Kauneutta keittiön kaapeista

Vierailija

Kuuluuko teidän kauneudenhoito rutiineihin tai hemmotteluhetkiin enemmän tai vähemmän itse tehtyjä kauneudenhoitotuotteita? Esim. viileät teepussit silmäpusseille tai kaupasta ostettujen tuotteiden yhdistely/sekoittelu..
Kuinka valmistat ja käytät ns. tee-se-itse tuotteen ja kuinka se vaikuttaa?
Me naisethan olemme luovuuden huipentuma, eli ei muuta kun niksejä kirjoittamaan :D

Kommentit (6)

Vierailija

Käytän kahvinporoja ihon kuorintaan. Kofeiinia niissä selluliittivoiteissakin on. :)

Joskus oon sekoittanut hoitoaineen joukkoon hunajaa. Tulee kiva tuoksu ja vähän halvemmasta hoitoaineesta saa kerralla hoitavampaa.

Vierailija

Pesen kasvoni iltaisin suolalla :-) Teen pieneen kippoon sekoituksen, johon tulee suolaa ja vettä. Ihoni epäpuhtaudet eivät ole millään ikinä näin tehokkaasti lähteneet. Ihoni ei enää punoita kuten ennen ja akneni on jo nyt kuukauden aikana parantunut hyvin :-) Ja merisuolaa siis ! Googlettamalla "suola ihonhoidossa" löytää paljon lisätietoa..

Vierailija

Minulla auttaa mustapäihin ruokasooda. Kastelen vanulapun, puol tl ruokasoodaa ja sitten vaan lappu nenälle. Ihanan pehmeä iho sen jälkeen:)

Vierailija

Mä kuorin joskus huulet hunajan ja sokerin sekotuksella, tuntuis hassulta käyttää tavallisia kuorinta-aineita.. Kait nekin kävis :D
Noista kahvinpuruista on ollu jossain vanhassa ketjussa puhetta ja sillonki joku tätä kysy, mut onks ne purut siis kertaalleen käytettyjä=kosteita vai käyttämättömiä?

Vierailija

Mä kuorin joskus huulet hunajan ja sokerin sekotuksella, tuntuis hassulta käyttää tavallisia kuorinta-aineita.. Kait nekin kävis :D
Sit maustamaton jogurtti on hyvä ensiapu hiivaan..

Noista kahvinpuruista on ollu jossain vanhassa ketjussa puhetta ja sillonki joku tätä kysy, mut onks ne purut siis kertaalleen käytettyjä(=kosteita) vai käyttämättömiä?

Vierailija

Keittiökosmetiikkaan lasketaan varmaan myös karvanpoistoaine valmistettuna sokerista, vedestä ja sitruunamehusta. Halpaa ja suht helppoakin. Ja mikä parasta, lopputulos säilyy pitkään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat