Voiko toisen kesyttää?

Vierailija

Minulla on seksisuhde ystäväni kanssa, ensimmäisillä kerroillamme hän puhui haluavansa enemmän, hän on kaveripiirin hauska tyyppi joka saa lähes kaikki muijat peräänsä, hän on todella hyvä puhumaan ja ulkonäkökin on kohdallaan! ihastuin häneen entistä enemmän kun hän puhui minulle tälläisia asioita! Näin etenimme paripäivää kunnes hän halusikin vain seksiä, meillä on nyt ollut seksisuhde jonkin aikaa, minä en ole oikeastaan mustasukkainen toisista naisista, varmaan siksi koska niitä en tunne enkä näe, mutta minulle riittää sekin että hän jakaa aikaansa myös minulle. Seksisuhteessa ei mitään vikaa ole, mutta minusta tuntuu että haluaisin enemmän. Voiko kunnon pelimiestä ikinä saada omakseen vai tyytyäkkö pelkkään seksiin?

Kommentit (4)

Vierailija

Kesyttäminen saattaa kyllä olla aika haastavaa ja varsinkin, kun olette jo yrittäneet "normaalia"suhdetta, joka lopulta taas päättyi seksisuhteeksi. Minun mielestäni ainakin kannattaa yrittää, sillä ei sitä tiedä vaikka hän rakastuisi sinuun ja rauhoittuisi? ;) Mutta helppoa se ei varmastikkaan tule olemaan...
Toisaalta, miksei tyytyä hyvään seksiin, kunnes löydät rinnallesi sinulle sopivan miehen ja sielunkumppanin? :)

Vierailija

Niin ja miten tuollainen villi ori sitten kesytetään? :P Onkohan todella niin että miehet pitävät vaikeasti tavoiteltavista naisista? Pitäisikö esittää vaikeaa? Vaikeaa olisi ajatella että löydän sen sielun kumppanin sitten myöhemmin, kun tämä vaikutta täydelliseltä mieheltä minulle! En tosiaankaan sitten väitä että hän olisi se Mr. One (vaikka tietenkin toivon hänen olevan) :D
Eräs asia vielä, seksikumppanini paraskaveri, joka on jollaintasolla minunkin kaveri, pitää minua jakorasiana ja minusta tuntuu että minua on mustamaalattu seksikumppanilleni. Hän on tehnyt sitä ennenkin muiden kanssa, 'eron' jälkeen hän on itse vongannut sänkyyn vaikka asuu tyttöystävänsä kanssa! Minullekkin monet kerrat ehdotellut. Jos olen vapaa ja harrastan seksiä yhden ihmisen kanssa useaan otteeseen EI tee minusta jakaria, mikä hän on? Seurustelee tyttöystävänsä kanssa, pettänyt tätä monet kerrat ja tulee vielä pettämään.

Vierailija

Jaa-a,vaikeaa :D Liian helppo ei ainakaan saa olla!

Ja ei ole jakorasiamaista, jos harrastaa seksiä yhden miehen kanssa mutta, jos tämä mies on varattu niin ei se kyllä ihan oikeinkaan ole.
Mutta kyllä hänessä se suurin vika on, koska sinnulle ehdottelee ja silti oma tyttöystävä odottaa kotona.
Pulmallinen tilanne, en osaa kyllä enään antaa minkäänlaisia vinkkejä.

....paitsi,jos ajattelen itseni sinun paikallesi... Hmm.katkaisisin välit mieheen ja etsisin uuden seksipartnerin, jonka kanssa tosiaan olisi vain seksiä eikä hän olisi kenenkään tuttu niin ei tulisi minkäänlaisia suhdeongelmia! Mutta helpommin sanottu kuin tehty :(

Vierailija

Niin siis tosiaan ei seksikumppani, vaan seksikumppanin kaveri seurustelee ja yrittää saada minulta. Luulee että annan hänelle kun kerran olen seksikumppani hänen kaverinsa kanssa!
Juu ei olisi kummminkaan helppoa laittaa välejä poikki missään tilanteessa seksipartneriini, enkä varmaan laitakkaan. Olemme kuitenkin sen verran paljon ollut tekemisissä ja ystäviä pitkän aikaa ennen seksiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat