Mitä pidätte Cosmopolitan lehdestä?

Vierailija

Hei kaikki!

Haluaisin tietää, mitä pidätte Cosmosta? Itse luin sitä joskus 16-vuotiaana säännöllisesti, sit en moneen vuoteen ja nyt taas reilu parikymppisenä löysin "lehden uudelleen". Kauhistuin kuitenkin kaiken seksin yms. määrää. Onko teidänkin mielestä liikaa? Ja ne ulkomaalaisten julkkisten haastattelut ärsyttää, miksei vois olla enemmän suomalaisia?

Muuten tykkään kyllä lehdestä.

Kommentit (5)

Vierailija

Itse luen mieluiten englantilaista cosmoa, se on paljon paksumpi eli enemmän luettavaa. Seksi juttuja ei mielestäni ole liikaa, ne vaan ovat aika samankaltaisia. Enkä ole niistä kyllä mitään uutta bongannut pitkään aikaan. Ehkä kaipailisin enemmän ihan kunnollisia artikkeleita ja luettavaa hömppä juttujen tilalle. Kolumnistit ovat kyllä loistavia, niistä pidän paljon. :)

Vierailija

Mun mielestäni Cosmo on taas aivan täydellinen lehti, ja luenkin sitä kuin raamattua<3 Seksijuttuja ei ollenkaan ole liikaa, mutta on totta, että niissä voisi olla enemmän näkökulmia. Ulkmomaisten julkkisten haastattelutkaan ei yhtään ärsytä, vaan ne ovat juuri todella hyviä! On mukavaa lukea ajankohtaisista jenkkitähdistä, varsinkin kun suomalaisjulkkiksia ei edes riittäisi joka lehden kanteen. Mutta voisihan niitäkin välillä olla.. Cosmo on kuitenkin kansainvälinen lehti, joten liian kotimaiseksikaan se ei voi ryhtyä..
On kyllä totta, että Britti Cosmo ja Amerikan Cosmo ovat paljon paksumpia kuin meidän omamme, mutta mielestäni sekään ei ole huono, sillä paljon paksumpaa lehteä ei edes ehtisi kunnolla lukea. Ja sitten ne vaan lisäisivät meikki- ja vaatejuttujen määrää, mikä mun mielestä on juuri nyt sopiva, ei enää lisää. Aikaisemminhan Suomenkin Cosmo oli melkein englanninkielisten Cosmojen mitoissa, mutta nykyisin sitä on hoikistettu, en kyllä tarkalleen tiedä, että miksi.
Ainut mikä vähän Cosmossa ärsyttää, on ehkä se, kun siinä on niin paljon kaikkea "henkiseen hyvinvointiin" liittyvää ym. elämänohjeita. Ne ovat usein aika turhia..

Vierailija

Cosmo on joskus ollut mun lehti, lähinnä teininä. Tilasin sitä ekan kerran 18-vuotiaana yli vuoden verran, kunnes kyllästyin. Sitten viime kesänä innostuin taas (halusin sen kylkiäiskassin), mutta nyt tilaus loppuu. Siinä lehdessä kaikki on jo nähty, suuri osa asioista on mulle itsestäänselvyyksiä. Eikä mua vois vähempää kiinnostaa muoti- ja julkkisjutut. En hirveesti arvosta mukamehukkaita seksivinkkejä ja itseään tositavaa tyyliä. Onhan lehdessä paljon hyvääkin, mutta sitä ei ole tarpeeksi. Lehti en enää kohtaa mun arvomaailmaa. Pitäis taas ettiä se oma lehti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat