Paskin erosi?

Vierailija

Erosin eilen niin, että poikaystäväni SOITTI mulle, että meidän jutusta ei tule enää mitään. Asutaan eri kaupungeissa. Nyt on olo siis todella paska, enpä olis uskonut että 23-vuotias mies voi mennä näin alas!

Kaikenlisäksi sanoi, että etkö ole huomannut, että meillä on mennyt huonosti viimeaikoina. No en ollut huomannut!! Uskomaton tyyppi. Soitan sille vielä ja kerron, että mun kanssa et pääse näin vähällä: tiedän missä asut joten saat itse päättää nähdäänkö teillä vai missä. Vielä se kuitenkin joutuu mua silmiin katsomaan ja selittämään asiat.

Laittakaa muutkin tänne vuodatusta, mikä on ollu teidän paskin erokokemus?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Tää on paha sanoa mutta jotenkin kuulostaa siltä että exäs on löytänyt toisen tytön lähempää, ja pisti nopeeta poikki jotta sä et pääsis syyttämään häntä pettämisestä :/ Jotenkin epäilyttävää tommonen että puhelimessa vielä sanoo yhtäkkiä että etkö muka oo huomannu että meillä menee huonosti? Kuulostaa aika ihmeelliseltä jos et ite oo huomannu tosiaan mitään mutta hänellä muka on ollut paska fiilis, empä usko...

Vierailija

Jaa, no mun paskin ero oli se, ku nähtii kerran ihan normaalisti ni hän vain ilmoittaa että on vähän miettiny, ei tästä meijän jutusta tuu oikeen mitään. Jos ollaan vaan kavereita. Sitte se halas mua ja lähti pois, mä vään suu auki siinä tuijotan tyhmänä. Tuli ihan yhtäkkiä, mitään syitä ei sanonut.
Ei olla ton jälkeen juteltu vaikka melkeen päivittäin nähään..

Vierailija

En tiedä onko hyvää eroa olemassakaan, joka kerrallahan se kirpaisee yhtä paljon. Mutta toisinaan mies tekee sen kaikista alhaisimmalla ja lapsellisimmalla tavalla.

Mä jouduin kokemaan monta huonoo eroo edellisen kanssa. Olin tyhmä, ku suostuin ottamaan sen aina takas. Joka kerta sil oli mitä lapsellisempii selityksii erol. Muun muassa se, et hän haluu käyttää nuuskaa ja mä en siitä perusta. Ja se, et kuunneltiin aina autos sitä musaa mist mä tykkään, eikä päinvastoin (hänen auto, hän kuitenkin päätti, mitä kuunnellaan). Lopuks se jätti mut meses pidettyään viikon radiohiljaisuutta. Ei ees suostunut tapaamaan, paskamaista! Kesäl pidettiin yhteyt vähän aikaa ja luulin, et meidän välit on ok. Mut siteet mun silmilt poistui vihdoin viimein silloin, kun se pisti välit kokoaan poikki muhun kesäl. Käski vaan yhtäkkiä poistamaan sen numeron ja meseosoitteen ja katos.

Vierailija

Miehet osaa kyl paskat erot.. mulla on ollu monta kauheeta eroa, mut ehkä kaikista shokkeeravin oli se kun jätkä vei mut kavereidensa luo..piti tulla hauska ilta..noh, pari tuntia kulu ja yhtäkkii halus et mä lähen menee sielt bileistä. Itkin ja tapeltiin, lähin kännissä haparoimaan kotiin, ei edes soittanut perään..Yöllä oli vastaajassa viestä tän jätkän yheltä NAISpuoliselta kaverilta. Seuraavana päivänä pyys anteeks, ei kuitenkaan nähty ja siitä 2 päivää niin ilmotti muuttaneensa Turkuun. Että tälleen. Jäi siinä vähän suu auki.

Vierailija

Eihän sitä tietenkään tiedä, onko löytänyt jonkun uuden, sanoi ainakin ettei se ole syy. Ja me ei oltu nähty 5 päivään, tuskin se nyt siinä ajassa uutta on löytänyt, kun ennen muakin oli ollut 2 vuotta sinkkuna :D

Ihan totta että kaikki erot varmasti on paskoja. Nyt on itelläkin tunteet vaan niin pinnassa.

Kirjoittakaa vaan lisää eroistanne, itsellä ainakin helpottaa tämä asiasta puhuminen! :)

Vierailija

Naurettavin tapa, millä minut on jätetty, on ollu se kun ex-poikaystäväni laittoi eroamisen syyksi sen, kun hän oli lukenut jostain tyttöjen lehdestä, että sen näkee heti, onko toinen se oikea, ja kaiken huipuksi toinen syy oli se etten tykkää seurata telkkarista jalkapalloa niin kuin hän. :D Ei se silloin mukavalta tuntunut, mutta näin jälkeen päin tuo vain naurattaa.

Vierailija

Lumitarin ex käytti tasan yhtä hyviä tekosyitä eroon kuin omani aikoinaan:D. Taidankin kertoa kaikki loputkin tekosyyt, joita se on käyttänyt, toki eri kerroilla. Mehän ollaan erottu seistsemän kertaa:S.

Sen jo mainitsinkin, että hänen autossaan kuunneltiin aina mun lempparimusaa ja hän käytti nuuskaa, josta meillä oli erimielisyyksiä. Näistä syistä piti erota. Lisäks hän jätti mut kerran koska me halittiin ja suudeltiin liian paljon julisesti. Kerran syy oli se, että mulla oli sellainen kausi, etten tykännyt käydä baarissa joka viikonloppuna. Myös se oli syynä, etten mä kuulu kirkkoon ja hän halus joskus tulevaisuudessa kirkkohäät, vaikka oli tasan yhtä ateisti kuin minä. Lisäks ennen viimeistä eroa mun ex anoppi kääntyi mua vastaan, niin sekin vaikutti eroon.

Toivottavasti nämä auttavat merilla_z:tä pahimman vaiheen yli tajuamaan, että me muut tiedetään, miltä paska ero tuntuu. Ja kaikki sympatiat on sun puolella. Jaksamisia:).

Vierailija

Mulla noita eroja on takana onneksi vaan pari, toinen tuli sovussa mutta toinen oli oikeastaan todella kurja. Huomasin nimittäin "seurustelleeni" ukkomiehen kanssa, jolla oli vaimo ja lapsi. Ja ikää viitisen vuotta enemmän kuin kertomansa mukaan. Suhteemme ei silti kestänytkään kuin pari viikkoa, kunnes näin tämän miehen ostamassa vaippoja lähikaupasta...Nuorempana sitä oli vaan sokea kaikille selityksille miksi mies ei aina ehtinytkään tapaamaan ja olin vain onnellinen saamastani huomiosta. Olin todellisuudessa vain väline, jolla miehen vaimo saatiin mustasukkaiseksi. Onneksi en neitsyyttäni kyseiselle lierolle menettänyt :)

Vierailija

Minulla kävi kerran sellainen juttu että olin seurustellut aika pitkään poikaystäväni kanssa ja tarkoituksena oli muuttaa yhteen, olimme pitkään jutelleen siitä ja järjestäneet asioita, lopetin koulun (olin muutenkin päättänyt lopettaa amiskan kesken ja muuttaa toiselle paikkakunnalle ja jatkaa siellä opintoja tai mennä suoraan töihin) kerkesin viedä tavaroitani jo hänen luo, muutama päivä sen jälkeen en saanut yhteyttä häneen puhelimella eikä hän vastannut viesteihin, siinä vaiheessa rupesi jo hälytyskellot soimaan, päätin kuitenkin odottaa. Loppupeleissä kävi niin etten vieläkään saanut yhteyttä häneen ja vasta 2 viikkoa myöhemmin hän ilmoitti suhteemme olevan ohi, olimme kuulema edenneet liian nopeasti. No tottahan se oli, mutta olin niin varma suhteesta ja hänkin antoi sen kuvan. Tavaroideni tuonti takaisin kesti 2kk. Nyt hänellä on uusi tyttöystävä jonka kanssa on seurustellut alle 5kk ja ovat jo kihloissa, että kukas se nopea toiminen olikaan :D Ero satutti tosi paljon mutta pääsin aika nopeasti yli, nyt asun onnellisena yhdessä nykyisen avopuolisoni kanssa ja olemme olleet yhdessä jo yli vuoden ja elän elämäni parhainta aikaa :)

Vierailija

Entinen jätti viime viikon keskiviikkona tekstiviestillä, jossa se ilmotti ettei sitä kiinnosta enää mun seura, kysy et jos voitais pysyy kavereina kaikesta huolimatta. Vastasin siihen sitte vaan että selvä, ei täs sit mitään ku oot pitäny mua ihan pellenäs koko sen ajan kun seurusteltiin, kummiskin suostuin siihen et oltais kavereita, koska kummiskin tykkäsin tästä miehestä ihan hirveesti vieläkin..

Perjantaina törmättiin baarissa (olin poikaporukalla liikenteessä, tää kyseinen herra tietää että mun kaikki kaverit on poikia) niin se näkee ku juttelen kavereitteni kanssa siinä, se tulee huutamaan ja raivoomaan mulle et mä oon yks paska ku oon heti uuden miehen kimpussa ja etten oo koskaan välittäny siitä. Tää herra jättää mut ja väittää mulle etten oo välittäny siitä, jos nyt juttelen kavereitteni kanssa. No tilanne päätty siihen et se alkaa tappelee yhden mun kaverin kanssa.. seuraavana päivänä se sit katkasi kaikki välit muhun, että ei olla enää ees kavereita.. Noh! parempi niin, jos mies on noin mulkku :D

Vierailija

Olen yleensä aina ollut se jättäjä, mutta sen kerran kun mut jätettiin niin se on tietenkin ollut paskin ero :D Eli tämänkin miehen olin itse jättänyt aiemmin syystä, että oli aivan liian ujo, eikä meidän jutusta sen takia tullut mitään. Otin kuitenkin hänet takaisin muutaman kuukauden jälkeen ja myöhemmin menetin neitsyyden tällä miehelle. Aikalailla sen tapahtuman jälkeen hän ottikin heti exänsä takaisin ja pisti totaalisesti välit poikki minuun. Eli ei tainnu exä antaa, niin jätti sen ja otti mut ja pani ja otti exän takas. Se oli säälittävä jätkä...

Vierailija

voin sanoa että ketään ei ole jätetty yhtä paskamaisesti kuin minua! :D
olin 16w ja sillo seurustellut vähän yli vuoden sillosen kanssa. samassa kaupungissa asuttiin n 4km päästä toisistamme,mentiin vaa sit eri kouluihin hää lukioon ja minä amiskaan. luultavasti juuri tämä oli eron syy ollutkin. en oikein ole vieläkään varma asiasta kun en ole jutellut tämän kanssa sen jälkeen. :D mut yks koulu päivä menin odottaa häntä koulun eteen. ex käveli vaa ohite ihan kuin ei olisi nähnytkään mua,juoksin kiinni ja kysyin mitäs tää meinaa. hää vaa sitä et hää haluaa et pidettäs tauko et hän haluaa miettii onko tässä mitään järkee. shokkihan se oli ollut ku edellinen päivä oltiin normisti halitty yms. sitten viikon tauon jälkeen jätkä jätti minut SÄHKÖPOSTILLA loukkaannuin tästä niin verisesti et vieläkin suututtaa. tuli vähän sellainen tunne et ei se vuosi merkannut hänelle yhtään mitään. olimme sillo toistemme ensimmäiset oikeastaan kaikessa :D nyt oon 20w ja 2 vuotta seurustellut onnellisesti <3 :D

Vierailija

Mun paskin ero oli viimesin, vaikka periaatteessa itse olin jättäjä. Sain tietää että poikaystävä oli valehdellut minulle useaan otteeseen esim. olinpaikastaan kun ei yöksi tullut kotiin, ja muita naisiakin oli kuvioissa mukana. Eihän se paska mitään myöntänyt, ja päätti vielä jostain ihmeen syystä pahoinpidellä mut. Kai sitä otti pannuun kun sain tietää mitä puuhaili selkäni takana. Luojan kiitos sain selville jätkän todellisen luonteen ennen kuin ehdittiin yhteen muuttaa. Mustelmat ja ruhjeet pahoinpitelyn jäljiltä on kauan sitten hävinneet, mutta henkiseen parantumiseen menee vielä aikaa..

Vierailija

Mua ei ole koskaan jätetty, mutta kyllä silti on yksi paskamainen ero takana. Jätin poikaystäväni ystävällisesti, puhuttiin asioista jne. Pysyttiin siinä vielä kavereina ja puhuttiin asioista niinkuin ennenkin. Jossain vaiheessa tämä jätkä kuitenkin alkoi kyttäämään kaikkea mitä tein. Jonkun ajan jälkeen erosta tapailin yhtä miestä pariin kertaan, ja jouduin tilille kaikesta eksälleni. Hän kertoili kavereilleen kuinka typerä lehmä olin. Tätä jatkui monta kuukautta eron jälkeen. Mielestäni en ollut tilivelvollinen eksälleni eron jälkeen, mutta hän oli tästä eri mieltä. Nyt ollaan jonkinlaisissa väleissä, ja pystytään kaikesta huolimatta puhumaan, joskin vähän vaivautuneessa tunnelmassa.

Vierailija

Kun olin 17vee, ja seurustelin ekan poikaystäväni kanssa kolmisen kuukautta. Ei ehditty olemaan yhdessä kuin muutama viikko ennen hänen menoaan inttiin. Pari ensimmäistä kuukautta sujui mukavasti, lopulta hän lakkasi vastaamasta viesteihin kokonaan. Sitten olimme sopineet, että nähdään. Mutta lopulta sain vain tekstiviestin, ettei minun kannata tulla hänen luokseen, tämä on nyt tässä.

Parikymppisenä silloinen avomieheni sai äitinsä jättämään minut puolestaan. Kertaakaan en kuullut miehen suusta mitään eroon viittavaa, lähin sitten itse, otin eksanopin neuvosta vaarin.

Kolmen vuoden sinkkuilun jälkeen tapasin ihanan miehen, muutimme aika äkkiä yhteen asumaan, kun välimatkaa olisi muuten ollut turhan paljon (kumpaakaan ei kiinnostanut etäsuhde). Mies sitten vain eräs ilta ilmoitti muuttavansa pois seuraavana päivänä. Sanoi vielä, että kyllä hän minua rakastaa, mutta ei voi vain asua minun kanssani. Sovittiin sitten, että olemme yhdessä, vaikka eri osoitteissa ollaankin. Meni kaksi viikkoa ja tämä petti ensimmäisen kerran.

Paskoja eroja molemmat, mutta näin jälkiviisaana; hemmetin hyvä homma, että ero tuli; ensimmäinen avokki oli mammanpoika ja toinen narsisti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat