Nolot vaginapierut

Vierailija

Huoh, haluisin kuulla onko muilla tätä ongelmaa, eli tahattomat vaginapierut seksin aikana..?

Vain muutaman kerran näin on käynyt ja mies nauraa räkätti ja minä suutuin kun se ei lopettanut, nolotti niin. Nyt en oikein osaa nauttia seksistä enää kun pitää koko ajan pitää alapäätä "tiukalla" ettei ilmaa pääse sisään. Ärh, hirveesti ärsyttää. Olenko liian löysä vai mistä johtuu ja saako tuota "vaivaa" mitenkään "poistettua"?

Kommentit (6)

Vierailija

Minulla on monta kertaa ollut sama ongelma, ensimmäistä kertaa minua nolotti aivan kamalasti ! varsinkin kun niitä tuli, tuli, tuli ja tuli :| nykyään naurahdan itsekkin asialle jos niitä vielä on ilmaantunut, niitä ei oikein voi ehkäistä, itse olen kokeillut vaihtaa asentoa, takaapäin asennossa itselläni "pierut" tulevat. Eikä se johdu millään tavalla löysyydestä :) Annat vain mennä ja naurahdat itsekkin jos niitä vielä ilmaantuu ;) koska nehän ovat kuitenkin luonnollinen asia. :)

Vierailija

Nolojahan ne on. Johtuu ylimääräisestä ilmasta mitä on joutunut emättimen kautta sisälle ja kun harrastetaan miehen kanssa seksiä sillain niin sit se ilma tulee ulos. Yks vaihtoehto on päästää se ilma ulos. Onnistuu monilla jalat nostettuna ylös ja sängyllä selälleen. Seksikästähän se ei oo ja oon ite huomannu parhaaksi tavaksi olla välittämättä emätinpieruista.

Vierailija

Eiköhä niitä tuu kaikilla naisilla joskus. Ite yleensä nauran tai sit tokasen vaa miehelle että "et viittis olla ilmaamatta mua" :D Eihä ne kivan kuulosia oo mutta niihi tottuu..

Vierailija

Vielä nolompaa on se, että mulla tulee noita silloin, kun teen alavatsalihaksia maaten selälläni, jalat katossa, kohottaen perää kohto kattoa. Entinen kämppis tais ihmetellä, kun sunnuntaijumpaa tehdessäni, kuului pieruääniä mun huoneesta:D.

Seksin aikana niitä lähinnä tulee doggy-asennossa.

Vierailija

Doggyssa niitä mullaki tulee, oli vaan kiva ekalla kerralla kun niitä tuli niin ruveta äijälle selittämään että mitä ne on, miksi ja tuleeko ne oikeasti pimpasta :D Mua ei kyllä missään vaiheessa itseä nolottanu ne, naureskelin vaan, se h. moilanen-ilme miehen kasvoilla oli vaan niin sulosta sillon ekoina kertoina :D

Vierailija

poikakaverin sormettaessa tuli, mutta koska olin tottunu niihin jo ite sormettaessani niin ei juurikaan nolottanu eikä pojankaan menoa haitannu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat