Juicy Couture

Vierailija

Tietääkö kukaan mistä saisi Juicy Couturen aidon laukun?? Myydänkö täällä suomessa missään, tai entäs netissä?? Olen netissä kyllä selaillut, mutta mistä sitä sitten tietää onko aito vai ei..Toivottavasti joku tietäisi :)

Kommentit (4)

Vierailija

Muakin kiinnostaisi, missään en ole Suomessa nähnyt ko. merkin laukkuja myytävän. Spirit Storessa ja Stockmannilla myydään Juicy Couturen vaatteita, mutta laukkuja en ole nähnyt. Ebaysta olen lähinnä katsellut laukkuja, valitettavasti monet ei postita laukkuja lainkaan USAn ulkopuolelle. Jos joku tietää nettikaupan, joka toimittaisi ihan tänne Suomeen asti, olisin kiitollinen :)

Noi laukut on muuten ihan mielettömän söpöjä! :D

Vierailija

Ainakin asos.com toimittaa suomeen, siellä on jokunen laukku :) Tosiaan oon miettiny tilaisko sieltä..Kuitenki vähä epäilyttää..Mut se voi olla et siihen päädyn.Oon niiin ihastunu pariin laukkuun..:D

Vierailija

Moido, nou hätä, täällä on ihminen joka varsin asiantuntija vastailemaan jucy-aiheisiin kysymyksiin.

Stockmannilla myydään muutamaa mallia Juicyn laukkuja, ainakin helsingissä, ne on siellä laukkuosastolla. Tosin ne on aika ylihintaisia jos sallinette ilmaisun. Spirit Storelle tulee tyyliin muutama malli vuodessa, vain muutamia kappaleita, ja nyt ei tosiaan ole mitään.

Huutonetistä ja ebaysta en suosittele ostamista, koska niistä n.85% (juuri velouriset) on feikkejä. Feikit kyllä tunnistaa jos on harjaantunut silmä, mutta jos ei ole perehtynyt, niin en suositte. Jos joku on liian hyvää (halpa) ollakseen totta, se yleensä on niin.

Jenkeistä laukut on edulisimpia, tietysti koska kyseessä on jenkkimerkki. Niitä löytyy hyvin mm. shopbob.com ja nordstrom.com (sekä juicycouture.com mutta ne eivät lähetä suomeen ilman erikoistapausta), mutta kannattaa ottaa huomioon että näistä joutuu maksamaan tulleja, jolloin hinnat usein kohoavat eurooppalaiselle tasolle.

Suosittelenkin tilaamista brittiläisistä nettikaupoista, esim. asos.com - tänne pystyy maksamaan visa electronillakin ja postikulut on edulliset, ei tule tulleja.

Toivottavasti auttoi mitään, kysy vaan lisää jos askarruttaa^^

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat