Haluaisiko mieheni exänsä takaisin?

Vierailija

Mieheni on kertonut exälleen haistelleensa ilmaa kunnolla, kun joku nainen on istunut junassa hänen viereensä ja nainen on tuoksunut ihan miehen exälle. Onko tämä normaalia? Mieheni on myös kertonut exälleen, että hänen ostamat boxerit ovat yhdet hänen lempiboxereistaan ja että ajattelee aina exäänsä silloin kun laittaa ne jalkaansa. Haikaileeko mieheni siis exänsä perään?

Kommentit (5)

Vierailija

Kuulostaa kyllä siltä että mies haikaileee exän perään, ei vakavissaan seurusteleva mies sano tuollaisia exälle tai muillekaan naisille... Kurjaa tuollainen! :S Kannattaa ehdottomasti ottaa puheeksi asia. Lykkyä pyttyyn!

Vierailija

Minusta vakavissaan seurusteleva ihminen ei kerro tuollaisista asioista seurustelukumppanilleen! Se että joskus tulee muisteltua jotain exää on yksi asia, se että siitä kerrotaan nykyiselle on ihan väärin.

Mutta jotenkin sanavalintasi sai mut ajattelemaan ettei mies kertonut näistä sinulle itse. Kaikkiin muihin lähteisiin, varsinkin jos vaikka siltä exältä itseltään sattuu näitä kuulemaan, kannattaa suhtautua tietyllä varauksella...

Vierailija

Kaikkihan varmaan joskus muistelee exiään,hyvällä tai pahalla päänsä sisällä. Ei tuollaisia asioita silti exille ilmoiteta, eikä ainakaan nykyiselle siitä kerrota, vaikka exää muistelisikin. Itselle tuli mieleen, mahtaakohan miehesi tahallaan yrittää saada sinua mustasukkaiseksi? Omani nimittäin tahallaan alkuaikoinamme kertoili, esim. mihin hän oli exäänsä vienyt treffeille. Lopetti, kun annoin samalla mitalla takaisin ja myönsi että oli tarkoituksella yrittänyt minua mustikseksi. En kyllä tajua mitä hän siitä luuli hyötyvänsä. Yritti todistaa, että on joku suurikin naistemies ja minun pitäisi olla koko ajan varpaillani? tiedä näistä sitten. Ja naisista sanotaan, että olemme vaikeasti ymmärrettäviä...

Miehellesi on varmaan jäänyt hyviäkin muistoja exästä, mutta muistuta häntä, että on nyt sinun kanssasi ja lopettaa tuollaisen pelleilyn, jos haluaa kanssasi olla jatkossakin.

Vierailija

Jos mies puhuu liikaa exästään, niin hän joko koittaa tehä sut mustasukkaiseks, kuten Cassie sanoi, tai ei ole yksinkertaisesti päässyt yli. Se, että exän lahjoittama esine tai vaate on miehelle rakas, ei kerro vielä mitään. Voihan boxerit olla miehelle tärkeät, koska ne on hänen mielestään tyylikkäät. Se on sitten eri asia, jos hän tykkää boxereista sen takia, koska ne on nimenomaan sen exän antamat. Ja ylipäätään, jos mies muistelee exää liian katkerasti, haikaillen tai lämpimästi (voi myös viitata siihen, että heillä on lämpimät ystävyysvälit tai että mies on hyväksynyt eron täysin ja on sinut exän kanssa), on hän todennäköisimmin koukussa vielä entiseen. Jos ex esiintyy miehen sanavarastossa yli kaks kertaa viikossa, se on mielestäni jo liikaa. Mieluummin exät sais pysyä kokonaan poissa miehen sanavarastosta, se on musiikkia mun korville.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat