sählyporukkaan mukaan haluavia?

Vierailija

Siis rentoa pelailua ihan kuntoilumielessä pääkaupunkiseudun alueella. Oiskos kiinnostuneita? Iällä ja kokemuksella ei siis väliä. Itsekään en ole ikinä lajia harrastanut, mutta nyt iski sählykärpänen.

Kommentit (11)

Vierailija

hei joo! olisin kiinnostunu :) en oo itekkään aiemmin oikestaa pelannu sählyä, muuten ku koulussa joskus mut eihän sitä lasketa :DD mut olis kivaa!

Vierailija

Täälläkin olisi yksi kiinnostunut, olen kohta helsinkiin muuttamassa! Oon harrastanut sählyä muutamama vuosi sitten, mutta taitaa pelitaidot olla aika ruostuneet jo, kun sen jälkeen en ole pelannut :D Olisi kiva aloittaa uudestaan.

Vierailija

morse!

Laitoin sullekin merilla mun sp:n yksityisviestillä. Nyt kaikki muutkin kiinostuneet mukaan! Kootaan kiva poppoo kasaan, jonka kanssa on sitten kiva sählätä sen pallon kanssa ja kuntokin nousee samalla. Ei varmaan paljoa maksakaan, jos jostain koulusta tms. saadan tila pelaamiseen.

Vierailija

Meikä lähtis enemmän ku mielellään mukaan! En ihan helsingissä asu, mutta sillon tällön vois sinne reissatakin pelaileen.. Porukkaa vaan kasaan! :)

Vierailija

Asun täällä Helsingissä ja joo todellaki kiinnostais kans pelata sählyy! Kerkeenkö ennää mukaan? :)) Ei paljon kokemusta, paitsi ny se mitä koulussa ollaan joskus yläasteella pelattu mut eipähä enää tääl lukiossa, nyyh!

Vierailija

Joo kerkeet mukaan, ei olla vielä päästy ees pelailemaan, mutta nyt alkais olla porukka kasassa:) Laitako vielä sp-osottees tänne tai mun sähköpostiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat