seksi takaapäin..

Vierailija

moi!
en tarkota tolla siis anaaliseksiä,vaan että mies yhtyy takaa eteen. Ollaan poikaystävän kanssa kokeiltu useasti, mutta ei vaan tunnu onnistuvan :(
olisko vinkkejä, ku oltais kuitenki melko valmiita kokeilemaan ! :) :D

noni, eli kiitti kaikille jotka kävi kommentoimassa, vihdoin onnistu :) ^^

Kommentit (11)

Vierailija

Tää nyt ei välttämättä lohduta, mut mullakaan ei oikein onnistunu edellisen poikkiksen kanssa- nykyisen kanssa kylläkin, mutta hän onkin melkoisen paljon paremmin varustettu... :D En sitten tiedä johtuuko siitä, mutta kyllä tuo tuntuu hommaa helpottavan!

Vierailija

Jos nyt näin pientä oman hännän nostamista sallitaan niin kyllä se tuossa takaapäin panemisessa on enemmän haitaksi se suurempi koko. Ikinä ei voi painaa menemään täysiä ettei toista satu (joidenkin kohdalla, jotkut tietysti ns. ottavat enemmän vastaan :P) vaan pitää himmailla puoli tehoilla painamatta kunnolla pohjaan.
Jos ongelmia tuossa reiän löytämisessä on, niin voisit itse avittaa kädellä hänet sisään sillä sinut se onnistunee helpommin.
Jos taas ongelma ei ole niinkään löytäminen vaan se sisään laitto niin sitten on tosi paha arvailla mistä voi johtua jos kerran muissa asennoissa menee.

Vierailija

Fjörd, ok. :D Musta tuntu sillon edellisen kanssa ettei yksinkertaisesti pituus oikein riittäny ja sen kanssa ei meinannu onnistua ei millään ja muut asennot toimi paljon paremmin. Nykyisen paremmalla varustuksella onnistuu oikein mukavasti. 8)

Vierailija

Täytyy kanssa sanoa, että mun kultani on kyllä oikein hyvin varusteltu, ja seksi takaapäin on ihan meiän molempien lempparia;) Mutta mulla ei kyllä ole muista miehistä sitten kokemusta.
hahhahe-: Kantsii kokeilla tyynyä lantion alla, se nostaa sun pepun paremmin esille, joten vois onnistua helpommin. Tai sitten ihan vaan kontilleen, jos ette vielä ole kokeilleet.

Vierailija

En nyt oikein pysty kuvittelemaan, miten seksi takaapäin ei voi onnistua...? Eikö mene sisälle, eikö pysy sisällä, sattuuko? Oman kokemuksen perusteella täytyy kompata edellisiä: jos, ööh, miehen resurssit ovat vaatimattomat, homma ei välttämättä toimi kauhean hyvin.

Vierailija

no siis se ei vaan mee sisään :D yksinkertaisesti.. ollaan koetettu ja turhauttaa vaan, mutta varustuksen koossa ei kyllä ole moittimista..:D ehkä tuo tyyny voisi auttaa (:

Vierailija

Siis ongelma ei ole niinkään doggystyleä yrittäessä vaan sun ollessa mahallasi? Kannattaa tosiaan jotenkin kohottaa peppu ylöspäin, joko tyynyn tai ihan lihasten voimin, ja levittää jalkoja niin paljon kuin mahdollista. Sitten kun mies on sisällä voi muuttaa asentoa mukavammaksi jos siltä tuntuu.

Sängynreunakin voi olla kokeilemisen arvoinen, niin että vain yläruumiisi on sängyllä ja mies kannattelee jalkojasi tai laitat ne ristiin sen selän takana. Tosin tuossa asennossa tulee vähän samat ongelmat vastaan kuin kontillaan ollessa - jos mies on keskiverrolla tai sitä pidemmällä varustettu, se ei voi ihan täysillä antaa mennä, varsinkin ilman hyvin huolellista esikäsittelyä...

Vierailija

Itse olen aina polvillani kontalla ja pidän käsiä melko suorassa, jolloin olen korkeammalla ja miehen on helppo tuolloin päästä sisään :)

Vierailija

ei pitäis olla ogelmaa, peppupystyyn ja sormella hakee paikan sitten vaan hitain työnnöin nautiskelemaan ja voit lantiolla työnnellä vastan takuu hyvälle molemmille jos teidän juttu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat