Mitä tehdä kun poikaystävä lähinnä ällöttää???

Vierailija

Alettiin siis seurustelemaan tämän kanssa pari viikkoa sitten ja tämän parin viikon aikana huomasin hänessä sellaisia asioita, mitkä on alkanu ahdistaa ihan julmetusti. Esimerkiksi se että hän ei harjaa hampaitaan, hänellä ei ole minkäänlaista tyylimakua, hänellä ei ole ollenkaan omaa tahtoa eikä itsevarmuutta vaan tekee kaiken mitä minä haluan ja kulkee perässäni joka paikkaan kuin eksynyt lammas, ja esim. baarissa liimautuu minuun kiinni kuin takiainen niin etten pääse ollenkaan pitämään hauskaa kavereideni kanssa.

Nyt minusta tuntuu että pää räjähtää tyypin kanssa!!!

Kuinka voisin hoitaa asian mahdollisimman siististi ja niin etten kauheasti loukkaisi häntä?

En voi kuvitellakaan suhteen jatkamista, koska hänessä vain ei ole sitä jotain :(

Kommentit (7)

Vierailija

puhuminen, rehellisessti ja avoimesti ei siinä muu oikein auta :)

jos sua on alkanu ällöttää noi niin etkö oo enne sitte huomannu noita juttuja ennenkuin aloit seurustelemaan tyypin kanssa?

Puhu suoraan, mutta valitse sanasi tarkasti !

Vierailija

Nokun aluksi hän oli itsevarma ja siisti ja tuoksuin aina hyvälle jne. Mutta heti seurustelun alettua prinssi muuttuikin sammakoksi..

yhhh.. pitänee puhua viikonloppuna kun nähdään livenä taas.

Vierailija

Rehellisesti ja avoimesti puhuminen auttaa, kannattaa puhua niistä asioista poikaystäväsi kanssa jotka ''ällöttää & ahdistaa''sinua hänessä. Oliko hänessä sitten 2 viikkoa sitten sitä jotain?,ennenkuin aloitte seurustella.

Vierailija

Oli hänessä.. mutta se vaan karisi jonnekin savuna ilmaan kun hän alkoi ilmeisesti pitämään minua itsestään selvyytenä ja muuttui rähjäiseksi, haisevaksi äijäksi..

Vierailija
haamukoira

Oli hänessä.. mutta se vaan karisi jonnekin savuna ilmaan kun hän alkoi ilmeisesti pitämään minua itsestään selvyytenä ja muuttui rähjäiseksi, haisevaksi äijäksi..

Ehkä kannattaisi sanoa se hänelle, niin hän voisi oppia jotakin :D Mutta minä en ainakaan jaksaisi haisevaa äijää joka ei pidä itsestään huolta. Jos jäbä ällöttää se on kai selvä merkki että ette ole luotuja toisianne varten :D

Vierailija

Mulla oli kans joskus toissavuonna aikalailla just samanlainen ongelma.
en tienny miten sanoa etten loukkaisi...
kuukauden sitä kattelin ja sitte aattelin että ei hemmetti, pakko uskaltatua. törkeästi laitoin kerran viestin kun pääsin siitä hetkeksi eroon,että sori ei vaan tunnu tämä toimivan, oltaisko kavereita vaan?
ihan hyvin se loppujenlopuksi asian otti...tosin myöhemmin selvis että jätkä on kaikille muijille samaa paskaa lepertelevä sika,että ihan hyvä että sain sanottua jo aikasessa vaiheessa.

Vierailija

Mulla oli vähän sama tilanne joskus vuosi sitten, mutta en sanoisi nyt aivan ettö poikaystäväni olisi ällöttänyt vaan lähinnä jokainen asia hänessä ärsytti mua.

Meidän suhde oli aivan sekaisin, mutta kun ihastuin toiseen, päätin kuitenkin pysyä poikaystäväni kanssa. Häntähän minä rakastan - tai ainakin rakastin.

Tuo vaikeus sai mut heräämään tajuamaan mikä kultakimpale mulla on, mutta hei - jos et voi kuvitellakkaan että jatkat suhdetta, niin nosta kytkintä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat