Itseruskettavat voiteet, mitä mieltä ootte?

Seuraa 
Liittynyt2.3.2010

Mitä mieltä olette itseruskettavista voiteista ja kuinka luonnolliseksi iho niistä jää? Ollaan suunniteltu kylpylään lähtöä poikaystävän kanssa ja olis kiva jos iho ei olis ihan valkonen :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hellou :--)
mun mielipide noista itseruskettavista on vähän mitä on, oltiin suunniteltu kavereiden kanssa jo pitkään että ku tulee yhteisiä vapaita ni lähetään jonnekkin kylpylään. No kaikki mun kaverit on suht ruskeita iholtaan ja ni minä ajattelin sitten kanssa kokeilla noita itseruskettavia että ei näyttäis niin vaaleelta. Noo saipahan kaverit kylpylässä kunnon naurut ku olin mahasta ja jaloista ihan ruskee mutta naama oli sitten valkea kuin mikä. En ole sen kerran jälkeen pahemmin niitä kokeillut :p

Vierailija

Lähinnä itse käytän itseruskettavia voiteita kesäisin, oon käyttänyt kasvoille päivettävää kosteusvoidetta ja kropalle sitten toista voidetta. Ongelmahan on se, että miten löytää sopivat voiteet jotka levittyy omalle iholle hyvin ja on suht luonnollisen värisiä. Voiteita kun on niin paljon... Kerran kokeilin Garnierin suihkutettavaa itseruskettavaa ja jälki oli erittäin epätasaista ja ORANSSIA, jämähti vieläpä iholle noin kuukauden ajaksi! Doven päivettävät voiteet sopi mulle taas ihan hyvin.

Vierailija

Oma mielipiteeni on että aivan järkyttäviä. Vaikka itse luulis sen saavan tasaisesti niin kyllä sen silti muut huomaa. En missään nimessä' laittais tommosta mömmöö jos olisin menossa kylpylään. mene mielummin vaikka muutaman kerran solariumiin jos sinuun rusketus tarttuu.. tosin siinäkin nyt sit on tää sypä "riski". en tiedä.

juuulia
Seuraa 
Liittynyt2.3.2010

Nii se olis kans toinen vaihtoehto ja varmempi.No kokeilen luultavasti jotain voidetta ja ellei se toimi niin sitte solariumiin vaan.Onneks siihen kylpylään on vähän yli kuukaus :)

Vierailija

mä oon käyttäny Garnierin asteittain päivettävää..oliskohan ollu joku "summer glow" ja olen todennut sen todella hyväksi! Minun iholla se ei ole ainakaan muuttunut oranssiksi ja todella tasainen,luonnollisen kaunis päivetys. Suosittelen kuitenkin aloittaa sen käytön jo viikko-puolitoista ennen reissuun lähtöä. (:
Hintakaan ei päätä huimaa; n. 6e Sokokselta

Vierailija

good luck! ja vinkkinä,iho kannattaa kuoria ja kosteuttaa ennenkuin aloitat itseruskettavien/päivettävien käytön! Mulla ainakin toimii parhaiten niin,että käyn aamulla suihkussa,kuorin ja kosteutan ihon..illalla sit laitan pari tuntia ennen nukkumaan menoa sen ruskettavan voiteen,koska ne saattaa haista voimakkaalle! :]

Vierailija

Kokeile L'orealin SUBLIME BRONZE:a, paras itseruskettava voide mitä on! Muista ennen voiteen levittämistä kuoria iho ja poistaa ihokarvat, sekä kosteuttaa iho. (muista myös kosteusrasvan antaa kuivua ennen rusketuksen levitystä) Kyseistä rasvaa saa ihan Sokokselta, se on kyllä tosi hyvää!

Vierailija

Oisko kellään kokemusta tosta suihkurusketuksesta? Mistä ja millä hinnalla?

Oon itse vähän miettiny sellasta mut en tiiä kun mulla on ainaski talvella vähän kuiva iho.

Vierailija

Minulla on ACO Sense & Care Sunkissed Bodylotion -itseruskettava ja olen ollut siihen tyytyväinen. Tuoksu on mieto, koostumus sopivan kevyttä, sävy kauniin ruskea ja voide kuivuu nopeasti eli ei tarvitse puoli päivää hillua vähissä vaatteissa. :D Tätä ei tarvitse annostella kovin paljon, joten tätä riittää! Hinta kympin pintaan.

Minä tykkään, että on vähän väriä pinnassa, sillä muuten olen vitivalkoinen. Kyllähän itseruskettava on erinäköistä kuin luonnollinen rusketus, mutta tuo ACO ei ole ollut niin pahannäköinen (kuten esim. Dove). Kesällä on kätevä "paikkailla" rusketusta itseruskettavilla, sillä minä en ainakaan rusketus kovin tasaisesti. :)

Solariumissa olen kaksi kertaa käynyt, enkä pidä siitä. Rusketus kuluu nopeasti pois eli siellä pitäisi rampata melko useasti, mikäli tahtoo pidempään olla ruskettunut. Kaverini käy suihkurusketuksessa ja sekin on tosi kätevä tapa ruskettua nopeasti, mutta se kuluu aika rumasti pois.

Vierailija

Mulla on joku Lorealin itseruskettava, ja oon siihen ihan tyytyväinen. Eihän se väri ihan sellanen oo kun auringosta tulis, mutta oon aika hyvä levittämään sitä, joten ei näytä yleensä epäluonnolliselta tai rumalta. Tärkeintä on siis aina levittää voide tosi huolella ja tarkasti. Eikä saa käyttää liikaa, ettei tuu oranssia!

Mä oon käyny kerran suihkurusketuksessa, ja olin kyllä tyytyväinen. Se tais maksaa jotain 40e. Kesti noin viikon, eikä ees kulunu kovin rumasti pois. Kuluminen riippuu ilmeisesti ihosta, koska mun kaverilla se kanssa kulu tosi rumasti. Mut sit jos menee suihkurusketukseen, kannattaa laittaa jotkut huonot vaatteet päälle, koska se kehiteaine värjää vaatteita, ja sen saa huuhdella vasta muutaman tunnin kuluttua pois. Ja ennen huuhtelua ei myöskään kannata sopia mitään tapaamisia, koska sillon rusketus on vielä epätasainen ja ihan oikeasti oranssi! :D

Vierailija

Itseruskettavat voiteet ovat mielestäni täysin turhia. Kertakaikkiaan vain niin luonnotonta käyttää jotain ihme voiteita jotta ruskettuisi. Feikkiä.. ja ties mitä oikeasti sisältävät. Ymmärrän tietenkin että jotkut tahtovat kovasti ruskettua, ja nuo voiteet varmasti aika kätsy tapa "nopeaan rusketukseen". En silti itse niihin luota. Mutta, tämä vain minun näkökulmani/mielipiteeni asiasta. : )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat