Mikä fiilis? =)

Vierailija

Eli,miten päivänne on sujunut ja minkälaisia suunnitelmia huomiseksi? =)

Eli hyviä ja miksei huonojakin hetkiä kertoilemaan! ;)

Oma päiväni on sujunut loistavasti,nyt elokuvan pariin ja kullan kaikkuun <3

Kommentit (15)

Vierailija

Minulla oli oikein mukava päivä! Käytiin poikaystävän kanssa uimassa, kaupassa ja Hesburgerissa syömässä. :) Nyt rauhallista koti-iltaa vietän. Mieltä painaa vähän kun kämppiksen mummo kuoli tänään ja se on tosi surullinen. :/

Vierailija

Hyvä juttu,että on ollut mukava päivä ja on aina yhtä mukavaa kuulla, että ei ole ainut kenellä asiat sujuu loistavasti. Mutta aina elämä ei tosiaankaan mene yhtä hyvin,mutta aina sieltä pohjalta kannattaa yrittää ajan kanssa takaisin ylös ja iloisuuteen,terveisä kämppiksellesi! :)

Vierailija

noh ihan kiavt fiilikset,huomista ja odotan kovasti,pidempi vloppu,meen kultani luo v lopuks:) tää päivä menny aika lailla vaan ollessa koneella :0

Vierailija

Mikäs tässä, pitäisi tehdä läksyt (espanja, matikka ja enkku vielä jäljellä, plaah), mutta jumituin kuuntelemaan the Offspringin mahtavaa albumia vuodelta 2008. Hyvä minä... ^^
Mutta joo, vois laittaa iltapalaa kohta, myöhemmin kattelen futista.

Vierailija

No olotila tällä hetkellä on surkea. Olen poikaystäväni kotona ollut kyläilemässä nyt jo viikon ajan ja huomenna olisi tarkoitus palata omaan kotiin. Täällä olo on ollut tylsää kun poikaystäväni on koko ajan vain koneella. Ei sitä yksinkään viitsi mitään ruveta tekemään ;(

Vierailija

Mikä fiilis, no fiilis on hyvä. Miehiä menee ja tulee... :-) Don`t worry be happy ! Tulee oikeita miehiä, tulee vääriä miehiä, menee oikeita miehiä, menee vääriä miehiä. Näin se elämässä on. Only the strongest will survive. Tässä sitä vielä porskutellaan... :-)

Vierailija

Yksin baariin, yksin töihin, yksin matkalle, yksin leffaan...tälleen se menee sinkkunaisen kesä ja elämä... :-) Liekö hyvä vai huono...anna ajan se selvittää !

Vierailija

Ei oikeen putkeen tämä pïvä oo kyllä menny ku nytte yritetän selvitä aika pahasta auringonpistoksesta ja varoa palanutta selkää ja naamaa... ja kyllä oli 30 aurinkorasvaa, mutta eipä se mihinkää näin kalpialla riitä.:D
Ja sitte vielä olis viikko aikaa olla Belgiassa työssäoppimas ja kavereitten kans on riitaa ja poikaystävää aivan mahdoton ikävä.Eihän täältä toisaalta haluis lähtee ku sen verran hieno paikka..

Vierailija

Ihana fiilis. Parisuhteessa on kaikki ihanasti, lähipiirissä on kaikki hyvin, lemmikit on terveitä, koulussa menee hyvin, mulla on kesätöitä, mulla on paljon rahaa, Pariisinmatka odottaa ensi huhtikuussa maailman parhaiden ihmisten seurassa... Elämä on ihanaa!

Vierailija

Aika tylsistynyt fiilis, oon "töissä" eikä täällä oo niin mitään tekemistä, koneella vaan istun ja alkaa tämäkin pitemmän päälle puuduttaa... Onneksi on edes nämä Cosmon sivut mistä voi lueskella erilaisia juttuja !

Eikä muutenkaan mene oikein loistavasti. Tänään pitäisi töiden jälkeen nähdä erästä kaveria mutta yllätysyllätys eipä nähdäkkään kun hänelle tuli jokin este. Ei olla nähty pitkiin aikoihin kyseisen henkilön kanssa! Ja tuntuu että muutkin kaverit ovat kaikkoamassa, eikä edes liikunta innosta! Pitäisi jostain saada lisäpuhtia liikuntaan että jaksaisi sitten tehdä muutakin...

Vierailija

Vähän laiskat fiilikset, kun kaikki jännittävä tapahtuu nyt viikonvaihteessa. On juhlia ja vanhojen tuttujen tapaamista, ja jopa eräs kiinnostuksen kohteeni on osumassa tielleni lauantaina, kun on tiedossa yhteisen tutun pirskeet. Silloin jännittää :D

Vierailija

Hyvin on sujunu ja fiilikset katossa! Tänäänhä alkaa maanantaista asti ootettu viikonloppu (-: Ja vuosi sitten nähtiin ensimmäistä kertaa poikaystävän kans.

Huomiseksi ei oo suunnitelmia. Parempi, että suunnittelee ensin tälle päivälle jotain..

Vierailija

Hyvä on fiilis, kun alkaa vaan elämässä itse puuhaileen erilaisia asioita, niin pysyy masikset loitolla, eikä tartte terapeuteilla juosta, saatikka syödä masennuslääkkeitä. Positiivinen itsevahvistus toimii aina. Sisulla eteenpäin !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat