Orgasmi yhdynnässä?

Vierailija

Saada sisäinen orgasmi miehen tekemänä? Ja kauan siihen meni että ensimmäisen kerran saitte? Ja kauan menee nykyään? Metsästys menossa ja olisi kiva kuulla kokemuksia. :)

Kommentit (9)

Vierailija

Tuntuu mulla ainakin paremmalta kuin minkään muunlainen orgasmi.

oletan nyt siis, että tarkoitat sitä orgasmia, jonka mies voi antaa yhdynnässä (etkä esim sitä, minkä mies voi antaa suihkuorgasmina sormin, mikä sekin tuntuu kyllä tosi hyvältä...)

Meillä meni varmaan vuos tai puoltoista ennen kuin siihen pystyttiin, ja sittenkin löydettiin se tekniikka ilmeisesti ihan sattumalta. Sillä kerralla oltiin jatkettu ehkä puolisen tuntia, ennen kuin tulin. Nykyään tulen kahdessa minuutissa yhdynnän alettua, koska olen harjoitellut. Etsivä löytää :)

Vierailija

No eipä sitä muuten voi harjoitella kuin seksiä harrastamalla :D Löydä omat toimivat seksifantasiasi, löydä oma asentosi josta tulet (itse löysin omani tosiaan sattumalta, ja se on ihan perus lähetyssaarnaaja, mutta miehen molempien jalkojen on oltava mun jalkojen välissä jotta se onnistuu, mun käsien on oltava miehen pakaroilla, jotta voin säännellä työntöjen tahtia ja syvyyttä, ja mun selän on oltava hiukan kaarella). Asento löytyi siten, että se vain yhtäkkiä tuntui edes hiukan joltain (kun muut ei tuntuneet ikinä miltään) ja sit aloin sitä treenaamaan miehen kanssa ja joskus sitten saatiin se toimimaan. Sen jälkeen, kun me molemmat tiedetään tasan tarkkaan mitä pitää tehdä, niin yhä vain vähemmän aikaa kuluu orgasmin saavuttamiseen. Ja mun tultuani siirrytään sit tietty muihin asentoihin.

En vain yhäkään tiedä, onko tuolla tavoin saamani orgasmi g-piste- vai emätinorgasmi, koska periaatteessa mies osuu siinä myös g-pisteeseeni. Sen vain sanon, että yksikään naistenlehtien suosittelema asento orgasmin saavuttamiseksi ei todellakaan ole ainakaan mun kohdallani toiminu.

Tsemppiä!

Vierailija

Antaahan toi kivasti toivoo :) Noita ohjelmia aiheesta tulee tällä hetkellä moneltakin kanavalta ja kaikki siitä puhuu, mutta oon kans huomannu ettei yksikään konsti toimi mitä sanotaan. Kai se menis ihan kokeilemalla mut se kokeilu taitaa tässä olla se ongelma, tosin ei mun puolestani :P

Vierailija

Pitääpä kokeilla. Noi seksiohjelmat on ihan vitsejä, ei auta kyl tippaakaan. Oon muuten kuullut jutun joka ei päde ainakaan mun kohdallani ollekaan. Että se orgasmi tulee sillon kun sitä ei odota. No mites tää on käytännössä mahdollista, koska jos en odota orgasmia niin aika kuivaksi se seksi menee loppujen lopuks? :D ''emmä nyt kuitenkaan saa mutta hoidetaan tää nyt pois alta'' tyylilläkö siinä pitäs olla. Hohhoh

Vierailija

Sain ensimmäisen kerran orgasmin yhdynnässä suhteellisen pian, se oli kolmas kerta kun harrastin seksiä. Sen jälkeen tulikin aika pitkä tauko, ettei orgasmia enää kuulunut, kunnes ihan sattumalta löysin sen oikean asennon. Oli aika hämmentävä tilanne, tuli aivan puun takaa koko orgasmi, ensin ei mitään ja yhtäkkiä tulin. :D Sen jälkeen oppikin tulemaan yhdynnässä tosi nopeastikin. Tosin tuntuu myös mies tähän vaikuttavan, orgasmi tuossa asennossa, mikä exän kanssa toimi, onnistuu nykyisen kanssa tosi harvoin. Seksi on kyllä nykyään paljon parempaa (vaikka aikaisemminkin hyvää oli), olen huomannut, että paljon enemmän siitä nauttii, kun jaksaa sitä orgasmia vähän pidätellä. Ennen tulin aina mahdollisimman pian ja sitten olinkin jo parin minuutin yhdynnän jälkeen valmis lopettamaan...

Samaa sanon kuin moni muukin, kokeilemalla oppii! Ja kannattaa muistaa, että voi olla kyse tosi pienistä asioista, mun esimerkiksi pitää saada lantio tiettyyn kulmaan miehen vartaloon nähden. Hienosäätämiseksi menee välillä... Eli kärsivällisyyttä ja onnea yritykseen! :)

Vierailija

kaikee on tullu koettua näissä petipuuhissa ympärileikatusta pimpistä kakka leikkehin. toi ois ihana antaa naiselle toi ruiskuorgasmi. Kysymys lienee barthollin rauhasista purkautuva ihana naisen eliksiiri?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat