Huorako?

Vierailija

Olin juurikin täyttämässä 17 vuotta, kun menetin neitsyyteni ja nyt olen 18. Sen jälkeen olen seksiin asti päätynyt 8 ihmisen kanssa, mikä minusta ei ole paljoa. En ole kylläkään yhdenkään kanssa seurustellut ja vain pari on ollut yhden yön juttuja.
Nyt yksi parhaimmista kavereistani (sanotaan vaikka Essi) levittää juttuja, että olen kamala ämmä, tunnevammainen ja huora. Kuulemma vain leikin miesten kanssa, vaikkei asia tosiaan ole niin. Nyt minulla on melko vakava suhteen alku ja pelkään, että Essi menee selittämään noita juttuja miehelleni. Ei sillä, etten luottaisi siihen, että mies uskoo minua vaan kaverini on kovin hyvä puhumaan. Olen maininnut kyllä asiasta hänelle, mutta hän vain sanoo tietävänsä etten ole sellainen kun väitetään.
Mä en oikeestaan tiedä mitä tekis täsä tilantees, onko mitään hyviä ideoita?

Enkä voi sanoa Essille, että tiedän mitä se musta selittää koska teen siinä samalla sitten paskat niille, jotka minulle ovat kertoneet.
Alkaa pikku hiljaa loppua luotto itseensä, kun kuulee tollaista kovin usein vaikka itse tietää miten asia on.

Kiitos jälleen valmiiksi vastauksista (:

Kommentit (6)

Vierailija

Etköhän sä itse tiedä mikä on totta. Kyllähän se ärsyttää kun toiset puhuu paskaa mut anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja hei jos kaveris menis puhumaan sun miehelle tollasia niin naura paskanen nauru jos jätkä kysyy sulta siitä, ja sanot että kaveris taitaa olla mustasukkainen ku oot saanu miehen itelles ;)

Vierailija

Kuulostaa TODELLA lapselliselta... mutta no,kai se on vielä 18-vuotiailla niin tärkeää mitä muut ajattelee..

Paras tapa on vaan antaa asian olla, ehkä vihjaista kaverille että jospa hän katsoisi peiliin, ja tulisi vasta sitten arvostelemaan sinua ja sinun elämääsi...

kuulostaa kyllä siltä,ettei teillä ole todellinen ystävyyssuhde... Anna muiden puhua, älä välitä äläkä reagoi,kyllä ne sitten kyllästyy kun tajuaavat ettei niiden paskapuheet pahoita sinun mieltä :)

Vierailija

Samaa mieltä muidenkin kanssa + jos tämä ns. Essi menisikin sepittelemään typeriä juttujaan miehellesi, niin ehkä miehesi kuitenkin luottaa sinun sanaasi enemmän kuin jonkun Essin, joka on selvästikin lapsellinen, tyhmä ja pahansuopa ihminen.

Vierailija

Aijaijai! Siis se kaverisi Essi on vanhanaikainen. Minulla jos kellä on kokemusta huoraamisesta. Olen huorannut jokunen pari sataa kertaa baareissa yms. Ihan hyvin siinä kyllä rikastuu ei siinä mitään, mutta jos suunnittelet tuota huoran uraa niin ota niiltä yhden yön suhteiltasi maksuja. Sinusta voi kuule tulla vielä aika rikas ja kokenut. Voit sitten lopettaa huoraamisen, kun itse haluat tai löydät "sen oikean". Tai sitten huoraamisesta tulee unelmiesi ammatti. Huoran ammatissa ei sinänsä ole edes mitään, mitä pitäisi hävetä ;o en älyä miksi ihmiset halveksivat huoria. Kaikki ihmiset tekevät mitä itse haluavat. On väärin arvostella ja halveksia huoria. Onhan sekin jonkinlainen ammatti. Seksi kuuluu kaikkien elämään, tavalla tai toisella. Ei siis väliä ottaako siitä maksua vai ei! :)

Vierailija

Kuulostaa munkin mielestä kateudelta. Mulla tilanne oli toisin päin; olen aina ollut itseäni arvostava enkä ole halunnut jakaa jokaiselle, ketä on mua yrittäny iskeä jossain baarissa. nyt mulla on ihana mies, mutta kateellinen "varma-nakki"kaverini levitti ensin musta perättömiä juttuja ja kun mua kuitenkin uskottiin mielummin niin sitten se yritti levittää mun miehestä perättömiä juoruja. Sen jälkeen luovutin ja skippasin koko tyypin pois elämästäni. Helpompi elää ja olla kun ei tarvitse olla koko ajan varpaillaan. Sinuna tekisin samoin ja luottaisin siihen että miehesi uskoo sinua.

Ja mun tarkoitus ei ollut nyt morkata niitä ketkä yhden yön suhteita harrastaa, jokainen tehköön mitä lystää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat