Miten saisin mieheni liikkumaan kanssani?

Vierailija

Käyn itse lenkillä päivittäin (juosten tai kävellen),kun taas mieheni on hieman laiskempi. Ei minua miehen ulkonäkö huoleta, mutta haluaisin mieheni seurakseni edes kävelylenkeille, mutta eipä häntä paljoakaan kiinnosta.
Saatan saada hänet suostumaan kovalla puhumisella ja "kinumalla" ehkä kerran kahdessa viikossa, jos sitäkään...

Onko teillä jollain samanlaisia kokemuksia? Mikä avuksi D;

Kommentit (2)

Vierailija

Sama ongelma meillä. Meillä asiaa hankaloittaa etenkin se, että mies on tikkulaiha vaikka syö roskaruokaa kuutena päivänä viikossa, ja minun taas on joka päivä käytävä lenkillä pysyäkseni mitoissa, vaikka syön suhteellisen terveellisesti.

Mies jumittaa ennemmin tietokoneen edessä kuin lähtee lenkille, vaikka hänen kuntonsa alkaa olla jo sitä luokkaa, että todellakin olis syytä sinne lenkille lähteä.

Meillä miehen mielestä ongelma on siinä, että kävely ei ole lenkkeilyä, eli jos lenkille lähdetään, niin pitää sitten juosta tai hölkätä. Itse taas en halua muuta kuin kävellä, pienen koiran kanssa nopeampi tahti olisi aika vaikeaakin. Uskon kyllä, että mies käyttää tuota tekosyynä.

Itse en toistaiseksi ole keksinyt muita keinoja kuin ruinaamisen ja/tai luovuttamisen. mp3-soitin ei petä koskaan, se on siis paljon luotettavampi lenkkikaveri kuin mies.

Vierailija

Itse myös joudun katsomaan, mitä suuhuni laitan. -.- Mieheni on myös kova pelailemaan sekä tietokoneella, että ps3:lla vaikka kunnon kohotus ei hänelle pahaa tekisikään.
Ja,kun ei meillä ole oikeaastaan mitään varsinaista yhteistä harrastusta ja aina ei jaksaisi aikaa viettää vain tv:n vieressä, niin olisi kiva lähteä lenkille,mutta kun ei niin ei :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat