Ärsyttää

Vierailija

Olemme seurustelleet 2 vuotta ja asuneet yhdessä vuoden. Muuten menee ihan suht hyvin, mutta ärsyttää kun tuntuu että tuo seksipuoli on mennyt ihme aikataulumaiseksi. Seksiä harrastetaan tiettyyn aikaan päivästä, eli aina silloin kun itseäni väsyttää eikä enää jaksaisi yhtään mitään vaan haluaisi nukkumaan. En ymmärrä miksei enää voida toimia halujen mukaan? Päivisin olisin hyvinkin innokas, ja muutenkin pidän yllätyksistä. Sen sijaan tiedän 85% varmuudella että seksiä ei tipu ennen klo 22... koska jokuhan voi vaikka tulla kylään??

Ottaa päähän :( Ja aina se sama rutiini, mies saa ja tulee kun haluaa, sit suihkuun vuorotellen/kaksin , jossa itse hoidan monesti homman loppuun (jos jaksan, tämä kun on niin helvetin tylsää hommaa). Yleensä mennään suihkuun yhdessä joten tämäkään ei aina onnistu. Ei enää yksinkertaisesti huvita kun kaikki on suunniteltua ja tullut tavaksi joka ei edes ole hyvä tapa. Turhauttavaa edes haaveilla enää nykyään että saisi kotiin tullessa kunnon käsittelyn, kun ei sitä tule. :/ Minusta tuntuu että olen ihan melkeen suoraan jo sanonutkin että haluaisin jotakin erilaista, mutta eipä tunnu puhekaan tehoavan. Ja kyllä olen suoraan sanonut mitä haluan, en vain yrittänyt vihjailla. Mihinkähän tässä joutuu? :/ Olen vielä muutenkin persoona joka ärsyyntyy jos ei oo saanut tarpeita hoidettua. Sit ihmetellään mikä on, helppohan se on miehenä sanoa kun joka kerta saa.

Muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (4)

Vierailija

Täällä on yksi! o/

Meilläkin seurustelua takana kaksi vuotta ja yhteistä kotia ollaan asutettu puolisen vuotta. Yleensäkin tapellaan aika paljon mutta viime aikoina aiheena on ollut seksi.

Olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Mies saa kun haluaa ja laukeaa aina, minun pyytäessäni seksiä yleensä vastaus on ettei jaksa nyt. Odotan aina seksiltä kaikkea muuta kuin mitä tiedän sen olevan, ja sitten otan itteeni kun kaikki menee saman kaavan mukaan. Tiedän että se loukkaa miestä, joka tekee KAIKEN TYÖN eikä silti saa minua tyydytettyä. Olen pyytänyt häntä ottamaan minulta suihin, ei pysty, ällöttää. Okei, olen pyytänyt sormipelejä, mutta ei tuo niistäkään ole oma-aloitteisesti innostunut enkä haluaisi aina kinuta että antaisit nyt vähän. Tuntuu inhottavalta pyytää kun toinen on vastahakoinen.

Olen vielä muutenkin persoona joka ärsyyntyy jos ei oo saanut tarpeita hoidettua. Sit ihmetellään mikä on, helppohan se on miehenä sanoa kun joka kerta saa.

Näinpä juuri.. ja sit jos kiukuttelen ni mies tulee ja sanoo: "Pitääks sua panna ku oot noin pahalla tuulella?" No vittu ei tarvii panna :D ei paljon enää siinä vaiheessa huvita. Lisäksi ärsyttää se että pitäisi sopia etukäteen päivät milloin nussitaan.

Ehkä tyydyn vaan kohtalooni. Tuntuu että oon kaikkea jo yrittänyt. Ja oon sentään jo sen 2vuotta tyytynyt :D

Vierailija

Joo mäki ymmärrän jos mies ei tajua, mut se että sä ite kerrot miehelle että teeppä kuule näin, ja siltikään ei tapahdu niin on se ihmeellistä ettei niillä aivoilla voi ymmärtää että ei ne naisetkaa ikuisesti jaksa kattoo miestä jonka ainut kiinnostus on oma nautinto, vähät naisesta. Eihän meillä haluja oo ;) Välillä tuntee olonsa joksikin johon mies saa tyhjentää itsensä. Mutta vois senkin sanoo suoraan jos ei kestä ja meinaa heti tulla, että vois sanoo takas että no vedäppä vaikka käteen sitte, musta se on ainakin helvetin ärsyttävää saada se tavara ittestään pihalle, ja itse ei tästä toimituksesta oo saanu mitään iloa irti niin menee sillain kivasti hermot! :D

Vierailija

Hmm, en voi sanoo, et jakaisin nyt tän saman kohtalon, mutta tuli silti yks ehotus mieleen :) Sen saa kyl tyrmätä jos on sysi paska, mut tuleepahan ees koitettuu auttaa. Kun näit tekstei lukee niin huomaa, et ongelma ei oo siin, et miehet ei tietäis mitä niitten pitäs tehä, ne ei vaan haluu/jaksa. Mut siis mikä velvollisuus teilläkään on antaa seksii tavalla josta te ette nauti ja joka saa vaan teidät kiukkuseks? Yksinkertaistetusti: seuraavat pari kertaa, kun seksiä harrastetaan se tehdään teidän ehdoilla tai ei ollenkaan. Järjestelyn ei tietty tarttis olla pakollinen, vain tapa vähän purkaa vanhoi rutiineja. Täs on tietty vaarana kiukuttelu, mut toisaalt pakkohan tollanen tilanne mis vaan toinen on tyytyväinen on purkaa..

Vierailija

juu ei kuulosta yhtään pahalta. Ja mulla on toisaalta ihan ylpee tilanne että pystyn kyl sanoon suoraankin asiat kumppanille. Ja jutellaan kyl asiat selväks aina ennemmin tai myöhemmin. Yleensä vielä kun ollaan selvitetty joku tilanne niin tulee oikeen ihana rauha mieleen. Ja jotenki aina tuntuu lähentyvän siihen toiseen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat