä jatkaa yhdessä. Yhdessä jatkaminen on kuitenkin pahempaa, jos et kerro tapahtuneesta.

Sanotaan vaikka näin, että pettämisen salaaminen on vielä suurempi petos, kuin itse teko.

Ole rehellinen ja käy suoraan asiaan. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat