Kahden miehen loukussa...

Vierailija

En ole koskaan aikaisemmin ollut näin raastavassa tilanteessa ja toivoisin teiltä rakkaat lukijat hyvin paljon vastauksia...

Olen 22-vuotias nuori nainen ja seurustellut 8kk herra A:n kanssa. Välitän tästä miehestä todella paljon, hän on kiltti, ymmärtäväinen, auttavainen ja kaikkee sitä mitä oikeestaan haluankin. Mutta hän ei huomioi minua tarpeeks. Asumme lähellä toisiamme, mutta näämme oikeastaan vaan sillon kun hän haluaa. Olen aina valmis lähtemään, kun hän pyytää, koska sydämeni lyö tälle pojalla niin paljon. Seksi hänen kanssaan on IHANAA ja hän on alusta asti oppinut hyvin helposti mistä pidän ja mikä saa mut syttymään...

Ongelma on siis se, että herra A ei huomio minua mielestäni tarpeeksi. Saattaa olla pari päivää, etten kuule hänestä mitään. SUURIN ONGELMA on kuitenkin se, että saan yhdeltä toiselta pojalta tätä haluamaani huomiota. Herra B:ltä. Herra B ei tiedä, että olen herra A:n kanssa ja herra B on hyvin ihastunut itseeni. Hän kehuu minua usein, lähettelee viestejä ja olemme päivittäin yhteydessä. Hän on yrittänyt lähentyä itseäni suutelemalla, mutta olen suudelmat väistänyt aina jotenkin hienotunteisesti.

En voisi tehdä herra A:lle niin, että "pettäisin" häntä. (Itse lasken myös suutelun pettämiseksi) Ei, en vaan voi... Haluaisin olla herra A:n kanssa koko sydämestäni, haluaisin tuntea vain häntä kohtaan suurempia tunteita, mutta pelkään, että tää kaikki on jotenkin ykspuoleista. Herra A ei ole esitellyt itseäni edes hänen kavereilleen tämän 8kk:n aikana.. Muutaman kerran baarissa olen heitä nähnyt ja tietävät olemassaoloni, mutta aina jos on ollu jotain illanistujaisia, niin olen jäänyt täysin varjoon, mua ei oo pyydetty mukaan. Kun asiaa yritän ottaa puheeks, hän keksii aina jonkun selityksen.

En todellakaan tiedä mitä pitäis tehdä :( Tiedän, että teen herra B:tä kohtaan väärin, jos (kun?) annan olettaa enemmän, mihin ehkä olisinkaan valmis. En kuitenkaan "osaa olla yksin" ja herrä B on todella kiltti ja mukava. Voihan toki olla, että tää on vaan ns. alkuhuumaa..

Kaipaan niin paljon ENEMMÄN huomiota herra A:lta, että otan sitä huomiota sitten muualta. Vaikka nimenomaan kaipaan tämän herra A:n huomiota. Mutta nytkään en ole kolmeen päivään kuullut hänestä yhtään mitään... Ymmärrän, että on työkiireitä yms., mutta sen yhden viestin laittaminen ei luulisi olevan niin vaikeeta. Toki, hän on huono kirjoittamaan viestejä, joten ehkä tässä tapauksessa vaadin liikaa..

Pelkään vaan niin paljon, että mun ja A:n jutusta ei tuu yhtään mitään :/ Vaikka sitä todella haluisin <3

Toivottavasti tästä kirjotuksesta ei tullu kovin sekava :/ Niin ja sen verran vielä, että en ole koskaan aikasemmin saman pojan kanssa näin kauaa ollut ja sekin pelottaa...

Kommentit (2)

Vierailija

Niin paljon asiaa että käytän ihan röyhkeesti ranskalaisia viivoja:

- Vaikka herra A ei huomioi sinua tarpeeksi, niin välittääkö hän sinusta/rakastaako hän sinua silti? Jos ei, niin ei näytä kovin hyvältä teidän yhteinen tulevaisuus -> unohda se suosiolla. Jos kyllä, niin voit teoriassa opettaa hänet huomioimaan sinua enemmän (ja jos joskus esim muutatte yhteen, niin se asia kyllä korjaantuu).

- Vaikka herra B on niin mukava ja kiltti ja niin edelleen, ei näyttänyt siltä, että olisit ihastunut häneen tai rakastanut häntä. Hän vaikutti enemmän laastarilta ja hätävaralta. Se ei ole kovin reilua ketään teitä kolmea kohtaan.

- Jos suhde on 8kk:n jälkeen siinä tilassa, että alkaa mennä huonosti ja toista ei huomioida, niin se ei näytä kovin hyvältä, mutta joidenkin tilanteessa se kuuluisa "kuherrusaika" loppuu jo puolen vuoden jälkeen, eli kyllä tuosta tilanteesta voi ylikin päästä.

- Yhden viestin laittaminen ilmeisesti todellakin on miehen mielestä hyvin vaativaa (been there!) Vaikka nainen lähettää viestin helposti esim vessasta tai kymmenen metrin kävelymatkalta, niin mies tarvitsee ainakin puoli tuntia täysin toimetonta aikaa, ennen, kuin voi laittaa viestin.

Yhteenveto: Pidä kiinni herra A:sta, ja hankkiudu eroon herra B:stä. Miksi? Koska:

- Herra A on koulutettavissa
- Myös sinä olet jonkin verran koulutettavissa (olen itse myös erittäin huomionkipeä, mutta sitä tunnetta oppii kyllä hallitsemaan ja kontrolloimaan niin, että parisuhde saadaan hyvin toimimaan)
- Missään suhteessa et tule keneltäkään mieheltä saamaan koko loppuelämäsi ajan niin paljon huomiota kuin tällä hetkellä haluaisit (toisin sanoen herra B:kään ei enää jonkun ajan kuluttua huomioi sinua ihan noin paljon, jos alkaisitte seurustelemaan)
- Se, ettei sinua huomioida/esitellä illanistujaisissa, on ehkä tökeröä, mutta se ei ole herra A:n vika, vaan sinun. Ei hän saa sinua puhumaan ja osallistumaan, vaan sinun on itse hypättävä keskusteluun mukaan.

Toivottavasti tämä toi hiukan perspektiiviä ongelmaasi. Puhu herra A:lle ja kerro, että kaipaat huomiota. Ei sitä kannata hävetä, jotkut meistä vain ovat sellaisia.
Ja suutelukin on pettämistä, älä missään nimessä lähde sille tielle. Jos pysyt yhteydessä tähän herra B:hen, kiusaus pettää voi kasvaa suureksi. Siksi sinuna ottaisin häneen vähän etäisyyttä nyt, kun mitään peruuttamatonta ei ole vielä tapahtunut. Eikä ole häntäkään kohtaan reilua elättää olematonta toivoa.

Vierailija

Kiitos vastauksesta <3

Oli ihanaa lukea, kun tiesi, että joku on kuunnellut (tässä tapauksesa lukenut) kirjoitukseni, sillä itselläni ei kovin paljon ole ystäviä.

"Ongelmani" sai eilen dramaattisen käänteen, kun herra A kertoi, ettei halua jatkaa kanssani. Ei toki noin jyrkästi, vaan hyvin asiallisesti kävimme asioita läpi. Hän ei ole valmis sitoutumaan ja on ajatuksistaan hyvin epäselvillä. Olen täysin murtunut, olen itkenyt koko viime yön ja tämän aamun ja tässä edelleen itken..

Jäi niin tyhjä olo, jotenkin epätodellinen... En osaa näitä asioita sanoiksi laittaa, en ainakaan vielä...

Herra B ei tiedä miksi olen näin surullinen, mutta kovasti haluaisi illalla tulla lohduttamaan... Mun sydän vaan niin lyö tälle herra A:lle... <3

Sattuu vaan niin paljon...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat