helsinki, espoo ?

Vierailija

Olen 19-vuotias tyttö Espoosta ja etsisin itselleni nyt uusia tuttavuuksia helsingin ja espoon lähettyviltä. Ensin voisi vaihtaa vaikka mese osoitteet ja sen jälkeen tutustua ja lähteä yhdessä tekemään jotain mukavaa, esim shoppailemaan, bilettämään ja tekemään ihan vain tyttöjen juttuja ! :) Ystäviähän ei koskaan ole liikaa ;) muutin itse espoon suunnalle noin vuosi sitten ja uusia tuttavuuksia ei kamalasti ole löytynyt, ja tätä kautta voisi löytyä ku cosmon sivuilla käy niin monen ikäistä ihmistä :) Olen mukava, sosiaalinen ja hieman ujo uusien ihmisten kanssa mutta kun tutustuu niin enköhän minäkin ala enemmän juttelemaan :) jos kiinnostuit niin kirjoittele.

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija

Moikka! :)

Mäkin haluaisin uusia ystäviä, kun mun vanhat ystävät on muuttanu joko ulkomaille tai sitte toisille paikkakunnille.. Asun Vantaalla ja oon 22v :)

Mistä päin te muut ootte muuttanu tännepäin? :)

Vierailija

Moi!

Löysin täältä kivan keskustelun, ja halusin heti vastata! Itse olen myös Helsingissä asuva tyttönen, ja 19-vuotias. Olisi tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin, sillä vielä en ole ehtinyt hirveästi uusia tuttavuuksia saamaan, sillä koulun perässä olen muuttanut pääkaupukiseudulle :)
Oon positiivinen ja melkein aina valmis lähtemään mukaan, jos kaverit soittaa ja pyytää jonnekin. Olisi kiva jos ottaisitte vaikka yhteyttä sähköpostilla kikkailu(a)hotmail.com :)

Sut mä bellah lisäsin äsken meseen : )

Vierailija

Moikkamoooi! Itse etsin myös uusia tuttavuuksia/kavereita! Olen Vantaalla asusteleva 18-vuotias sinkkutyttö,ja olisikin kiva juuri saada biletysseuraa baareihin/klubeille tanssimaan ja pitämään hauskaa,shoppailemaan,leffaan,kahville,juoruilemaan,mitä ikinä tytöt nyt voivatkaan keksiä :D

Mut voi lisätä vaik meseen, osote on ellllllu(at)hotmail.com

Vierailija

Heippa! Oon Espoossa asuva 18-vuotias tyttö ja etsin itsekkin uusia kavereita/ystäviä, joiden kanssa voisi käydä kahvilla, leffoissa, baareissa, tms :)

Mulle voi laittaa sähköpostia osotteeseen eveparsa@hotmail.com tai sitten lisätä meseen, se on toi sama osote :)

Vierailija

Tää kuulostais kivalta idealta! Mä oon 19-vuotias tyttö Espoosta ja vaikka kavereita löytyykin niin tuntuu menevän nykyään kaikki menot ristiin ja olis kiva kyllä tutustua uusiin ihmisiin. Just kaikki baarireissut ja kahvittelut sun muut kiinnostais kyllä. :)

Mua sais kans lisää meseen, mut mun osoitteessa on mun koko nimi niin en viittis täällä huudella. :S Että lisäilenkö teitä vai mitenkäs pitäis toimia! :D

Vierailija

Lainaus:

Tää kuulostais kivalta idealta! Mä oon 19-vuotias tyttö Espoosta ja vaikka kavereita löytyykin niin tuntuu menevän nykyään kaikki menot ristiin ja olis kiva kyllä tutustua uusiin ihmisiin. Just kaikki baarireissut ja kahvittelut sun muut kiinnostais kyllä. :)

Mua sais kans lisää meseen, mut mun osoitteessa on mun koko nimi niin en viittis täällä huudella. :S Että lisäilenkö teitä vai mitenkäs pitäis toimia! :D

Hups, mä tän kirjotin, unohdin kirjautua sisään! :D

Vierailija

oon 24-vuotias tyttönen Helsingistä..vuosi täällä asuttu, ja kavereita vailla.. tykkään musiikista, leffoista ja penkkiurheilusta, olen poikatyttö, vähän gootti.. rakastan shoppailua, oleskelua hyvien tyyppien kans, ja karaoken laulamista hyvässä seurassa :D ottakaa yhteyttä luonnonoikku86@luukku.com, jos kiinnostaa uuden kaverin löytäminen.. mesessä oon silloin tällöin, mut e-maililla saa varman vastauksen :D iällä ei väliä, kunhan olet hyvä tyyppi :D :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat