Miten pyyhkiä menneisyys?

Vierailija

Hei ja toivottavasti jaksat lukea :) Seurustelen ihanan miehen kanssa, ja vaikka suhde on todella nuori (pari kk) niin olen rakastunut ja välitän miehestä tosi paljon ja tunne on molemminpuolinen. Kaiken pitäisi siis olla hyvin, mutta..

Olen ollut aiemmin erittäin sitoutumiskammoinen ja useampi lupaava tapailu on päättynyt siihen että ahdistun ja pakenen..Jossain vaiheessa pidin itseäni jo tunnevammaisena ja minua edelleen harmittaa että olen särkenyt usean miehen sydämen elämäni aikana. Tulee vain olo että on pakko päästä pois..

Tämän nykyiseni kanssa minulla oli alunalkaen hämmentävän hyvä olo, eikä sitoutumiskammosta tietoakaan.. Yhteen menimmekin vain parin viikon tuntemisen jälkeen vaikka aiemmin olin ehtinyt deittiini kyllästyä jo tuossa ajassa.. Mies on kaikkea mitä toivoa osaan, todella hyvännäköinen, hauska ja hellä, ja osaa kertoa tunteistaan. Haluan että juttu kestää. Kuitenkin pelottaa että ennenpitkää kuitenkin pakenen..

Minulla on ollut ennen miestäni vain yksi seurustelusuhde, pitkä, ylä-ja alamäkiä täynnä ollut. Siitä varmaan onkin jäänyt traumat, jotka pelkään vaikuttavan tähän uuteenkin.
Ex oli kai omalla tavallaan ihan hyvä mies, mutta silti hän sai oloni joskus todella kurjaksi. Ulkönäöstäni en jossain välissä pitänyt enää kovinkaan paljoa exän muutamien kommenttien takia ja varsinkin seksi on se aihe, jonka takia todennäköisesti karkaan jos karkaan. Muistot, mitä seksistä on eksän kanssa jäänyt, voisi kuvailla sanoilla : painostava, pakkopulla..sanoipa hän minua jossain välissä huoraksikin ja vaikka pyyteli anteeksi suututtuani, totesi myöhemmin että minulla ei vain ole huumorintajua..ei ollut kokemusta paremmasta niin jaksoin yrittää vaikka monet yöt itkin vessan lattialla eksän nukahdettua..oli niitä välillä hyviäkin hetkiä, mutta en pahemmin niitä edes muista.

Nyt olen siinä tilanteessa, että aluksi meni nykyisen kanssa seksin saralla ihan hyvin, mieheni tykkää todella paljon ja kehuu ym ja minä nautin kun näen hänen nauttivan. Meillä oli tässä yksi aika paha kriisi mieheni entisiin liittyen ja nyt tuntuu, että iskee samanlainen seksiahdistus kuin ennen. Haluisin pystyä kertomaan toiveistani, mutta muistuu huonot muistot mieleen ja eihän mies sitten voi tietää mistä pidän. Olen koko ajan ikään kuin lukossa enkä pysty vapaasti nauttimaan, joten en tietenkään saa.. Miehen kanssa olemme puhuneet ja hän ei painosta..mutta miten voisin saada menneet muistot mielestäni ja pystyä nauttimaan häpeilemättä? Koska tiedän, että voisin saada orkun (entisen kanssa olen muutaman kerran saanut)ja vaikka kuinka mieheni nautinnon katseleminen hyvälle tuntuukin, niin saaminen tekisi seksistä minulle paljon nautinnollisempaa.. Silloin haluaisinkin useammin eli normaalisti (entisen kanssa silloin kun oli asiat vielä hyvin niin halusin joskus niin usein että mies ei enää perässä pysynyt..) Neuvoja?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat