Epäselvyyttä exän kanssa, mitä hän minusta haluaa?

Vierailija

Nonnii cosmo siskot nyt tarvisin apuanne tän sotkuni selvittämiseen:

Eli seurustelin mieheni kanssa reilun vuoden mutta erosimme 4kk sitten. Ensimmäiset pari kuukautta olin aivan hajalla ja rikki, elämäniloni katosi kokonaa ja koitin lievittää tuskaani ryyppäämällä useita kertoja viikossa ja vehtailla monien eri miesten kanssa. Sitten tuli vaihe että vihasin exääni ja halusin vain tuottaa hänelle samanlaista tuskaa mitä hän minulle, kostonhimoisena vehtailin eri miesten kanssa hänen nokan alla jos olimme samassa baarissa. Emme olleet väleissä ollenkaa, ja se oli hirveää aikaa sillä meillä kuitenkin on sama kaveripiiri.

Nyt tammikuussa tapahtui jotain, olimme vaihteeksi taas baarissa ja exäni oli siellä ja hän halusin jutella kanssani. En halunnut nähdä häntä mutta ystäväni pakottivat meidän juttelemaan, ja exäni murtui täysin. Hän itki kuinka rakastaa minua edelleen ja kuinka idiootti on ollut ja että olen hänen elämänsä nainen ja haluaa olla kanssani aina, ja vieläpä kaikkien tyttökavereideni edessä. No tämän jälkeen "palasimme yhteen" mutta sitä huumaa kesti vain viikon kun exäni löi jarrut pohjaan ja rupesi epäröimään jälleen, ja sitten hän menikin armeijaan ja asiat jäi vähän epäselviksi.

Nyt jokunen viikko sitten sovimme että olemme vain kavereita, koska exälläni on armeijakin kesken ja tilanne vähän huono alkaa mitään suhdetta vääntämään. Ja hän muutenkin on erpävarma siitä mitä haluaa. Noh, silti hän soittelee minulle joka viikonloppu, päissään varsinkin. Nyt viime perjantaina olimme samassa mökissä juhlimassa kavereidemme penkkareita, ja exäni oli vähän kummallinen. Hän oli koko ajan kanssani ja huomioi minua ja antoi hellyyttä ja puhui pehmoja, ihan julkisesti kaikkien nähden. Baarissakin kun jotkun miehet yrittivät iskeä minua exäni oli ihan hiilenä eikä antanut kenenkään muun koskea minuun. Yleensä hän on kerta aina niin rauhallinen eikä suhteemme aikanakaan mitään mustasukkaista sorttia, joten minä ja kaverini katsoimme monttu auki kun hän ärisi näille miehille. Koko sen illan käyttäydyimme niinkuin olisimme yhdessä, samalla tavalla siis kuin aina ennenkin.

Elikkä nyt siis päästään itse asian ytimeen; Miten tästä eteenpäin? Mitä oikein olen hänelle nyt? Mehän sovimme että olemme KAVEREITA mutta kaverit ei kyllä yleensä käyttäydy näin...Vai olenko hänelle vain hupiväline johon humalassa turvautua. Minulla on vähän sellainen olo että hän ei halua luovuttaa minua muille mutta ei myöskään itse halua minua kokonaan, aina silloin tällöin kun siltä tuntuu. Olen kuitenkin umpirakastunut tähän mieheen ja hän rakastaa minua, mutta pelkää sitoutua uudestaan, humalassa hän ainoastaan uskaltaa sanoa mitä todella tuntee.

Elikkä mitä ihmettä teen nyt? Annanko tilanteen jatkua samanlaisena vai pitääkö alkaa ahdistelemaan exääni kinkkisillä kysymyksillä? Mitä hän minusta haluaa?

Nyt jotain

Kommentit (2)

Vierailija

Mies tahtoo siirtyä elämässään eteenpäin, muttei osaa päästää susta vielä täysin irti. On epäreilua sanoa sulle, et ootte kavereita, mutta kohdella sua kuin tyttöystäväänsä. Pistä hänet vihdoin päättämään, mitä hän susta oikeen halua, koska et voi olla hänelle molempia samaan aikaan.

Mulla on hyvin kokemusta sun tilanteesta, siinä ei ole kiva elää. Itse jouduin olemaan puolen vuoden verran exän tyttöystävä ja keveri vuorotellen, koska mies ei osannut päättää mitä musta haluaa. Lopulta hän pisti muhun välit poikki kokonaan.

Toivon, ettet joudu käymään läpi samaa kuin mä jouduin. Tee miehelle selväksi, ettet halua olla sen pompoteltavana. Joko te olette kavereita, tai sitten hän saa tasan viimeiden tilaisuuden. Laittamalla välit poikki ylipääseminen on monta kertaa helpompaa. Jos mies oikeasti rakastaa (rakastais) sua niin paljon kun hän väittää, niin hän ei olis jättänyt sua ensimmäiselläkään kertaa (puhumattakaan toisesta).

Vierailija

Olen Gitanan kanssa samaa mieltä, kannattaa kerralla tehdä selväksi miehelle, että et ole pompoteltavissa. Kannattaa tavata hänen kanssaan kaksin ja kasvotusten, jolloin saisitte puhua asioista yhdessä ja selvinpäin.
Kannattaa kuitenkin minunkin mielestäni yrittää ja antaa vielä yksi mahdollisuus, koska selvästikin huomaa, että "ex-miehelläsi" on jonkinlaisia tunteita sinua kohtaan edelleen. Ehkä hän ei vain ole saanut sopivaa tilaisuutta kertoa niistä sinulle? :)

Onnea kuitenkin yritykselle ja rohkeutta jutella asiasta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat