Wanted: Hyvä kynsilakka!?

Vierailija

Elikkäs, mitkä kynsilakat on hyviä?
Myös muita vinkkejä kynsien- ja käsienhoitotuotteista kaivattais.
.kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija

Natural Coden minikynsilakat!

Ei mitään pahaa sanottavaa, ja kokeiltua on kuitenkin tullut hyvin monia eri lakkoja. 24/7 lakat kynsissä.
Eli ei paha hinta 3,90. Purkki on sopivan kokoinen, sen ehtii käyttää.
Monia kivoja värivaihtoehtoja ja kestää mielestäni hyvin.
Tietysti päivittäinen hoito kuten kaikkien kynsilakkojen kanssa.

Vierailija

Heippa :)

Minun suosikiksi on noussut lukuisien lakka-merkkien jälkeen Mavala ja Trind. Minulla on ennen ollut lohkeilevat ja muutenkin heikot kynnet mutta sain ne kuntoon Mavalalla. Jopa ne perusvärilakat tekevät hyvää kynsille ja väri pysyy. Ehdoton suosikki on heidän ranskalainen manikyyri-setti joka sisältää kaiken tarvittavan hienojen kynsien laittamiseen. Kyllä,se on vähän tyyris mutta laadusta kannattaa maksaa. Trind on sen sijaan kalliimpi mutta erittäin hyvä jos on paljon kynsien kanssa ongelmia. En väitä että muut merkit olisi huonompia mutta kokemuksen syvällä rinta-äänellä suosittelen :) Kynsienhoitoon sen verran että kannattaa ihan perushoitoon satsata,eli hyvään puhdistukseen,rasvaamiseen ja oikealla tapaa viilaamiseen,niillä pääsee jo pitkälle :)

Vierailija

L'orealin resist&shine -lakat on parhaita.

vähän hintavampia mutta todellakin hintansa arvoisia. Yks kerros riittää. Kestää vammoitta vaikka viikon.

Vierailija

OPI.lla on tosi hyviä kynsilakkoja jotka kestää pitempään kuin lakat yleensä. Ainakin mulla tuntuu että kaikki lakat lähtee heti kynsistä mutta Opin lakat pysyy helposti muutamankin päivän. China Glaze on kans hyvä merkki jolla pysyy vaikka se on kyllä tosi ohut koostumus mutta riippuu mistä tykkää. Molempia löytyy esim. Kickistä.

Vierailija

Mulla on addiktio räikeisiin ja myös tavallisiin kynsilakkoihin ja olen huomannut, että eroja on jopa saman merkin väreillä, että eri sävyt kestävät pidempään kuin toiset. Koska mun kynsilakkariippuvuudella ei ole varaa ostaa kauhean kalliita lakkoja, suosin Seppälän Wild 'n Crazy (todella hienoja värejä!), Rimmeliä ja Anytimeä(kestää). Olen myös kokeillut ns kalliimpia kuten Lumenea, Maybellinea ja L'Orealia, mutta itse en ole huomannut että olisi hirvittävän suuria eroja kestävyyden suhteen.

Olen kyllä ollut huomaavinani, että ihmisten kynsillä on eroja, että mitkä lakat pysyvät kynsissä hyvin ja mitkä eivät. Mutta sopivathan eri hiusväritkin eri ihmisille:)

Vierailija

Diorin kynsilakat ovat todella kestäviä.
Ei kuitenkaan kannata laittaa monta kynsilakkakerrosta päälleikkäin, koska silloin lakka alkaa lohkeilla
Ne maksavat n.30 euroa, mutta ovat hintansa väärtejä. =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat