Seksi sattuu!

Vierailija

Otsikossahan se jo tulikin.
Ja aloitetaan nyt vaikka siitä, että silloin aikoinaan kun teinityttönä tuli harrastettua seksiä ensimmäisen kerran, niin se ei sattunut. Se oli siis juuri niin ihanaa kuin joistain lehdistä oli lukenut toisten kokemuksista.
16-vuotiaana aloin seurustella erään ihanan miehen kanssa, itseäni neljä vuotta vanhemman, joka tottakai silloin tuntui täydelliseltä paketilta.
Kolme ensimmäistä kuukautta suhteessa elin jossain rakkauden ja huuman kuplassa, enkä ajatellut, että 4-5 kertaa seksiä lähes päivittäin ei ollut ihan normaalia. Kohta sen jälkeen aloin kuitenkin sisäistää asiaa jollain tapaa ja ihmettelin, että miksi koko ajan?
Koko homma alkoi mennä siihen, että jo pelkästään siitä kun halusin antaa vaan tavallista kiihkeämmän suudelman, niin jo oli mentävä itseasiaan. Aloin siis vältellä kiihkeiden suudelmien antamista. Se kuitenkaan ei ollut hyvä idea, sillä ihana miekkoseni hieman suuttui asiasta ja kysyi että miksi. Kerroin hänelle oikean syyn ja siitä alkoi maailmanlopun riita. Hälyytyskellojen olisin tietysti pitänyt soida ankarasti tässä kohtaa, mutta rakkaus on sokeaa. Siispä jatkoin mukisematta 4-5 kertaa seksiä lähes päivittäin, josta en tietysti nauttinut juuri koskaan.
Melkein vuoden seurustelun jälkeen jätin tämän seksihullun ja elämä alkoi hymyillä, vaan ei seksin suhteen.
Tämän suhteen jälkeen seksi tuntuu jo ajatuksena inhottavalle, vaikka erosta on aikaa lähes 4 vuotta.
Olen seurustellut suhteen jälkeen, mutta jokaisen miehen kanssa tulee sama ongelma, seksi sattuu enkä pysty nauttimaan siitä. Luulen että suurin syypää asialle on suhde, jossa minua kaiken järjen mukaan käytettiin hieman seksuaalisesti hyväksi.
Nykyinen miesystäväni ymmärtää tilanteeni, eikä painosta minua seksiin. Mutta sitten kun olemme pääsemässä itseasiaan, niin en saa mielestäni pois kolmea sanaa: "kohta taas sattuu!" Sen jälkeen tuntuu että menen ihan jäykäksi enkä pysty rentoutumaan vaikka kuinka tahtoisin.
Seksin jälkeen paikat ovat hellinä, vessassa käyminen kirvelee ja istuminen sattuu.
Tulen hulluksi asian kanssa!

Kommentit (6)

Vierailija

Mitä nyt tässä lukiessa tuli heti huomattua, niin sut on ikäänkuin vieroitettu seksistä tuolla että sitä on haluttu sulta aikoinaan niin paljon liikaa ettet vaan yksinkertaisesti pysty nauttimaan siitä enää. Vaikka siitä huonosta suhteesta jo aikaa onkin.

Musta paras ratkaisu tohon on se että yrität selittää tilanteen hyvin kumppanillesi, ja ilman että hän ymmärtää sen väärin ja alkaa kiukutella. Sen jälkeen sovitte yhdessä että vaikkapa muutamaan viikkoon ETTE saa harrastaa seksiä laisinkaan vaikka kuinka olisi se fiilis päällä. Ja ainut mitä teette toisillenne on läheisyys. Halaatte, suutelette, ilman seksiä. Näin ehkä sinäkin saisit päästäsi pois sen tunteen että suutelukin johtaa kipeään seksiin. Tämä tauko voi olla pidempikin jos vaan siihen pystyy. Koska ihan tosijuttu on se että kannattaa käyttää aikaa. Ennen seksiä käyttäkää runsaasti aikaa suuteluun ja hellimiseen, esileikkiä myöskin mahd. pitkäksi, tämä valmistaa ainakin itseäni niin että olen miljoona kertaa kiihottuneempi, jolloin seksi tuntuu paljon paremmalta. ;)

Tietysti on tärkeää että kumppanisi tietää täysin mikä on ongelma ja miksi toimit tällä tavoin, jottei tilanne pääty vieraissa käyntiin! Ja jos kumppanisi vähääkään sinua arvostaa, hän ymmärtää tämän ja suostuu pyyntöihisi, saahan hän siitä mahtavan edun, eli saa sinut jälleen nauttimaan. :)En sano että tämä toimii mutta näin ajateltuna varmasti voisi auttaa. Omalla kohdallani oli ongelmana taas ettei seksi tunnu miltään, ja halusin vaan saada orgasmin hinnalla millä hyvänsä, tähänkin löysin ratkaisun joka oli aivan silmieni edessä: Läheisyyden kaipuu. Ennen otin seksin seksinä jossa ei ollut mukana tunnetta. Ainoastaan suoritusta. Nyt olen ymmärtänyt mitä tarvitsen ja seksi tuntuu paljon paremmalta.

Tsemppiä! Aika parantaa :)

Vierailija

Vaikka tuo eka suhteesi oliskin aiheuttanu sulle jonkinlaisen "trauman" tai sen, että ajatus seksistä inhottaa, en kylläkään usko, että se voisi aiheuttaa yhä edelleen FYYSISTÄ kipua. Fyysiseen yhdyntäkipuun voi olla muita syitä, kuten e-pillerit tai kondylooma. Kannattaa puhua gynekologin kanssa.

Itselläni myös oli yhdyntäkipuja aikoinaan, ja siesin niitä pitkään, koska ajattelin, että se kuuluu asiaan ja ettei niille kuitenkaan voi mitään tehdä. Se alkoi kyllä pahasti syödä parisuhteen seksielämää, koska en tietenkään halunnut harrastaa seksiä, koska tiesin, että se sattuu. Mutta kappas, gyne löysi multa kondylooman (joka on kaikista sukupuolitaideista yleisin, jää usein diagnosoimatta ja on periaatteessa vaaraton, se menee itsekseen ohi) ja nyt, kun siitä pöpöstä on päästy, ovat yhdyntäkivutkin lakanneet. Olen lukenut myös e-pillereiden aiheuttavan joskus yhdyntäkipuja.

Vierailija

Jonna88, syön e-pillereitä joiden vuoksi käyn gynellä säännöllisin väliajoin. Mistään sukupuolitaudeista ei ole siis kyse. Ja söin e-pillereitä myös tuolloin jolloin seksiä oli paljon ja se ei sattunut. Kivut alkoivat vasta tuon suhteen jälkeen.
Ja Feena, tämä nykyinen miekkoseni on juuri tuota mitä sanoit. Hänelle riittää hellittely ja suukottelu eikä sen tarvitse edetä seksiin. Ja silloin kun edetään seksiin saakka, niin hellittelyä voi kestää parikin tuntia jonka jälkeen molemmat ovat tietysti kiihkosta hulluja.
Nykyisin seksiä on 4-5 kertaa kuukaudessa. Sekin johtunee siitä, että muruseni on intissä ja näemme vain viikonloppuisin. Ja siihen viikonloppuun ei mahdu kuin yksi kerta seksiä, koska palautuminen jälki kivuista vie pari päivää.

Vierailija

Ainut mikä siis tässä tulisi mieleen enää on se että sut on jotenkin hinkattu hajalle. Tai sitten se on pakko olla sun alitajunta joka väittää että kohta sattuu ja sitten kuvittelet sen kivun.

Ootko jutellu sun gynen kanssa tästä? Jos olet niin mitä hän on sanonut?

Vierailija

Joo kyllä mä yhä suosittelisin sitä gynen kanssa juttelua.
ei mullakaan pillerit ekana parina vuotena aiheuttanut mitään ongelmia, kivut alko oikeastaan vasta neljän käyttövuoden jälkeen.
Mun gyne ainakin sanoi että "puhki" ei paikat voi naimisesta mennä, että sellaiset puheet on täyttä puppua. Tietty limakalvot voi vaurioitua, mutta ei niillä mun käsittääkseni kauaa voi mennä parantua, jos ihminen on terve.

Ja se, onko kondyloomaa vai ei, todetaan ainoastaan testillä. Mun oireet oli ainoastaan yhdyntäkivut (kova kirvely seksin aikana/jälkeen) ja valkovuoto. Gyne teki kokeen etikalla ja löysi kondylooman, ihan kuten arvelikin. Kaikki kondyloomat siis ei todellakaan näy ulospäin. Et kannattaa viel miettiä sitä. Kuulema yli 80% naisista saa jonkinlaisen kondylooman jossain vaiheessa elämäänsä, eikä edes kondomi välttämättä suojaa siltä kovin hyvin. Kaiken lisäksi se pöpö voi itää jopa kolme vuotta ennen ku alkaa oireilemaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat