rakkaudentunnustuksia suhteessa

Vierailija

Kuinka usein sanotte/teille sanotaan rakastan? Pitääkö viestissä tulleeseen rakkaudentunnustukseen aina vastata takaisin, jottei toinen "pahoita mieltäään"?

Kommentit (6)

Vierailija

Minä sanon/minulle sanotaan melkein joka päivä. Kasvokkain, viesteillä, mesessä.. Itse ainakin vastaan aina jotain viestiin, jossa on rakkaudentunnustus. Tosin minulle ei aina vastata, jos ei ole muuta asiaa :D Ei ne miehet aina älyä, eikä siitä minun mielestäni kannata loukkaantua. Uskon, että se menee myös toisin päin.

Vierailija

Kyllä se vaan lähes joka päivä livahtaa suusta, niinkuin automaattisesti : )
Minä vastaan jokaikiseen rakkausviestiin, mutten edellytä sitä poikaystävältäni, vaikka vähän kyrsiintyisinkin. Ei miehet aina ymmärrä kuinka tärkeä joku tekstiviesti voisi toiselle olla.

Vierailija

Aika harvoin tulee sanottua, on se sanomattakin selvää, eikä noin hienoa lausetta kuin "minä rakastan sinua" halua kuluttaa loppuun :)

Vierailija

Kyllä se muutaman kerran viikossa lipsahtaa sanoilla "mä rakastan sua" ja yleensä, kun kasvotusten ollaan, mutta muilla tavoin sitä tulee kyllä sanottua ja osoitettua ihan jatkuvasti. Varsinkin näin, kun seurustelua on jatkunut vasta reilu 4 kk ja on ihan supervastarakastunut :)

Vierailija

Tarkkaa määrää en osaa sanoa,sillä ei ole tullut kiinnitettyä huomiota kyseiseen asiaan :) Eli aina silloin,kun siltä tuntuu!
Rakkaudentunnustukseen pitää vastata omien tunteiden mukaan, ei kannata toiselle uskotella rakastavansa ellei niin ole,fiiliksellä siis ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat