Kaikkien aikojen paras tv-sarja

Vierailija

Katselin tossa kipeenä youtubesta parhaita pätkiä mm. isänmaan toivoista ja kumman kaasta. Kummatkin älyttömän hyviä suomalaisia sarjoja, joita on harvassa. Varsinkin isänmaan toivot saisi kyllä palata ruutuun meidän katsojien iloksi.

Ajattelinkin siis tehdä vähän galluppia, että mikä tai mitkä on teidän mielestä kaikkien aikojen tv-sarja suosikkeja, oli ne sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia?

Sivut

Kommentit (92)

Vierailija

Dallas ja Teho-osasto! Molempia tuli katottua pienestä asti äitin kanssa, joten niihin liittyy myös mukavia äiti-tytär muistoja. Muistan ikuisesti, kuinka Dallasissa Sue Ellen astuu oikeudenkäyntisaliin ja hänellä oli yllään mustavalkea äärimmäisen tyylikäs asukokonaisuus:D Se oli hänen ensiesiintymisensä sarjassa ja jotenkin se on vain syöpynyt muistoihini.

Lastenohjelmista piirretty Matka maailman ympäri 80:ssä päivässä ja Simpsonit. Näitä katson vieläkin:D

Vierailija

Hmm. Ehkä parhaimpia sarjoja, mitä koskaan oon kattonu on muun muassa:
- Täydelliset Naiset (aivan mahtava sarja)
- Dexter
- Greyn Anatomia

ja paljon muita. Täydellisiä naisia suosittelen kyllä kattomaan..

Vierailija

vanhemmista sarjoista Metsolat. oon kyllä nyt vasta aikuisiällä ne kattonu dvd:ltä,kun liian pieni olin kattomaan sillon joskus :D mut oon aivan koukussa.

Täydelliset naiset on miunkin suosikki!!

Vierailija

Joo täydelliset naiset on kyllä aivan loistava!
Ja piirretyistä kaipaan ehdottomasti smurffeja ja halinalleja :) Nää nykyiset lastenohjelmat on ihan hirveitä.

Vierailija

Sex and the city vie ehdottomasti voiton! ; )

Lastenohjelmista samaa mieltä kanssasi, Blondiino. Mutta piristi kun joulun aikaan näytettiin Kylli tätiä! Siltä sain pienenä inspiraatiota piirtämään ja tekemään satuja.. ja tuleehan tuo Taotao nykyään myöskin. ^^

Vierailija

Miten saatoinki unohtaa sex and the cityn, vaikka just katoin niitä uusintoja ihan hulluna!!! Siinä on kyl kans yks ihan mahtava sarja. Ja Icy, haluaisitko tyhmälle selventää että mikä ihme on Kylli täti? Itse en tuollaista muista ollenkaan. Ja mistä tao tao tulee? :o

Vierailija

Blondiino: http://www.youtube.com/watch?v=Zks340ENNCw <-- tuossa on Kyllitädistä yksi videopätkä. Hän oli siis suomalainen taiteilija, taidekasvattaja ja kuvaamataidon opettaja joka myöhemmin esiintyi mm. pikku kakkosessa ja muutenkin lastenohjelmien parissa kertoen tarinoita samalla kun hän maalasi (eli siis taidekasvatusta) : )

Taotaon muistan samoin kuin Nils Holgerssonin, siis lastenohjelma joka on dubattu suomenkieliseksi. Taotao on kait vuodesta 84 tai jotain, mutta esitettiin Suomessa vuonna 90, 97 ja 04, ja nyt niitä jaksoja näytetään taas ^^

Vierailija

Frendit tulevat hienosti kakkosena sinkkuelämän jälkeen mun lempiohjelma listalla. Sitten tykkäsin kovasti joskus 4 vuotta sitten kun maikkarilta tuli tuo "Kuusi miestä ja kaaos" elikkä Complete Savages. Sellainen frendit tyylinen ohjelma : )

Vierailija

Jotenkin hämärästi muistan ton kuusi miestä ja kaaos ohjelman, josta tulikin mieleeni huonosti käyttäytyvät miehet :) se oli ihan hyvä sarja, mutta se huonosti käyttäytyvät naiset, joka sen jälkeen tuli, ei ollu yhtään hyvä! Idea oli jo käytetty ja muutenkin...

Vierailija

Rakkautta ja rimakauhua oli kyl tosi ihana sarja :) Kattelin tossa yks päivä Pokka pitää, ja oli kyl hymy herkässä :D se Hyacinth on mahtava!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat