mikä asia ottaa päähän juuri nyt?

Vierailija

otsikossa se kysymys tulikin jo selväksi...eli vielä kerran: mikä asia vituttaa juuri nyt?

(itseäni kyrsii niinkin moni asia tällä hetkellä, että olisi kiva kuulla muidenkin murheita, niin etten tuntisi olevani yksin murheitteni kanssa!) :D

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Avomieheni on tällä hetkellä armeijassa ja tietystikkin on kova ikävä häntä.Eli intti ottaa tällä hetkellä hyvin pahasti päähän.Ei kuitenkaan niin pahasti ku eilen.Myös oma saamattomuuteni ärsyttää.Pitäisi lukea pääsykokeisiin,mutta en saa itseäni niskasta kiinni.

Vierailija

Itseäni taasen ärsyttää miehet (mikäs muukaan). Jälleen kerran tuli koettua pettymys ja suuri sellainen! Ja kerrankin kun ajattelin sellaiselta säästyväni. No..näin oli sitten ilmeisesti tarkoitettu.

Vierailija

Kiireet opiskelussa:( Kolmen viikon päästä jätän kandin tutkielmani ja mulla on motivaatio siihen erittäin hukassa. Kohta alkaa lomakin mutta eihän se mikään loma ole, kun saa pakertaa sitä v*tun kandia.

Toinen vituttava asia on noi saakelin lumenputsauslaitteet. Puol neljältä rupesivat koluamaan tos pihalla sellasella ihan äly pienellä laitteella ja se huris tuossa pihalla varmaa puoli tuntia ainaki, koska piha on niin suuri.

Vierailija

Yksinkertasesti lumi ja yleensäki talvi. Menee niin hermo tohon lumeen, inhoon sitä! Lisäks työkaverit ja pelko siitä et oon tulos just nyt kipeeks ku ens viikol olis loma, on ihan kipeen tuntunen olo.

Vierailija

Omat mielialavaihtelut - välillä haluaisin lähteä ja hengailemaan kavereiden kanssa, välillä taas tulee olo, etten tod jaksa mennä mihinkään ja haluan olla vain kotona. Että tätä perinteistä, ei mitään kauhean vakavaa :)

Vierailija

Uskon, että harmittaa.. toivottavasti saat kuitenkin kaverit messiin! Onhan se nyt aikamoinen merkkipaalu, kun teinivuodet jää viimein taakse! :)

Vierailija

Poikaystävän piti tulla tänään käymään. Koko päivän oon opiskellu, että illan voin olla hänen kanssaan. No kappas, hän päättikin laittaa autoaan -.-

Vierailija

siirappi/ Kiitos! sain kaksi kaveria mukaan onneksi, sitten myöhemmin voisi kehittää jotain suurempaa juhlaa kun on tasaluku ja tosiaan nuo kaikki teinivuodet takana ^^

Vierailija

ei ole kesätyötä tiedossa.... kysyin poikaystävältä että joko se tietää mitä haluaa minusta ja jätkä vastasi "se on hankala kysymys!" eikä muuta... ja mulla on ihan väärä e-pillerimerkki joka aiheutta hirveet moodswingit. :p

Vierailija

Se että mulle on kasvanu kauhee maha :D Ei oo rahaa tehdä yhtään mitään. Mulla ei oo yhtiäkään ehjiä kenkiä. Huomenna menee taaaaas rahaa. Talvi vituttaa. Mulla ei oo autoa käytössä mikä hajottaa niin hemmetisti! Tajusin tänään ettei oo ketään kelle purkaa huoliaan. Plus olis kiva saada mieheltä vähän romantiikkaa piristään arkea. :)

Vierailija

Nyt ottaa tosi monikin asia päähän! Lämminvesivaraajas on jotain ihme vikaa, se toimii sillon tällön ja välillä ei ollenkaan yösähköllä. Mut sit jos päiväsähkön laittaa päälle se toimii, mut tulee aika kalliiks. Sit mun kännykkä hajos viikko sitte ja uuden tulemises kesti aikaa ja tuli kalliiks. Nyt digiboksi tilttas jotenkin, et kaikki n.60 tallennetta hävis kertaheitolla ja netti takkuilee, eikä sims 3 toimikaan enää. Lisäks kone piti vaihtaa joka makso 1000€ (onneks mies osti sen, mut nyt se elää taas niin köyhänä). Lisäks on stressiä uuden työn ettimisessä. Et nyt taitaa olla taas laskussa elämä täl hetkel :D

Vierailija

Tänään on viimeinen päivä poikaystävän luona Ranskassa, huomenaamuna lähtee juna Saksaan josta pitäisi ottaa lento Suomeen...Ongelma on poikkiksen sisko, jonka piti tulla vasta huomenna minun jo lähdettyä. Sisko kuitenkin käsitti väärin ja tulikin jo noin puoli tuntia sitten ja yöpyy samassa sängyssä tilanpuutteen vuoksi. Hiukan ärsyttää sillä näillä näkymin näen poikakaveria vasta kesällä, olisi ollut mukavaa viettää viimeinen yö hänen kanssaan kahden. Hän tietää että ahdistun siitä kun hänen sinänsä mukava siskonsa tahtoo viettää aikaa hänen luonaan vieden mahdollisuuden tehdä mitään sen intiimimpää...tämä olisi paljon pienempi ongelma mikäli yhteinen aika ei olisi niin rajallista. Nyt olen sitten loppuillan tietokoneella ja menen ajoissa nukkumaan...lisäksi murjottamiseni takia poikakaveri tekee samoin ja on hänkin tahollaan omalla koneella- perhekeskeisestä kulttuurista tulevana hänen on vaikea ymmärtää miksi en oikein pidä siitä että sisko käy täällä niin usein. No jaa, toivottavasti aamu ja jäähyväiset menevät paremmissa merkeissä!:D

Vierailija

Katsoin Uusikuun ja olen vieläkin enemmän (jos mahdollista) rakastunut Ropert Pattinsoniin, demissä tuli vielä se Remember me leffan julistekkin jossa Rop on niin yli söpö että oikeen ahdistaa kun en voi saada häntä omakseni!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat