Kommunikaatio-ongelma

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa lähes kolme vuotta ja nyt tuntuu siltä ettei välttämättä kannattaisi jatkaa. Suhteemme on muuttunut lähestulkoon kämppiseloksi enkä saa poikaystävääni minkäänlaista kontaktia. Hän ei halua keskustella suhteeseen liittyvistä asioista, eikä miettiä vaihtoehtoja asian ratkaisemiseksi. Lisäksi hänellä on tapana jättää asiat kesken; ilmeisesti siinä toivossa että unohtaisin asian. Olen erittäin ahdistunut tilanteeseen enkä koe saavani tukea poikaystävältäni. Hänen mielestään kommunikaatiovaje ei ole ongelma eikä kaikista asioista kuulemma tarvitse puhua. Minusta taas suhteen peruspilari on se että kaikista asioista voidaan keskustella.

Kommentit (5)

Vierailija

Aika kiperä tilanne. Jollei toisen kanssa puhuminenkaan onnistu, niin en oikein osaa sanoa itsekään mitään.

Auttaisikohan se, että teet poikaystävällesi selväksi ettei suhdetta voi jatkaa, jollei muutoksia tule ja jollette edes pysty keskustelemaan toistenne kanssa?

Vierailija

Hyvä näin. Kiitos!
Itseasiassa olen kyllä myös ilmoittanut suhteen olevan vaakalaudalla, mutta poikaystäväni mielestä ongelmaa ei ole olemassakaan.

Vierailija

Näytä miehellesi että ongelma on ja mitä tapahtuu kun ei toinen usko eikä kuuntele. Tää on helpompi sanoa ulkopuolisena, mutta mä suosittelen että lähdet. Jos et tosissasi niin ainakin niin että miehesi pelästyy ja tajuaisi jotain. Tai alat käyttäytyä niinkuin sinulla olisi joku joka on ihastunut sinuun, jollei ilmene edes mustasukkaisuutta niin kyseessä on vaan tottumus miehen puolelta, mitä suuresti epäilenkin. Harva erottaa tottumuksen ja rakkauden. Itse huomasin sen ja tein kaiken mahdollisen jotta exäni olisi tajunnut ettei enää kumpikaan tunne muutakun tottumusta toiseen. Lopulta kun ilmoitin KOLMATTA kertaa viikon sisällä että petin häntä, hän vihdoin tajusi jotakin, aikaisempiin tarinoihini hän vaan totesi että tekee kaikkensa kunhan en jätä häntä? :D Tuo ei tietääkseni ole rakkautta. Testaa miestäsi, mutta tietysti sopivissa määrin mikäli vielä haluaisit jatkaa hänen kanssaan :) Pahalta teillä kuulostaa se, että puhuminen on ongelma, sillä se pitää suhteen kasassa, ja puhumallahan riidatkin selviää. Ellei niitä selvitetä niin ei se suhde kauaa ajelehdi itsekseen eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat