Kuinka usein?

Vierailija

Olen miettinyt omaa tilannettani ja ihan vertailun vuoksi: eli yksinkertaisesti...
Kuinka usein harrastette seksiä suunnilleen viikossa?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Ollaan poikkiksen kaa etäsuhteessa, mut nähdään suunnilleen joka viikonloppu ja viikonlopun aikana harrastetaan seksiä yleensä 3-4 kertaa. Yhdessä ollaan oltu melkein kaksi vuotta. :)

Vierailija

Hmm. Me nähdään poikaystävän kanssa yleensä keskiviikkoisin, viikonloppuina
vietetään yhdessä yksi yö. Rakastellaan n.1-3 kertaa viikossa. Minusta se on ihan sopivasti. :)

Vierailija

Poikaystäväni on armeijassa ja kun viikonloppuisin näemme, harrastamme seksiä vain noin kerran. Se on mielestäni melko vähän, haluaisin enemmän mutta suhteessamme on tällä hetkellä paljon ongelmia ja se vaikuttaa selvästi ainakin meidän kohdallamme seksin määrään.

Vierailija

Meillä tulee avopuolison kanssa harrastettua aika paljon seksiä, jotain 7-10 kertaa viikossa
yhdessä ollaan oltu n. 1,5vuotta, ehkä meille on jäänyt se "jänisvaihe" hieman päälle :D joskus viikonloppuisin tulee kolme kertaakin päivässä sekstailtua. Vielä kun saisi miestä hieman kokeilunhaluisemmaksi niin ei olisi valittamista :)

Vierailija

Myös mun parempi puolisko on intissä, joten se osaltaan vaikuttaa nyt seksin määrään. Viikonloppuisin kun mies on lomilla, harrastetaan seksiä vähintään kerran päivässä. Haluaisin itse enemmänkin, mutta mies on lomille tullessaan iltaisin usein aika väsynyt sekä viikonkin tauon jälkeen se seksi tuppaa olemaan "kaksi työntöä ja hölmö ilme"-tyyppistä.
Ennen inttiä seksiä tuli harrastettua yleensä 4-6 kertaa viikossa.

Vierailija

Sillon ku mieheke oli armeijassa ni harrastettiin vkl:na seksiä ehkä enemmän ku nykyisin- siis nähdään suunnilleen yhtä vähän nykyään, mut sillon sitä riutu ihan eri tavalla ikävässä ni viikonloppuisin oltiin kyl melkoisen aktiivisia. :D Enää ei kyl jaksa ku korkeintaan kaks kertaa päivässä (aamulla ja illalla) ja vaikka edelleen ollaan "perusaktiivisia" ni en mä kyllä sellaista määrää enää jaksais viikonloppuna ku mitä oli vuos sit inttiaikoihin. :D

Vierailija

Tapailen miestä, joka asuu eri kaupungissa kuin minä (tällä hetkellä itse asiassa eri maassa myös), mutta kun ollaan se pari päivää yhdessä, niin kyllä sitä tulee harrastettua seksiä yleensä 7-12 kertaa. Tiedä sitten miten kauan samaa tahtia jaksaisi, jos pystyis päivittäin näkemään... :D Aikaisemmin nähtiin kerran viikossa, mutta nyt kun asustelen ulkomailla, niin tässä on sitten aina parin kuukauden kuiva kausi välissä. :l

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat