Miten juhlistaa puolivuotispäivää?

Vierailija

Elikkä en yleensä juhlista suhteen kk:päiviä vaan lähinnä vuosipäiviä. Nyt päätin tehdä poikkeuksen, sillä poikaystävälläni on ollut vähän pidempi aikaisia suhteita & ajattelin yllättää hänet että on jaksanut katsella minua yllättävän pitkään eli puolivuotta :D

Olemme molemmat erittäin aktiivisia tekemään ja kokeilemaan kaikkea uutta. Sohvalla löhöilyt ei oikein enää jaksa innostaa.

Kerro vinkkejä mitä kaikkea voisi tehdä näin talvisin?

Kiitos ja kumarrus :)

Kommentit (10)

Vierailija

Edellisilläkin oli hyviä ehdotuksia, mutta kerron pari omaa juttuani.

Olemme minun kumppanini kanssa käyneet leffassa, ulkona syömässä, tehnyt kahdestaa ruokaa ja siinä sitten ruokapöydän ääressä jutelleet arkipäivän asioista ja jostain muusta mukavasta. :)

Olemme myös lähteneet koiran kanssa ilakävelylle pitkin pururataa ja palattuamme menty saunaan ja syöty jotain jälkiruokamaista ja nauttineet toisistamme. :)

Vierailija

Kiitos vastauksista. Tarkennan vielä että ollaan siis tosiaan käyty leffoissa, pelaamassa biljardia, minicurlingia, hohto-keilausta ja -golfia, syömässä, luistelemassa, pulkkailemassa yms.

Ei olis mitään erilaista aktiviteettiä tiedossa mitä vois Turun suuntamilla harrastella talvisin?

Vierailija

Menkää keikalle. Vaikka jonkun ihan tuntemattoman paikallisen bändin, ellei mitään molempien suosikkia ole juuri keikkailemassa lähiaikoina.

Vierailija

nojuu meillä kansm tulis ihan ens kuus puoli vuotta täyteen eli ehdotuksia otetaan vastaan.. haluaisin yllättää jotenki kultani sen kunniaksi,vinkkejä oisko kellään?

Vierailija

Me käytiin meidän puolivuotispäivänä eka ravintolassa syömässä, ja sen jälkeen mentii stand up -keikalle. Stand upin jälkeen mentii poikaystävän luokse ja pidettii skumppakivaa poreammeessa.
Kuulostaa nii kliseiseltä mut se oli kyl kivaa :) hienoi hetkiä. Vuosipäivää ei sit tullakaa näkee :/

Vierailija

Meidän puolivuotispäivänä olimme kavereiden kesken lomamatkalla Barcelonassa.Mutta meidän puolivuotispäivän olimme kahdestaan.Käytiin kävelyllä/kävelyillä ja katsomassa sellainen (romanttinen) suihkulähdenäytös.Mies osti minulle ruusun ja tarjosi minulle jäätelön.Olisi halunnut viedä minut syömään,mutta en halunnut että hän käyttää osan lomabudjetistaan minun ruokkimiseen.

Tärkeintä itsellle merkkipäivinä on vain yhdessä olo.Se,että muistetaan jotenkin.Nyt ystävänpäivänä teimme juhlaillallisen. Paistoimme hyvät pihvit ja tehtiin hyvää salaattia ja jälkiruokaa.Nautimme aterian kynttilänvalossa.Valkoisen pöytäliinan korvasi lakana :P

Vuosipäivänä kävimme syömässä ravintolassa ja tulimme taksilla kotiin.Ja mies maksoi kaiken.Erityisesti tuo taksi lämmittää sydäntä,kun mies tietää,että en ole paljon taksilla matkustanut (enää se ei ole niin jännää kuin ennen,mut ajatus oli tärkein).Edellisenä päivänä mies myös ostille minulle ruusuja ja minun lempisuklaatani. :)

Vierailija

Puolivuotispäiviä ei olla vietetty, mutta ensimmäisenä vuosipäivänä koottiin piknik-kori täyteen herkkuja ja skumppaa ja lähdettiin rauhalliselle rannalle piknikille. Tosin talvella minkään piknik-idean toteuttaminen voi olla aika vaikeaa, mutta senkin voi järjestää kasaamalla vaikkapa makkariin kaiken maailman herkkuja ja viettämällä aikaa vain kahdestaan peiton alle linnoittautuneena :)

Nyt kun rupesin miettimään, en kuollaksenikaan muista että mitä teimme toisena vuosipäivänämme! Muistan vain, että jotakin erikoista me silloin puuhattiin, mutta ei aavistustakaan että mitä :O

Nyt mies on intissä ja seuraava vuosipäivä sattuu arkipäiväksi, joten voi olla että ainakaan "varsinaisena päivänä" ei juhlita. Mutta viikonlopuksi voisi kehitellä jotakin mukavaa, vaikkapa pienen matkan toiseen kaupunkiin tai vaikkapa laivalle :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat