poikaystävä ja sen tyttökaverit

Vierailija

Olemme seurustelleet lähes kaksi vuotta ja ainoa suuri ongelmamme on muut tytöt! Poikaystävälläni suurinosa kavereista on tyttöjä. Uusia tuttavuuksia ilmestyy kuvioihin muutaman kuukauden välein, enkä pysy enää perässä kavereista.
Mua häiritsee, että uusia tyttöjä pitää kokoajan olla viemässä kahville ja kännykkälinjat käyvät kuumina...
Uskon että tytöt ovat vain kavereita mutta, mitä voisin tehdä etten joka kerta hypi seinille kun edes kuulen jonkun tytön nimen poikaystäväni suusta?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

mä en kestäis. en oikeen tiedä mitä muuta sanoa.

Tuskin sun poikkis siitä muuttumaan tulee. sit täytyy vaan miettii et jaksaks sä tollasta miten kauan.

En kyl ymmärrä sellaisia naisiakaan jotka lähtee kahville varatun miehen kanssa.

Vierailija

Mäkään en jaksaisi tuollaista, ihan sen takia että olen itse niin mustasukkainen ihminen. On nykyisellänikin tyttökavereita joiden kanssa käy kahvilla/kaljalla, mutta harvemmin. Olen sitäpaitsi tavannut ja "hyväksynyt" ne :D

Vierailija

Jos koet että sun poikaystäväs antaa enemmän huomiota naispuolisilleen kavereilleen kuin sinulle, sitten minäkin huolestuisin. Varsinkin jos teidän "laatuajalla" jätkä vaan tekstaa muiden tyttöjen kanssa. Sun pitää puhua tästä poikaystäväs kanssa, uskon että selviätte tämän yli =)

Vierailija

Mä tapailin jonki aikaa sellasta kundia, joka on aivan ylisupersosiaalinen. Hänellä on tosi monta rautaa tulessa koko aika ja hänellä on paljon niin nais- ku miespuoleisii kavereita. Hän tutustuu ihan älyttömän helposti uusii ihmisiin ja nauttii ihmisten seurasta jne. Semmoi kunnon seurahirmu. Ollaan edelleen kavereita eikä siinä, ehkä vähän vaiheessa, mutta on ihan muita asioita ja mun puolelta juttuja jotka ei päästä meidän hommaa eteenpäin. Mutta kuitenkaa ei mua häiritse se, että toisella on ns. "kaverivientiä". Ehkä siks että mä oon ite vähän samanlainen. Tykkään ihmisistä ja tutustumisesta uusiin ihmisiin ja oon hyvin paljon yhteydessä myös mun miespuoleisiin kavereihin. Tätäkin kundia tapaillessa yksikin aamu herättiin siihen ku mun puhelin soi ja sil oli yks mun mieskaveri. Ja tää puhelu johti siihen et mun piti soittaa viel parille muulle miespuoliselle ystävälle. Ja samaan aikaa pötkötetään sängyssä ja hän halii mua.

Mulla meni suhde erään kundin kans karille sen takia että mä en kestäny että sillä ei ollu muita kun mä. Ja että hän ei kestäny ku mulla oli nii paljo muutakin elämää. Tottakai mä rakastin häntä (ja edelleen rakastan, oltii tosi läheisiä), mutta täytyy muistaa että oma ite on aina lähimpänä.

Mutta mä kyl uskon et sua ärsyttää. Tottakai sitä o iha vähä mustasukkanen, se on iha luonnollista. Sä voit sanoo siitä sun poikaystävälle, ja kannattaaki puhuu koska kyllä suhde kärsii jos toisel on huono olla, mutta varo ettei sitä ala ahdistaa että sä yrität rajottaa sen elämä. Ja sitte mitä sun kantsis tehä nii eti lisää omii juttui! Alota vaik uus harrastus, tapaile enemmän sun kavereita, pidä yhteyttä sun muuhun elämään kuin sun poikaystävään. :)

Vierailija

Koska sinua vaivaa poikaystäväsi käytös niin ehdottomasti teidän pitää puhua, paha mieli sisälläsi rikkoo suhdettanne. Omasta mielestäni kahvittelu ja soittelu uusien tyttöjen kanssa ei ole sopivaa, koska se loukkaa sinua. Ja miksi tyttöpuoliset kaverit vaihtuvat jatkuvasti, sanoisin, että poikaystäväsi ei välttämättä petä sinua fyysisesti, mutta henkisesti kylläkin. Sinulla on oikeus hänen tyttöystävänään tuntea olevasi tärkeä ja ykkönen hänelle. Mieti hänen käytöstään sinun seurassasi, onko hän huomaavainen? osoittaako tunteitaan? vietättekö aikaa kahdestaan? Puhukaa avoimesti suhteestanne <3

Vierailija

Joo, huolenaihetta on kyllä, mikäli tyttökaverit vievät hänen elämästään enemmän aikaa kuin sinä ja jos heidän kanssaan pitää jatkuvasti soitella/textailla sinun ollessa paikalla. Muuten en näe mitään suoranaista ongelmaa, jos miehelläsi on paljon tyttöpuolisia kavereita. Mutta ehdottomasti sinullakin on silloin oikeus tutustua heihin, jotta tiedät, keiden kanssa poikaystäväsi kaveeraa. Eli mukaan vaan kaveriporukkaan hengailemaan! Ja jos todella häiritsee jotkut naispuoliset kaverit, niin sanot vain suoraan. Sinulla on kuitenkin oikeus olla se ykkösnainen poikkiksesi elämässä ja jos miehesi ei sitä tajua, hän on ihan hakoteillä.

Ihmettelin muuten jonna88:n kommenttia, kun hän ei ymmärrä naisia, jotka lähtevät varatun miehen kanssa kahville. Ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole, jos nainen tietää miehen olevan varattu ja kahvittelu tapahtuu vain kaveripohjalla. Kai nyt sinkkunainen ja varattu mies (ja toisinpäin) voivat olla kavereita. Tottakai tällaisessa tilanteessa tyttöystävän tulee olla tietoinen näistä sinkuista naispuolisista ystävistä. Avointa ja rehellistä keskustelua kehiin!

Vierailija

Ihmettelin muuten jonna88:n kommenttia, kun hän ei ymmärrä naisia, jotka lähtevät varatun miehen kanssa kahville. Ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole, jos nainen tietää miehen olevan varattu ja kahvittelu tapahtuu vain kaveripohjalla. Kai nyt sinkkunainen ja varattu mies (ja toisinpäin) voivat olla kavereita. Tottakai tällaisessa tilanteessa tyttöystävän tulee olla tietoinen näistä sinkuista naispuolisista ystävistä. Avointa ja rehellistä keskustelua kehiin!

Miehelläni ei ole naispuolisia ystäviä, omasta tahdostaan. Mieheni yritti luoda kaveri suhdetta nuoreen naiseen, joka oli sinkku. Tämä sinkku nainen taas oli kiinnostunut miehestäni ja mieheni ei nähnyt sitä. Saatuaan tietää mies katkaisi välit tähän naiseen. Mielestäni vieraiden naisten kanssa kahvittelu ei ole sopivaa, koska toisen osopuolen tunteista ei voi tietää. Ymmärrän toki Face:n näkökulmankin, mutta olen eri mieltä. Henkistä pettäminen on yhtä paha kuin fyysinenkin. ja jos oma kumppani luo tunnesiteen toiseen naiseen ja käy toiselle naiselle avautumassa tunteistaa on se mielestäni väärin. En usko miehen ja naisen väliseen vilpittömään ystävyyteen, poikkeuksiakin toki löytyy, mutta harvoin.

Vierailija

Niin no itse en ikinä lähtis varatun miehen kanssa kahville, vaikka olisin sinkkukin. Vaikka siinä ei olis "mitään pahaa" tms, niin en voi koskaan tietää, miten tän miehen nainen siihen suhtautuu ja minkälaisia ongelmia meidän pikku kahvittelu voi heidän suhteeseensa tuoda. Maailma on täynnä sinkkumiehiä, niin mielestäni ne varatut voi ihan hyvin jättää rauhaan.
Koskaan ei tiedä sitäkään, voiko se viaton kahvittelu saada aikaan tunteita jommassa kummassa. Ja sitten ollaan taas kusessa.
Henkisen tunnesiteen luominen toiseen naiseen (kuten höpömassu kirjoitti) on sellainen asia, että en keksi mitään, mikä minua voisi enemmän loukata. Onneksi oma mieheni tietää tämän eikä hänellä muutenkaan ole halua hankkia tyttökavereita.

Vierailija

joo kiitos.
Ollaan kyllä puhuttu ja tapeltu asiasta varmaan enenmmän kuin laki sallii.. Yritettiin kompromissia, että poikaystäväni vähentää niiden näkemistä ja kännykkä sillä on yleensä äänettömällä kun ollaan yhdessä, jotta saadaan viettää yhteistä aikaa rauhassa:)
Kuitenkaan perjaatteessa mulla ei ole oikeutta kieltää sitä näkemästä kavereitaan. Jos mä kieltäisin siltä kaikki sen tyttökaverit ei sille jäis kuin mut ja tyyli yks/kaks kaveria..

Vierailija

mutta tunnetko olevasi poikaystävällesi tärkein ja läheisin ihminen? jos et niin sitten kannattaa harkita uudelleen yhdessä oloa. Ystävien tapaamista ei ole oikeutta rajoittaa, ellei sitten ole jtn epämääräistä tekeillä, mutta vaadi/pyydä päästä mukaan tapaamisiin, jos hän ei suostu niin kysy miksi? Ihmettelen suuresti, että miksi hän ei ole esitellyt sinua jo kavereilleen?

Vierailija

Minulla on aivan samanlainen ongelma. Poikaystävälläni suurin osa kavereista on naispuolisia. Muutama hänen entinenkin joukossa. Olen hyvin mustasukkainen asiasta. Onneksi ollaan menossa parempaan suuntaan. Minusta vain tuntuu siltä, että vaikka luotan poikaystävääni, niin en luota näihin naisiin. Suurin osa on sinkkuja. He joskus soittelevat viikonloppuisin kännissä poikaystävälleni ja pyytelevät ties minne. Olemme keskustelleet asiasta ja sen takia ollaankin menossa parempaan suuntaan. Olen myös huomannut, että ne naiset jotka olen nähnyt, ovat olleet mukavia ja minäkin olen tullut juttuun heidän kanssaan. Poikaystäväni on sanonut useasti ettei hän näe näitä naispuolisia kavereita, koska minulle tulee paha mieli ja riitelemme asiasta. En kuitenkaan halunnut häneltä kieltää kavereita, joten minun piti muuttaa omaa suhtautumista asiaan. Poikaystäväni ei kuitenkaan salaile minulta mitään, kertoo avoimesti mitä asiaa esim. Jennillä oli, jos jossain mesessä tai puhelimessa juttelevat. Koen, että suhteemme parantui huomattavasti kun päätin muuttaa suhtautumista naispuolisiin kavereihin. Jos poikaystäväsi ei salaile sinulta mitään ja on avoin tyttökavereistaan, sinulla ei välttämättä ole mitään huolenaihetta. Tsemppiä.

Vierailija

Aloittajan poikaystävä taitaa olla juuri niitä tapauksia, joiden ystäväpiiri yksinkertaisesti koostuu vastakkaista sukupuolta olevista henkilöistä? Mulla on yksi miespuolinen (opiskelu)kaveri, jonka lähes kaikki kaverit ovat (aina olleet) naisia. Itse asiassa hänellä taitaa olla vain pari miespuolista kaveria, ja nämäkin jotain kaverien kumppaneita... Olen joskus miettinyt, miten tämän kaverin tyttöystävä suhtautuu asiaan. Itse en ehkä kestäisi. Mutta toisaalta, jos niihin kumppanin kavereihin on tutustunut ja nähnyt, että ne todella ovat kavereita, on asia helpompi. Ainakin omalla kohdalla on käynyt näin. Tosin sitten on käynyt myös päinvastoin, että tutustuminen vasta onkin saanut epäilemään asiaa... Mutta se on jo toinen juttu.

Suosittelen kuitenkin puhumaan asiasta.

Vierailija

Vaikka et voi kieltää poikkistas näkemästä näitä tyttöjä, niin ensisijaisesti sun on kuitenkin ajateltava sun omaa hyvinvointias ja mietittävä, pystytkö elämään tuollaista elämää kauankin. Sulla ei ole oikeutta kieltää häneltä tyttökavereita, mutta sulla on oikeus lähteä suhteesta ja rakastua johonkin sellaiseen mieheen, joka ei käyttäydy noin.

Vierailija
jonna88

Vaikka et voi kieltää poikkistas näkemästä näitä tyttöjä, niin ensisijaisesti sun on kuitenkin ajateltava sun omaa hyvinvointias ja mietittävä, pystytkö elämään tuollaista elämää kauankin. Sulla ei ole oikeutta kieltää häneltä tyttökavereita, mutta sulla on oikeus lähteä suhteesta ja rakastua johonkin sellaiseen mieheen, joka ei käyttäydy noin.

Tuo on ihan totta. Suhteessa voi olla - ja varmasti onkin - melkoisia vaikeuksia, jos käsitykset rajoista poikkeavat paljon toisistaan. Esimerkiksi minä en melko mustasukkaisena ihmisenä varmaan kestäisi kumppania, jonka kaikki kaverit olisivat naisia.

Vierailija

Mulla tohon aiheeseen että voiko sinkku ja varattu mennä yhdessä kahville. Se varmasti riippu aika paljon tilanteesta? Että missä ollaan tutustuttu ja että ollaanko tunnettu kuinka kauan. Mulla o vaikka kuinka monta tilannetta takana että olen itse varattuna mennyt sinkkukaveripojan kaa kahville/syömää tai että ite sinkkuna hengannu varatun kundin kanssa. Mutta ku pointti on se että kumpikaan ei ajattele asiasta mitään! Oikeasti kyllä voi olla kavereitakin! Ja siten että kumpikin sen tajuaa. Eikä mulla oo ikinä tullu noista mitään harmia! Kun kumpiki ajatelee toisesta että täs o mun kaveri, tai ei ees tarvi ajatella ku se on itsestäänselvyys.

Tietenkin jos joku puolituttu sinkkukundi pyytää kahville tai joku kenen kaa on pari kaa heittäny läppää baaris tms nii en mä sit varattuna lähtis. Enkä sinkkuna lähtis jos varattu puolituttu kundi pyytäis mua kahville. Eli siis silloin kun en tosiaan oo varma hänen aikeistaan (tai omistani).

Mutta oikeesti kamooooon ei oo noin yksinkertasta että koskaan ikinä ei voi sinkkutyttö käydä varatun pojan kans kahvilla. Se voi myös olla että kaveri+kaveri käy kahvilla, sukupuolista riippumatta! Tai sit mä oon eläny pienen elämäni jossai laatikossa tiedostamatta pahaa ja selkäänpuukottavaa maailmaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat