poikakaverin käytös huolettaa....

Vierailija

Hei kaikki!

Mua on ruvennu huolettamaan poikakaverini käytös.. kuullu liikaa näitä juttuja et ekana on ihanaa ja sit toisen käytös muuttuu omituiseksi ja päädytään joko väkivaltaan tai kiristykseen tai johonki muuhun kauheaan..

Mun juttu on nyt tämä et jätkäni suuttuu ihan ihmeellisistä asioista. Siis esimerkiksi jos mulla jää lasiin vaikka kokista, hän vaatii juomaan tai sitten kaataa sen pois. Joo okei, jos juoma ois pitkäänki ollu pöydällä, mut jos poistun hetkeksi lasin äärestä ni se on heti suuttumassa. Hän muutenkin suuttuu hirveästi kaikista tiskeistä ja muista. Oon kuitenkin suhteellisen itsepäinen enkä suostu taipumaan sen vaatimusten alla, mut ei tuo aina tunnu normaalilta. Hän muutenkin vihastuu herkästi ja lyö silloin nyrkillä seinään tai jalkaansa..Niinkuin eräänlainen purkautumistapa. Hän on lisäksi masentunut ja välillä äkkipikainen.. Kellään kokemuksia vastaavanlaisesta? En tahtoisi erota, ollaan nyt oltu yhdessä 8 kk, todella tiiviisti. Ollaan suunniteltu ens syksynä et muutetaan yhteen, mut en oikeen oo enää varma. Tyyppi tuntuu tosi oikealta ja ihanalta noin muuten. Yhteenmuuttaminen silläkin mietityttää et oon asunu omillani niin vähän aikaa, et en tiedä haluaisinko "säilyttää" itsenäisyyteni vielä siltä osin.
Mietin et pitäisköhän suorittaa sit eräänlaista "kouluttamista", saada se jotenkin hoksaamaan et joskus on pakko sietää asioita jotka häiritsee.. Mitä mie teen? :(

Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostaa aika omituiselta kieltämättä. Oletko ottanut asian puheeksi poikakaverisi kanssa? En oikein muuta neuvoa osaa antaa... :/

Vierailija

Sen vaan sanon et jos mies tossa vaiheessa suhdetta suuttuu noin pienistä asioista ja vieläpä purkaa sitä suuttumustaan lyömällä (onneksi ei vielä sinua) niin ei kyllä hyvältä näytä.

Ala heti sitten kouluttamaan, voit kyllä onnistua siinä, mutta älä vain muuta yhteen ellet ole siitä ihan varma. Jos suhde muuttuukin väkivaltaiseksi, niin saman katon alta on tuhat kertaa vaikeampi lähteä.

Vierailija

Kiitos vastauksista :) En silleen omasta puolestani ainakaan tällä hetkellä mitään pelkää (että hän löisi tai jotain) mutta tällaset pienet jutut vähän mietityttää... Ollaan kyllä ehkä siinä vaiheessa suhdetta, että koitetaan sopeutua toistemme huonoihin puoliin jne. Oon kuitenkin sitä mieltä et toisen huonojenkin puolien kanssa pitää tulla toimeen ja antaa niiden näkyä. Hänkin kestää minun flippailujani (en ole mikään tasapainoisin tyyppi itsekkään).
Tämä on ensimmäinen seurustelusuhteeni ja olen siihen muilta osin tyytyväinen. Mutta siltäkin osin välillä mietin et miten "pitäisi" olla.. onko seurustelussa jotain sääntöjä? Mutta joka tapauksessa pitää ottaa kyllä joskus puheeksi tämä :)

Vierailija

Ei kyllä hyvältä kuulosta..
Omalla kohdallani kävi miltei samalla tavalla, loppujen lopuksi päädyin poikaystäväni nyrkkeilysäkiksi ja suhde muuttui helvetiksi.

En tietysti väitä, että teillä kävisi samalla tavalla, mutta omien kokemuksieni perusteella itse lähtisin suhteesta heti.

Tsemppiä kuitenki sulle, toivottavasti asia selviää..

Vierailija

Jeps. täällä sama ongelma, ja kyllä poikaystäväni on masentunut, ja hänellä on ad/hd.. sanoisinko että vaikeaa on ollut välillä, juuri hänen nipotuksistaan.. yhdessä ei siis asuta, mutta jos olen hänen luonaan käymässä/yötä niin johan alkaa nipotus pienistäkin asioista; astiat täytyy esihuuhdella ennen kuin pistetään koneeseen, juuri tuo sama jos lasiin on jäänyt jotain niin täytyy joko juoda tai menee pois.

Itse olen aika kyllästynyt siihen mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :) En jaksa välittää moisesta, ja sanon että kuule, tee ite mitä lystäät jos kelepaa, niin harmi! (: Lykkyä pyttyyn!

Vierailija

Oho! kuulostaapa tutulle :D Keskustelin poikkikseni kanssa tästä, ja sitten tajusin et kyllähän minä sen tunnen :) puhuttiin kaikki halki poikki ja pinoon ja johan helpotti! Kiitos kaikille vastauksista :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat