Laittautuminen kouluun ja viihteelle

Vierailija

Elikkäs miten lauttaudutte kouluun (meikki, hiukset, vaatteet) entäs sitten kun lähdette viihteelle ? (:
Itse kouluun laitan ihan perus vaatteet farkut(joskus legginsit), toppi, huppari/neule ja ehkä joitain koruja. Joskus saattaa laiskottaa aamulla ja en jaksa panostaa paljoakaan :D Vähän vaan meikkiä, eli perussetti meikkivoide ja vähä ripsaria, hiukset joko suoristettuna, tai sitten ei joskus laitan nutturan/ ponnarin, riippuen aika paljon vaatteista mitä laitan päälle,
Viihteelle mentäessä kiharran hiukset tai laitan jonkun kivan kampauksen joka sopii vaatteisiin. Vaatteet on yleensä paljeteilla koristeltuja ja sellasia kivoja biletykseen tarkoitettuja. Jalassa on yleensä legginsit. Kengät vaihtelee vaatteiden mukaan;))

Kommentit (6)

Vierailija

Mä herään niin myöhään kuin mahdollista, mutta heti näyttää hiuksetkin paljon kivemmilta jos on illalla käynyt suihkussa, antanut hiusten kuivua vähän aikaa ja kiepauttanut ne kahdelle nutturalle jakauksen molemmin puolin. Tulee vähän tuuheutta ja laineita :) Meikissä useimmiten luomiväri ala- ja yläluomella on must! Mieluiten ruskeaa tai harmaata, koska ne sopivat useimpien vaatteiden kanssa. Mun on pakko käyttää myös poskipunaa joka päivä, koska varsinkin näin talvisin kasvot on muuten tosi elottomat.
Viihteellä yleensä mekko tai tunika. Läpinäkyvät sukkahousut ja korkeat avokkaat baarissa, laukussa kotimatkalle tennarit ja legginsit.

Käy kattomassa :) Everything I Love: http://allthelovesofmylife.blogspot.com

Vierailija

Aamusin olen todella laiska ja hidas joten pidän kaiken simppelinä:
mulla on todella laineikkaat hiukset,eli vähän tupeeraan ja pöyhin että näyttäisi edes vähän laitetulta tuo hiusmyräkkä :D
Vaatteet; talvisin lähinnä sään mukaan,mut yleensä suosin paljon mustaa,mihin kuitenkin aina laitan jotain todella värikästä lisäksi.. esim. värikäs t-paita tai näyttäviä koruja.

illan rientoihin paneudun sit paremmin:
hiukset suoristan ja tupeeraan vähän. Ehkä joku näyttävä rock-henkinen kampaus.
RAKASTAN tiukkoja farkkuja ja saappaita, joten ehdottomasti ne yhdistettynä erilaisiin toppeihin ja joskus jopa johonkin arkisempaan..Ehkä suosikki yhdistelmä spontaaniin ja "puolirentoon" iltaan on mustat tiukat farkut, mustat piikkikorkkarit ja kirkkaan keltainen Guessin t-paita. :)

Vierailija

Mun laittautumiseni riippuu täysin siitä, millä päällä olen. :D Joskus tykkään jo edellisenä iltana suunnitella seuraavan päivän asuni, jos saan vaikka jonkun hyvän "vision". Toisinaan taas kärsin aamulla vaatepaniikista ja vetäisen päälleni vain jotain.

Mutta yleisimmin vedän kouluun ihan farkut ja jonkun kivan paidan, meikkinä perus meikkivoide+kulmakynä+ripsiväri. Tukkaa voin pitää auki joko suorana tai kiharoilla ja joskus kiinni korkealla ponnarilla tai nutturalla. Letitkin vedän aina silloin tällöin, niillä saa kivan "söpön" lookin. :P Kenkinä toimivat talvisaikaan yleensä UGGit tai lyhytvartiset korkosaapikkaat.

Bileissä pidän usein hiukset auki ja joko föönaan ne tuuheiksi/kuohkeiksi tai sitten kiharran. Meikissä käytän mielelläni kimaltelevia luomivärejä ja tummahkoja rajauksia. Vaatteina usein leggingsit+joku kiva tunika/mekko. Kengät vaihtelevat. :)

Vierailija

No en ole tällä hetkellä koulussa, mutta siellä käytän ihan perusvaatteita; farkkuja, kangashousuja (siis ihan sellasia tiukahkoja kuitenki, ei mitää toimistotäti- meininkiä) ja sit iha normi paitoja; nappipaitoja, huppareita jne. Meikkinä meikkivoide, puuteri, poskipuna, ripsari, kajal ja kulmakynä. Joskus myös luomivärit ja huuliin jotain muutaki ku rasvaa. Luomivärit tosin päivällä ehkä vähän kevyempää, ruskeeta ja sinistä.

Viihteellä käytän yleensä korkkareita ja sinne on omat vaatteensa mitä en muuten käytä. Meikkiin myös panostan enemmän ja hiuskia laitan jotenkin, yleensä suoristan ja tupeeraan tai jotain kevyttä kiharaa. Viihteelle sitten yleensä silmämeikkiin tulee syvyyttä ja ja monesti kaksiosainen luomiväri. Huulet yleens kanssa värjään sillon.

Vierailija

Täälläkin päin ollaan laiskoja aamuisin, poikkeuspirteitä aamuja tietysti välillä löytyy että jaksan panostaa! Kouluun laitan yleensä tiukat pillifarkut tai legginssit ja jonkun topin ja hupparin. kenkinä toimii korkosaappaat, korkonilkkurit tai tennarit. Viihteelle lähtiessä suoristan hiukset huolella, puen päälleni yhden miljoonista paljettitopeistani ja vetäisen legginssit jalkaan. Kasvoihin sipaisen aurinkopuuteria ja jotain glitteriä silmäkulmiin. Mustaa luomiväriä suosin myös, koulussa ja viihteellä! Viihteellä käytän yleensä korkosaappaita tai nilkkureita. :-)

Vierailija

Arkena laitan vaan päälleni yleensä mitä kaapista sattuu, mutta kuitenkin sillä lailla että vaatteet sopivat yhteen. Mulla on talvella melkeen aina rumat kengät, koska kävelen paljon ja haluan että ne kestää etenkin nyt loska-aikaan vettä. Koruja käytän paljon oli juhla tai ei, samoin kynsilakka on must. Muuten meikkaan tosi vähän, laitan tyyliin ripsaria ja meikkivoidetta, joskus en ees ripsaria. Hiuksia en osaa laittaa ja ne on ihan ok tuollasenaankin.

Paljon riippuu juhlasta mitä puen päälle. Jos tiedostan, että saatan juoda enemmän kuin muutaman, laitan suosiolla farkut jalkaan jotten vilauttele ja kaadu korkkareilla:D Mutta jos tiedän että ei ole mahdollisuuttakaan mennä edes vahingossa överiksi niin laitan hameen ja jonkun mun lempitopeista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat