Seksifantasiat

Vierailija

Maaliskuun Cosmossa käsittelemme seksifantasioita ja sitä miten fantasiat voivat parantaa seksielämää. Mitä sinä ajattelet seksifantasioista? Tai uskallatko jopa kertoa kenestä tai mistä fantasioit?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

noh jotai haaveita tms. on mulla ja kihlatulla, itellä ois haaveena rakastella jossain esim. heinäladossa, matkan varrella, kylpyamme ois kans yks fantasia. kulta haaveilee rakastelusta metsäkoneessa :0 kun ajaa sitä työkseen,samaten auto, on yks molempien fantasia..
sit välil tulee ihan unelmoitua toisen kosketuksesta ja mitä tapahtuu ja miten ja missä ;)

Vierailija

Seksifantasiat ovat mielenkiintoisia. Niistä on hauska jutella kumppanin kanssa ja pohtia mitä pystyisi toteuttamaan ja miksi jostakin fantasioi. Meillä nyt, mitä muistan, fantasiana on rakastelu jossain luonnonhelmassa, ja suihinotto ajon aikana. Hieman riskipeliä kumpikin :D siksipä varmaan toistaiseksi jäänyt kokeilematta. Ja miten fantasiat parantavat seksielämää? Noh, kyllä ne ainakin jotain säpinää tuovat, jo pelkästään puhumalla niistä ja sitten toteuttamalla niitä.

Vierailija

Yleensä fantasion olevani mies miehen kanssa, jostain syystä on hankala kuvitella itseni naiseksi (vaikka oikeasti olen ja en ole normaali elämässä mitenkään erityisen jätkämäinen)

Vierailija

Fantasioin seksistä baarin vessassa, vaatekaupan sovituskopissa ja oikeastaan kaikissa mahdollisissa julkisissa paikoissa, joissa seksiä voi teoriassa ja miksei käytännössäkin harrastaa. En varsinaisesti kiihotu kiinnijäämisen mahdollisuudesta, olisi vain yksinkertaisesti mukavaa kokeilla erilaisia paikkoja spontaanisti silloin kun alkaa tehdä mieli pientä pikapanoa :)

Myöskin roolileikit kiehtovat, esim. rehtori ja koulutyttö :P

Vierailija

Kun meillä oli kuivempi kausi seksielämässämme otin fantasioihini "rakastajan", erään tv-sarjan hahmon :D Tuntui turvalliselta kun tiesi, ettei kyseessä ole todellinen henkilö, joka voisi oikeasti rikkoa parisuhteemme. Mutta sai silti olla lempeän, rohkean ja komean arkeologin sylissä sillä aikaa kun kulta istui koneella eikä seksi kiinnostanut. Nyt hän on taas innostunut musta, joten Dr. Jackson saa jäädä odottelemaan seuraavaa kuivaa kautta :D

Vierailija

Itse kirjoitan aina fantasiani tarinaksi. Siinä on tietysti pointti, utelias mies tottakai lukee ne jossain vaiheessa... ;) Se on tavallaan helpompi tapa sanoa että mitä haluaa, jos on kasvotusten liian ujo sanomaan sellaista :)

Vierailija

Nykyisessä suhteessani fantasioista puhutaan paljon, varsinkin nyt kun olemme etäsuhteessa. Tekstarit, joissa toinen kertoo mitä juuri silloin haluaisi tehdä ja missä piristävät kummasti päivää ja saavat odottamaan seuraavaa tapaamista entistä enemmän ;) Osan fantasioistamme olemme jo toteuttaneetkin.. Esimerkiksi reilu kk sitten olimme baarissa isolla porukalla, jossa oli sekä minun että poikaystäväni kavereita. Kuiskasin mieheni korvaan, että kukaan ei varmaan huomaa jos poistumme hetkeksi, ja pian olimmekin jo baarin vessassa toteuttamassa yhtä fantasiaamme :D Myös automatkoilla pysähtelemme joskus kun sopiva paikka osuu kohdalle :D

Vierailija

Mun fantasioista on vain yks toteutunut tai kaks jos nyt niin voi sanoa. Seksi autossa jossain sivummalla. Sit on se et harrastetaan seksiä aika julkisella paikalla kun kerrostalon parkkipaikalla ensin auton konepeltiä vasten sit siitä auton sisälle jatkamaan (tällöin yksi ihminen näki niin ja taksikuski joka haki tämän henkilön). Nämä siis ovat tapahtuneet.

Sit haluisin harrastaa seksiä suihkussa, jossain luonnon helmassa esim. heinäladossa tai jossain nurmikolla josta kukaan nyt heti ei näe. Sit olis viel hiekkarannalla meren ääressä. Uimaaltaassa olis kans kiva ja saunassa tietenkin. Keittiös ja olohuoneessa olisi kans kiva kokeilla.

Vierailija

Mun ykkösseksifantasia olis kolmen kimppa kahden miehen kanssa. Toiselta ottaisin suihin samalla kun toinen ottaisi minut takaapäin. Toinen olisi ihan oman kullan kanssa kahdestaan toteutettava; kesällä mökin laiturilla tai veneessä.

Autossa yhdellä parkkipaikalla tuli kokeiltua, oli aivan mahtavaa ;) Suihkussa ja saunassakin ollaan toteutettu jo muutamat fantasiat. Aikasemman miehen kanssa yritettiin baarin vessassa, mutta tylsä portsari huomasi aikeemme ja heitti meidät pihalle :D

Vierailija

Uusimmassa cosmossa oli jollain samanlainen fantasia kuin mullakin, eli fantasioin siitä, että saan katsella omaa miestäni toisen/toisten naisten kanssa. Oma mieheni kyllä tietää tästä, olen siitä aina toisinaan hänelle kertonut, lähinnä silloin, kun tekee mieli ryhmäseksiä.

Kerran tämä fantasia on toteutunut ja se oli juuri niin ihanaa kuin olin kuvitellutkin.

Jännää tässä on se, että olen herkästi aika mustasukkainen persoona. Olenkin aina ajatellut, että pystyisin antamaan miehelle pettämisen anteeksi varmaan helpommin kuin toisen naisen kanssa ystävystymisen.

Mieheni fantasioi myös autossa ja luonnonhelmassa rakastelusta, ja nekin on jo toteutettu muutamaankin kertaan. Olihan se ihan kivaa mutta ei nyt mitään minun maailmaani järisyttävää.

En tiedä vielä fantasioinko kolmen kimpasta kahden miehen kanssa. Tai kyllä fantasioin, mutten ole siihen vielä valmis. Joskus siihenkin varmasti tullaan, minun aloitteestani.

Vierailija

Mun seksikumppani haluais rajua seksiä? Mikä luokitellaan rajuksi? Itselläni ei mielikuvitus pelaa tässä vaiheessa. Olemme harrastaneet seksiä vuokrasaunassa, autossa, suihkussa, käsienpesu-altaan päällä ja harrastanut seksiä kavereiden ollessa viereisessä huoneessa ja välillä kävelleen ohitse ulos tupakalle, olen purrut ja tehnyt fritsuja penikseen, mukana on ollut myös penisrenkaita. Miten saisin jutuista vielä villimpiä? En kuitenkaan halua peppuseksiä, mitä taas hän toivoisi.

Vierailija

Monilla tuntuu olevan fantasiana sellainen, jonka haluaa tai on jo toteuttanut kumppaninsa kanssa. Itse käsitän fantasiat enemmänkin toiveiksi, haluiksi ja haaveiksi. Fantasian ymmärrän enemmänkin olevan täysin mielikuvituksen tuotetta enkä edes välttämättä haluaisi omia fantasioitani toteuttaa.

Vierailija

Minulla fantasiat eivät ole niinkään ajatuksia seksistä jossain tietyssä paikassa tai tietyn ihmisen kanssa. Fantasioin enemmänkin tunteista ja rajuista otteista ja siitä tunteesta kun joku haluaa ottaa just mut. Taidan olla enemmä tällai tunteikas kuin halukas :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat