Dirty Talk

Vierailija

Millaista tuhmaa puhutte miehillenne kun haluat kiihottaa ja mitkä asiat ovat ilmenneet erittäin hyviksi ?
En keksi ikinä mitään, olisi kiva saada hiukan jotain vinkkejä. :)

Kommentit (5)

Vierailija

Puhun tuhmia lähinnä vain pienemmässä tai suuremmassa humalassa. Silloin olen suorapuheinen ja sanon mitä aion tai haluaisin tehdä miehelle juusi sillä hetkellä. Selvinpäin olen niin huono puhumaan tuhmia:D.

Vierailija

Mä joskus puhun yksityiskohtasesti että miten ottaisin kullalta suihin :D en oikein muuten osaa puhua tuhmia, humalassa tulee ehkä enemmän puhuttuakin :D

Vierailija

Juuuu, just sen takia vähän täytyy kysellä onko ideoita kun vähä pakkaa olemaan ujo tuollaisten juttujen suhteen.. :D
Kun olis kauheen kiva välillä jutella jotain tuhmia mutta kun ei mielikuvituskaan kaiken lisäks riitä.. :)

Vierailija

Miehen kehuminen tepsii aina. Kehu, kuinka hyvä hän on. Ja uskoisin, että mitä yksityiskohtaisemmin sitä kertoo, mistä tykkää tai mitä haluaa, sitä enemmän mies innostuu. Kuiskaa korvaan seksikkäästi, mitä haluaisit miehen tekevän sulle/mitä haluaisit tehdä miehelle.

Itsekin höpöttelen herkemmin pienessä huppelissa tuhmia, mutta kyllä niitä selvinpäinkin tulee juteltua, jos oikein rentoutuu ja kiihottuu. Ja miehet on sen verran yksinkertaisia otuksia, että ne tuntuu kiihottuvan vaikka omasta mielestään sitä kuulostaisikin ihan vammaiselta :)

Vierailija

Itse puhun aika vähän, koska olen huomannut, että oma mieheni suosii ennemmin suoraa toimintaa kuin minkäänlaista höpöttelyä.

Toisin sanoen sen sijaan, että kertoisin, miten aion ottaa suihin tms, siirryn suoraan toimintaan, ja riisun molemmilta housut (mies tykkää!)

Eri asia on sitten kun kulta on jossain poissa, ja kirjoitan hänelle tuhman tekstiviestin. Silloin kerron pitkästi ja yksityiskohtaisesti, minkälaisen hoidon hänelle annan, kun hän tulee kotiin. Silloin on oltava hyvin tarkka, ettei viesti lähde vahingossa väärään osoitteeseen ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat