En halua erota

Vierailija

Mitä tehdä jos poikaystävä haluaa erota, mutta itse ei halua muussa tapauksessa kun on varma että poikaystävä tulee haluamaan minut takaisin jossain vaiheessa?
En halua ketään muuta kuin hänet, mutta hän ei ole varma olenko hänelle oikea...

Kommentit (15)

Vierailija

Jos poikaystäväsi haluaa erota, sinulla ei ole oikein muita vaihtoehtoja. Anna pojalle aikaa miettiä, mitä hän haluaa. Voihan se olla vaan joku ohimenevä vaihe.

Vierailija

Norma Jeane

28.02.2010 16.53

Jos poikaystäväsi haluaa erota, sinulla ei ole oikein muita vaihtoehtoja. Anna pojalle aikaa miettiä, mitä hän haluaa. Voihan se olla vaan joku ohimenevä vaihe.

^Oon samaa mieltä! Kannattaa kattoa mite tilanne etenee. :)

Vierailija

No sitten jos eroatte, suosittelen pitämään poikaan etäisyyttä, niin ylipääseminen ei hankaloidu. Mieluummin välit kokonaan poikki, niin parin kuukauden päästä huomaat, että elämä hymyilee ilman poikaakin. Eron jälkeen ei voi tehdä muuta kuin toipua siitä rauhassa ja jatkaa elämää.

Vaikka hän haluaiski sut takas eron jälkeen, kannattaa miettiä, haluaako olla pojalle se turvapysäkki, jonka luo hän palaa aina kun haluaa. Ei kannata ainakaan jäädä odottamaan, että hän pyytäis sua takasin. Se on ajanhukkaa ja satuttaa sua entistä enemmän.

Ensimmäinen ero on aina rankkaa, mutta ellei sitä käy läpi kunnolla, se kostautuu myöhemmin. Nimimerkillä: erosi ekasta poikaystävästään kuukauden, ennen kuin aloitti uuden suhteen:(.

Vierailija

No ollaan erottu, en edes tajua tätä eroa. Eron syy hänen suutelu pettäminen ja ihastuminen toiseen (eri henkilöt). Haluaisin jatkaa, mutta hän ei pysty vaikka sanoo rakastavansa minua.

MITÄ TEEN? ajattelen vain häntä ja haluan takas sen kainaloon.

Vierailija

Jos entinen poikaystäväsi on pettänyt sinua niin miksi haluat hänet takaisin ? okei, varmasti rakastat häntä yli kaiken ja haluat nähdä vain hänen hyvät puolet vaikka hän olisi pettänyt sinua, mutta mitä järkeä siinä on? Jos hyväksyt pettämisen, niin poikaystäväsi huomaa sen ja voi jatkaa sitä ensimmäisestä pettämisestä eteen päinkin ja se satuttaa sinua. Miksi siis elää tuollaisessa suhteessa, eikö olisi aika päästää irti ja etsiä uusi suhde sitten kun sen aika. Tietenkään asiasi ei minulle kuulu, mutta annan vinkin omasta näkökulmastani :)

Vierailija

Luulen, että hän meni tahallaan suutelemaan sitä tyttöä, saadakseen hyvän syyn eroon. Juu sanoo rakastavansa, mutta kenties vain siksi, ettei loukkais sua. Jos saisit vielä mahdollisuuden seurustella pojan kanssa, niin luottaisitko siihen, ettei hän enää petä tai lähde ihastuksen perään? Seuraavalla kerralla, kun hän suhun kyllästyis, hän vois mennä pettämisessä pidemmälle. Ja muutenkin, ei ole kivaa olla miehen pompoteltavana, kun hän vuoronperään ottaa takas ja jättää, kyllästyy ja tulee takas, kun huomaa ettei saa parempaa.

Nyt sun kannattaa ottaa mahdollisimman paljon etäisyyttä exään ja koittaa vaan unohtaa. Se on rankkaa, mutta ansaitset paljon paljon paremman miehen. Vaikka et pysty ajattelemaankaan nyt sellaista, niin ansaitset jonkun luottamuksen arvoisen. Itke kaikki itkusi, mitä tulee, mutta älä turhaan elätä toivoa teistä yhdessä. Kevät on kohta ovella, tee siitä itsellesi paras kevät koskaan.

Vierailija

No oltiin viikko erossa, jonka aikana hänellä oli juttua sen toisen kanssa. Hän oli harrastanut seksiäkin useasti, (olimme kummatkin toistemme ensimmäiset)Nyt sitten tuli sanomaan että haluaa takaisin ja että viimeistään sillon tajusi että haluaa minut ja että mikään ei tunnu niin hyvältä kuin minun kanssa....

Vierailija

Törkeää poikaystävältäsi, surullista sun kannalta.
Älä ota mistään hinnasta tyyppiä takaisin! Ei hän voi pompotella sua miten sattuu, löydät kyllä paremmankin! Ei ketään saa kohdella noin, nyt et anna periksi!

Vierailija

Jos otat hänet takaisin, niin vielä hän sut jättämään ja pompottelemaan tulee. Olet liian hyvä tollaiselle madolle! Susta hän vain haluaa tukipilarin, jonka luo palata aina kun haluaa taata säännöllistä seksiä. Surullista, että pojat käyttäytyy tolla tavalla: ensin jättää, loukkaa, pettää (mitä muuta toi on, luvallista seksiä... me "oltiin tauolla"?) ja ottaa takas. Toivottavasti arvostat itseäsi niin paljon, että jätät pojan yhteydenotot oman arvonsa nojaan.

Vierailija

Anna pojan mennä. Ketään ei voi pakottaa jäämään ja jos jäät roikkuun poika alkaa karsastaan sua entistä enemmän. Meinaan miehen eksä jäi roikkuu yms vaikka minä olin jo kuvioissa eikä eksä saanut kuin vihaa niskaansa nykyiseltä kihlatultani. Kaiken lisäksi teki itsensään naurettavan pellen. Ole siis kunnianhimoinen nainen joka pärjää ihan itsekin. Kyllä vielä löytyy sinullekin se oikea. Ja poikahan voi vielä haikailla perääsi kun huomaa että oletkin oikea, sitten voit miettiä uudestaan että mitä teet. Otatko vai jätätkö. Nyt anna pojan mennä ja olla.

Vierailija

Ziisus. en lukenutkaan tota loppujuttua. älä missään nimessä ota tollasta takasin. tein itse noin eksälle ja eihän se siihen jäänyt. lopulta päätin jättää kokonaa etten satuta ihmistä enään enempää.ei tollasesta mitään enään tulis.

Vierailija
Ipaaaa

Norma Jeane

28.02.2010 16.53

^Oon samaa mieltä! Kannattaa kattoa mite tilanne etenee. :)

oon eri mieltä. jos se haluaa erota, et voi muuta ku antaa mennä mut jos se rupee kinuun takasi nii en ainakaa ite suostuis ! ANSAITSET PARASTA älä tyydy tollaseen "joopas eipäs joopas" jätkään ! löydät paremman

Vierailija

mä erosin reilu kaksi viikkoa sitten mun ensimmäisestä poikaystävästä!
me sovittiin asiasta yhdessä ja päätettiin jatkaa silti kavereina. Eka viikko meni melkein pelkästään itkiessä sillä kyllähän mä siitä edelleenkin välitän (ei ne tunteet samantien kuole) ja mä teidän että se välittää myös musta.
Mun kaikki kaverit on sanonu et pitäis pitää etäisyyttä eikä olla yhteydessä ollenkaan että pääsen siitä yli. voi olla että ne on oikeessa mutta musta tuntuis aivan mahdottomalta ajatukselta että kertaheitolla pitäis luopua sekä poikastävästä, puheluista ja tekstaamisesta.
En oo ihan vielkään varma mitä todellisuudessa haluaisin. perjaatteessa toivon että palaisimme yhteen mutta sitten taas haluan kokea/nähdä elämää ja muita miehiä ja nuorenahan se on tehtävä. Vaikka tuntuis kuinak vaikeelta yritä ajatella että herra oikea voi piileskellä vielä tuola jossain etkä voi tavata sitä jos jäät vain roikkumaan yhteen mieheen

Vierailija

Suuzii, jos epäröit haluatko poikaa takaisin vaiko uusia miehiä, niin ei ainakaan suhteeseen kannata palata. Halu "kokeilla" muita vielä ajaa teidät erilleen myöhemmin jos ei nyt. Olet vielä nuori, etkä välttämättä valmis elämään saman miehen kanssa loppuelämääsi. Se etäisyyden pitäminen on todellakin järkevää. Itse en päässyt exästäni yli, ennenkuin välit meni kokonaan poikki miehen puolelta. Ajatus siitä, ettet voi elää ilman exäsi tekstareita laimenee ja unohtuu ajan myötä. Päivä päivältä susta rupeaa tuntumaan enemmän siltä, että selviät erosta ja että kesä tulee olemaan ihanaa sinkkuaikaa;). Viime vuonna olin samassa tilanteessa tähän aikaan ja tiedän miten hemmetin raskasta ja vaikeaa eroaminen on:(. Mutta vain sen vaiheen eläminen auttaa pääsemään yli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat