En miellytä poikkista sängyssä:S

Vierailija

Olen seurustellut puoli vuotta poikastäväni kanssa, meilä on kaukosuhde. Viime kerralla kun olin hänen luonaan(10 pvä)menetin neitsyyteni hänelle. Puhuttiin asiasta eilen ja en kuulema täyttänyt hänen odotuksiaan:S Hän sanoi että olisi toivonut minun olevan pervompi ja että olisimme harrastaneet seksiä valot päällä ja etten olisi ollut niin ujo. Hänellä on aikasempia kokemuksia mutta silti tuntuu pahalta koska hän odotti minulta enemmän, luulin että hän oli tyytyväinen minuun:S...

Onko vika todella minussa? itse ajattelisin ettei aloittelija voi täyttää noita kaikkija toivomuksia heti enimmäisellä kerralla. Onko minulla oikeus ''olla vihainen'' hänelle? Haluaisin puhua asiasta ja niin haluu hänkin mutta minusta tuntuu tällä hetkellä etten halua harrastaa seksiä, nähdä tai kuulla hänestä mitään, olen vaan niin pettynyt itseeni ja itseluottamus on niiin alhaalla kun voi olla...Antkaapas vielä lopussa hyviä seksi tippejä tälläselle alottelijalle:)

Kommentit (11)

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Todella typerää käytöstä poikaystävältäsi, hänen pitäisi ehkä ymmärtää, että ensimmäinen kerta jännittää aina jonkin verran ja että siihen menee aika kun voi olla täysin luonteva sängyssä. Näin ainankin itselläni. Ei kannata ainankaan ajatella, että sinussa on jotain vikaa. Ei kannata ottaa seksiä liian vakavasti, se on minun neuvoni.

Vierailija

Siis todellakaan ei kannata ottaa itseensä tollaisesta, et tehnyt mitään väärää! Todella törkeää puhetta poikkikseltasi minun mielestä. Toiselle ei saisi asettaa odotuksia heti alkuun ja oikeesti, mielestäni on jo saavutus, että saa ensimmäisen kerran edes onnistumaan ilman suurempia kommelluksia! Tapauksesta riippuen neitsyyden menetys voi sattuakkin niin paljon, että jo kyynelien pidättelemessä on ihan tarpeeksi ilman että vielä esittäisi pervoa ja rohkeaa, mitä tuskin kukaan on tuollaisella hetkellä. Poikkis ei selkeästi miettiny yhtään asiaa sinun kannaltasi, vain omia odotuksiaan. Ehkä voisi olla hyvä idea puhua myös siitä miten sinä itse koet asian ja mitä sinä itse odotat seksiltä.

Vierailija

Samaa mieltä spinnin kanssa! Jos miehellä kerta on jo jonkin verran kokemusta niin luulis hänen ymmärtävän että toiselle se on vasta eka kerta. Jos vaikka muistelisi omaa ekaa kertaansa. Tuskin kukaan ekalla kerralla pervoilee ja jokainen on varmasti ujo kun ei oikein tiedä mitä pitää tehdä. Sussa ei todellakaan oo mitään vikaa :)

Vierailija

Sulla on täysi oikeus olla vihainen poikaystävällesi. Kukaan ei ole seppä syntyessään ja niin edelleen. Ihmeellistä, että poikakaverisi ei tuntunut arvostavan edes sitä asiaa, että sinä menetit neitsyytesi hänelle.

Joillekin ihmisille ei muuten edes koskaan sovi pervoilu, mutta ujoudesta pääsee irti ja samoin valot uskaltaa laittaa päälle. Sekin vie tosin oman aikansa, etenkin kun poikakaverisi on luonut sulle nyt suorituspaineita. Teidän pitää vaan nostaa kissa pöydälle ja jutella asiasta rehellisesti koska muuten asia tulee paisumaan ja siitä voi tulla todellinen mörkö.

Mitä tulee seksitippeihin, niin jos pelkäät harrastaa täysin valoisassa huoneessa seksiä, niin kannattaa aluksi kokeilla hämärässä pöytälampun valossa tai kynttilänvalossa.

Vierailija

Mikä ääliö! Ehkä hän on valehdellut aiemmasta kokemuksestaan ja pelkäsi olleensa huono ja haukkui siksi varmuuden vuoksi sinua? En uskoisi että sänkytaidoistaan varmalla ihmisellä on tarvetta haukkua ex-neitsyitä näiden ekan kerran jälkeen 8/ Todellakin saat olla vihainen hänelle, ei kukaan voi osata asiaa jota ei ole ennen kokeillut. Ja jos hän olisi halunnut seksiä valot päällä tai jotain ihmeen "pervoilua", mitä se sitten tarkoittaakaan, miksei hän itse ehdottanut sellaista?! Ja ainakin minun ekalla kerralla se meni niin päin että mies yritti "miellyttää" minua eikä todellakaan toisin päin. Ja kehui jälkeenpäin, vaikka varmaan valehtelikin xD

Vierailija

Komppaan edellisiä, eli olen itsekin sitä mieltä että jätkän käytös oli asiatonta. Kaikki eivät edes pidä pervoilusta ja valot päällä touhuamisesta vaikka neitsyyden menetyksestä olisi 10 vuotta. Muista, ettei sun tarvitse tehdä yhtään mitään vain miellyttääksesi poikkista, ainoastaan sellaisia juttuja jotka tuntuvat itsestäsi hyvältä.

Vierailija

Samaa mieltä edellisten kanssa, poikaystäväsi käyttäytyy todella tyhmästi! Eka kerta on aina eka kerta, ja siinä on tosiaa jo ihan tarpeeksi ihmettelemistä ilman pervoilujakin! Keskustelkaa kuitenkin asia halki, mitä hän oikein muka odotti? Voit sanoa hänelle, että tuskin hänkään ensimmäisellä kerralla osasi kaikki temput ja asennot. Seksi on molemminpuolinen asia, ei niin että se miellyttää ainoastaan toista.

Vierailija

Musta tuntuu että tää miehes vaan päästi sammakoita suustaan niinkuin minunkin välillä, viimeks eilen: "sä oot tollanen sekasikiö", mutta ei se niitä pahalla tarkota. Ja musta tuntuu että myös tää mies on pahoillaan siitä mitä möläytti, eihän KUKAAn voi olla seppä syntyessään, kyllä ne sänkytaidot tulee harjoittelulla sen oman rakkaan kanssa ;>
Sano että eikö ole vaan parempi kun olet kokematon, mieshän voi "kouluttaa sinut mieleisekseen", en nyt todellakaan tarkota että sä olisit sen joku orja keneltä saa aina seksiä halutessaan, mutta pointti on että opit kyllä nopeasti temput millä saat miehesi ja itsesi taivaisiin ;) Ei kannata luovuttaa miehen kuin ei seksinkään kanssa ekalla kerralla.

Vierailija

KIITOKSIA TYTÖT:D Puhuin sitten tänään asiasta pojan kanssa ja hän saoi olevansa todella pahoillaan mitä hän sanoi minua, ymmärsin kuulema väärin mutta anyway kaikki on nytten hyvin kun puhuttiin asia halki, kiitoksia kuitenkin kaikille:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat