Poikaystävä viileä mua kohtaa-eron paikka?

Vierailija

Kaks viikkoo sitte jo huomasin että poikaystävän käytös mua kohtaan on muuttunu. Se ei enää soittele nii paljoo eikä nähä nii usein ku ennen. Ollaan siis oltu kolme kuukautta yhessä nyt. Ja sit ku nähään nii meillä on kyl ollu kivaa jne,mut joskus mua ärsyttää ihan liikaa sen jutut ja sit mökötän välillä ja tuntuu et se yrittää tahallaa ärsyttää mua..
Eilen sit nähtii,ei oltu viikkoo nähty nii se oli tosi välinpitämätön jotenki..Ja sen luona oli porukkaa nii ei kahestaa oikeestaa ees juteltu.. Sit lähetin illalla sille viestin et meidän pitää jutella,oon vähän miettiny tätä meidän juttua. Sit se vastas puolen tunnin päästä et "no jutellaa sit.." en vastannu mitää enää,sit se soitti mulle yöllä ku olin nukkumas nii en vastannu...

Oon ihan hukassa :S En haluis jättää sitä.. Mitä teen?

Kommentit (6)

Vierailija

Kantsii ehkä tossa tilanteessa miettiä, että voiko se tyyppi olla sulle se oikea, kun ootte kuitenkin ollu vasta 3kk yhessä, ja silti on jo kaikenlaista kylmyyttä ym. havaittavissa. En oikeen osaa sanoa muuta, kun että kannattaa miettiä, onko hän juuri se, jonka kanssa haluat oikeasti olla.

Vierailija

Itselläni oli sama tilanne tosin kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Ja niin siinä lopulta kävikin,että pieni tauko oli sopiva siiihen kohtaan. Nyt pienen breikin jälkeen olemme taas onnellisesti yhdessä ja emme voisi kuvitellakaan enään eroa tai muuta. Lyhyen ajan aikana kyllä huomaa,että onko tosiaan kiinnostunut toisesta vakavissaan ja onko toinen juuri se oikea.
Teillä saattaa olla ensihuuma ohitse ja nyt, kun olette oppineet tuntemaan toisenne hieman paremmin,uskallatte olla omia itsejänne, jollon poikaystäväsi luonne paljastuu.
Mutta kannattaa jutella kasvotusten poikaystäväsi kanssa asiasta ja suhteenne tilasta,mitä mieltä hän on?

Vierailija

Mä kannatan sitä juttelua tähän tlanteeseen nyt ihan välittömästi (Y) ethän voi tietää mitä toisen päässä liikkuu ellet kysy:)

Vierailija

Et tiedä mistä moinen kylmyys johtuu. Se ei välttämättä ole ollenkaan mitään suhun liittyvää. Voi olla, että pojalla on työ-/ opiskelustressiä tai muuten vain hankala ja turhauttava elämäntilanne, jota hän purkaa suhun (ja mahdollisesti muihinkin). Hän ei edes välttämättä tiedosta, että on ollut välinpitämätön sua kohtaan. Vielä kolmen kuukauden suhteen jälkeen ei välttämättä vielä kerro ihan kaikkia huolia tyttöystävälleen. Kannattaa ottaa selvää, mistä moinen käytös johtuu.

Mutta toki toi tekstiviestien väheneminen sun muu mielestäni kuuluu normaaliin suhteen kulkuun. Exän kanssa suhteen alussa saatettiin lähettää 30 viestiä päivässä, suhteen loppupäässä ei edes joka päivä. Ja kyse ei ollut suhteen kylmenemisestä, vaan siitä, että tunnettiin toisemme niin hyvin ja nähtiin usein.

Vierailija

Nostakaas kisu pöydälle ja puhukaa avoimesti, että mitä missä milloin. En menisi heti miettimään eroa. Voihan olla, että jokin ihan sinuun ja teidän suhteeseen liittymätön asia vaivaa poikaystävääsi.

Vierailija

Kannattaa toki puhua asiasta.
Suhteeseen kuitenkin kuuluu se sellainen alkuhuuma, jonka jälkeen välit saattavat tuntua etääntyvän vaikka kyse on oikeastaan vain tottumisesta :)
Ei kannata odottaa ukkelien istuvan vessassakin kännykkä kädessä ikävöiden kultapupuansa. Ne vaativat omaakin elämää. :D
Saattaa olla, ettei poikaystäväsi edes itse tajua asian laitaa tai huomaa pahastumistasi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat