staffpoint

Vierailija

rekisteröidyn noiden sivuille ja klikkailen kiinnostavien työpaikkojen kohdalla "hae työpaikkaa".
mutta tuolla en löytänyt mtn mainintaa mistään haastatteluista - kuten varamiespalvelussa. eli tietääkö kukaan miten tuolla asiat hoituu? odottelenko vaan että joku huomaa hakeneeni työpaikkaa ja kutsuu haastatteluun vai mitähäh.
kuka tietää :D

Kommentit (5)

virtahepo91
Seuraa 
Liittynyt22.12.2009

mä oon hakenu kaikkiin noihin, staffpointille ja opteamin haastatettluihin pääsin mut töitä ei kuulunu. Henkilöstöliigalla olin pari päivää ja varamiespalvelu otti mut listoillensa:D Soittivat muute aika nopee ku oli hakemuksen pistäny.

Vierailija

Mulle soittivat Staffilta alle tunnin päästä hakemuksen lähettämisestä ja pyysivät haastatteluun. :D Muutaman vuoron oon heidän kautta tehnyt.
Olen kanssa Opteamin listoilla ja heillä paljon enemmän ja kivempiä vuoroja. :)

Vierailija

suosittelen hakemaan sellaselle kuin Kairest oy, toimii maanlaajuisesti helsingistä rovaniemelle ja oulusta kuopioon.. itse asun kajaanissa ja täältä ainakin löytyy ihan mukavasti töitä. Melkeensä niin paljon kuin itse jaksaa tehdä. 2 kertaa kuussa maksetaan palkka :)

edit: kanssa helsingissä asuessani hain Staffpointilta, Opteamilta ja baronalta töitä. Opteamille ja Baronalle pääsin jopa työhaastatteluun, mutta siihen se sitten jäikin..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat