Kaukosuhde

Vierailija

Eli keskustelua kaukosuhteesta. :) Itsekin moisen kanssa joudun elelemään ja olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, tuntemuksia ja selviytymiseen liittyviä vinkkejä? :D

Kommentit (4)

Vierailija

itse olen nykysen poikaystävän kans kaukosuhtees, et tavattii yhteisen ystävän kautta.
aika rankkaa välillä on henkisesti kun toinen on kaukana ja keritään näkemään muutaman kerran kuussa :( ja just sillon kun on kaikista suurin ikävä niin yleensä ärsyyntyy pikkuasioistakin kun on niin turhautunu tilanteesee :D
mutta kun sanoo suoraa miltä itestä tuntuu niin hyvin pärjää näinkin :) viikonloppua odotellessa...

Vierailija

Itse kanssa elelen kaukosuhteessa. Seurustelua takana 3 vuotta joista 1,5 v kaukosuhteessa. Onhan tää turhauttavaa, mutta yritän ajatella siten, että kyllä me vielä joskus asutaan samassa kaupungissa ja samassa osoitteessa.
Oon muuten itsekin huomannut tuon saman, että silloin kun ikävä painaa kovasti päälle niin kaikki pikkuasiat ärsyttävät ja ainakin itse puran sitä valitettavasti mieheen. Sitten harmittaa vielä enemmän. Mistäköhän johtuu..?

Vierailija

Mä oon eläny kaukosuhteessa vajaan vuoden ja nyt reilun kaksi vuotta ollaan oltu samassa kaupungissa. Kyllä se kannatti oottaa sen vuoden, odotus palkittiin! :) Me ei nähty välttämättä kuin 1 kerran kuukaudessa kun mies oli armeijassa ja välimatkaa 180 km...Ja kyllä sitä ikävää riitti! Mutta siitä selviää, meset ja puhelimet kovaan käyttöön :-D Jaksamisia sinne!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat