Turkulaisia?

Vierailija

Kaipaisin vaihtelua kaveripiiriini. On ruvennut ärsyttämään ja jopa tylsistyttämään ainaiset keskustelut seksistä ja baareilusta. Tosin kummassakaan ei ole mitään vikaa! :) mutta jos yli 20 vuotiailla tyttösillä ei ole muita aiheita niin mielestäni keskusteluista yms puuttuu se jokin sisältö, vai kuinka?

Olen menevä ja sosiaalinen 88 syntyinen tyttönen. Asustelen Turussa.

Löytyykö sielunsiskoja laajentamaan kaveripiiriä ja keskustelemaan myös "tärkeistä" asioista :)

Kommentit (9)

Vierailija

Ei mikään ihme, että ärsyttää/tylsistyttää, tiedän tunteen kun aikanaan olin samassa tilanteessa.. Jossain vaiheessa kaverini sitten ihan itse tajusivat vaihtaa puheen aihetta :o

P.s. oon jonkinverran vanhempi kun sä (-82), Vanha minä :D
Sitä paitti asun Espoossa, muuten oisin voinu "pelastaa" sut :D

Toivottavasti löydät sielunsiskon, yhden jos toisenki <3

Vierailija

Mulla on oikeestaan päinvastainen ongelma. Ei oo ketään kelle puhua noista asioista. Tai on mutta kaikki asuvat tällä hetkellä ihan liian kaukana. :/ Toisaalta, kivahan sitä olis ihan yleisesti puhua kun seksiasiat kyl enimmäkseen kuuluu kertoa pääsääntöisesti omalle puolisolle :) Mutta lähinnä likkojen kesken tulee puhuttua itseään koskevista asioista suhteeseen liittyen. Harmi kun asut turussa asti :D

Vierailija

Meidän kaveripiireissä taas ollaan siveyden sipuleita, eikä harrasteta baareilua, saatika puhuta seksistä. Itse olen taas porukan räväkkä mimmi, joka tanssahtelee niin klubeilla ja haluais jutskailla seksistäkin tytsyjen kesken. Ton baareilun edelle mulla kyllä menee urheilu:D.

Olen vuosimallia -88 ja Turun alueella asustelen

Vierailija

Muokkasin otsikkoa niin että löydät seuraa omalta alueeltasi, jos pelkät nettikeskustelutkin kiinnostaa niin sitten vaan ketjuja pystyyn itseä kiinnostavista aiheista! :)

Vierailija

Mäkin oon -88 ja asun turussa. Mulla kyllä seksi ja ihmissuhteet (myös toisten) kuuluu ihan lempipuheenaiheisiin... Mutta harvoin tapaa niitä ihmisiä, kenen kanssa niistä voi ihan avoimesti puhua.

Oon joskus miettinyt että mitäpä jos juttelisin täällä netissä jonkun ihan tutun kanssa tietämättä siitä. Se olis aika kammottavaa :)

Vierailija

Hienoa että on sielunsiskoja Turun alueelta! siis tarkennan että tietenkin seksistä, suhteista yms. täytyy voida ja pitääkin puhua mutta olisi hyvä myös puhua ns. syvällisistäkin asioista. Suurinosa tämän hetkisistä kavereista on työkavereita ja työvuorot menee ristiin niin on vaikea käydä shoppailemassa ja viihteellä heidän kanssa ja olisi siis hienoa tavata uusia ihmisiä joiden kanssa tehdä noita asioita :)

Vierailija

Mitä Tiikanen tarkalleen tarkotat syvällisillä puheenaiheilla? Mulle se on nimittäin toiste päin. Kaikki filosifiat, tiede, kuulumiset, tunteet ja suhteet on niitä, mistä kavereiden kanssa jutellaan. Mutta seksijutut on liian henkilökohtaisia levitettäviksi muille. En tiedä vaikuttaako asiaan se, että molemmat luottokaverit ovat neitsyitä.

Mutta enivei, olis ihana saada porukka kasaa, jonka kanssa kävis niin urheilemassa ja kahvittelemassa, kuin viihteelläkin:D.

Vierailija

Niinpä niin, sanottaisko vaikka näin että mun entiset parhaat ystävät ovat tässä jo vuoden verran keskittyneet enemmän puhumaan pulloille ja drinkeille sekä ventovieraille ihmisille, kuin minulle. Eikä muakaan hirveesti huvita heille avautua enää kun välit on sen verran viilentyneet. Joten enpä ole yli vuoteen jutellut seksistä, miehistä, tunteista, enkä mistään syvällsiistä asioista muille kuin miehelleni :) Miehen jätkäkavereitten kanssa harvemmin tulee myöskään mitään järkevää keskusteltua, nykyisin vain armeijasta :D ystäväpiirini on muutenkin melkein pelkästään miehiä ollut jo tässä pari kolme vuotta. Joten olisi kyllä mukavaa vaihtelua tällainen uusi tyttöporukka :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat