Seurustelen mutta käyn vieraissa

Vierailija

Olen seurustellut kaksi vuotta aivan ihanan miehen kanssa, mutta silti tapailen exääni silloin tällöin. Suhteeni exääni kesti 7 vuotta. Vietin uuden vuodenkin exäni luona,ja jotenkin mieheni arvasi sen, mutta antoi minulle tämän kerran anteeksi.
En ole ollut sängyssä exäni kanssa,mutta olemme hyväilleet toisiamme,hän on nuollut minua. nyt mietinkin miksi ihmeessä teen näin!! psykiatrin mukaan kärsin epävakaasta mielestä, siis jatkuvasti vaihtelevista mielialoista,mutta voisiko se selittää tällaista? olen yrittänyt kertoa tästä hyväilyasiasta miehelleni,mutta en pysty. Asia kuitenkin painaa mua. lisäksi mieheni ei koskaan nuole minua, joten haen tyydytyksen exältäni. edellinen suhteeni oli tuskainen,ja nyt kun minulla on hyvä olla, teen näin. en oikein ymmärrä itseäni.

Kommentit (3)

Vierailija

no vähän paha tuohon on kenenkään ulkopuolisen mitään kommentoida, kun et itsekään näytä tietävän, mitä oikein touhuat.

Se, ettei oma mielesi nuole sinua, on kyllä todella huono perustelu pettämiselle, jos teillä seksi muuten sujuu. Sen sanon ihan suoraan. Enkä tiedä, onko mitään hyvää perustelua pettämiselle olemassakaan.

Taakka siitä, että on joskus pettänyt rakastaan, on helvetillinen. Se paha olo vainoaa vuosia, eikä koskaan unohdu kokonaan. Sanotaan, että kerran pettäjä on aina pettäjä, ja sen kuuleminen tuntuu aina tosi pahalta, vaikka tietääkin, ettei se väite pidä paikkaansa läheskään kaikkien ihmisten kohdalla.

Mielestäni sinun pitäisi kertoa nykyisellesi touhuistasi. Hänellä täytyy olla oikeus päättää, haluaako jatkaa yhdessä kanssasi vielä tästä eteenpäin. Ja jos sinulla on muutenkin vaikeaa korviesi välissä, niin nuppisi sekoaa jonkun ajan päästä totaalisesti, kun päivä toisensa jälkeen katsot rakastasi silmiin ja tiedät, että hän ei tiedä.

Puhun kokemuksesta. Itse kerroin vasta lähes kaksi vuotta jälkeenpäin. Sain anteeksi, ja olemme yhä yhdessä. Mutta vaikka mies antoikin anteeksi suhteellisen nopeasti, se henkinen helvetti oli hirveää. Heräsin itkien joka yö. Ajattelin sitä joka päivä. En kestänyt olla hetkeäkään yksin missään, koska muuten olisin alkanut taas vaahtoamaan sitä asiaa päässäni. Pääsin siitä itse yli vasta vuosi, kaksi sen jälkeen, kun olin kertonut.

Mutta muista, että jos käy niin hyvin, että kerrot miehellesi ja hän antaa anteeksi, niin siitä eteenpäin sinun on oltava hänen luottamuksensa arvoinen, olet sen todellakin hänelle velkaa. Eli siinä vaiheessa sinun on unohdettava se eksäsi siihen paikkaan.

Tsemppiä.

Vierailija

Olen samaa mieltä jonna88 kanssa puhumisesta nykyiselle miehellesi.
Ja voisin kuvitella,että se jo saattaa antaa sinulle vastauksia.
Ota siis rohkeasti asia puheenaiheeksi, jonka jälkeen aika ja tunteet kertovat sinulle toivottavasti vastauksen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat