Mies laukesi sisääni - tahtomattani:(

Vierailija

Ollaan vakipanon kanssa käytetty kohta vuoden verran keskeytettyä yhdyntää. Meillä se on toiminut, koska mä en pahemmin omista menkkoja(menkat tulevat kerta kolmessa kuukaudessa jos silloinkaan), joten raskautuminen on hyvin epätodennäköistä. Jep, ei tässä ihan fiksuja olla oltu kummatkaan...

Joka tapauksessa menin ja harrastin eilen seksiä tämän miehen kanssa ja hän laukesi sisääni, vaikka olen tehnyt sen hyvin selväksi ettei saa. Miehelle taas minun raskautuminen olisi jotain maailman ihaninta. Minulla oli tuolloin kuitenkin menkkojen viimeiset päivät meneillään, joten kuinkakohan todennäköistä on tulla raskaaksi? Ja minulla ei yksinkertaisesti ole tällä hetkellä varaa jälkiehkäisyyn, en saa mistään rahaa ennen keskiviikkoa:/ Enkä pysty lainaamaankaan, koska tilini ei riitä siihen(120e), sillä pitää ostaa ruokaakin.

Nyt olen ihan paniikissa, että olen raskaana, mutta elättelen toiveita, että menkkojen viimeisenä päivänä seksin harrastaminen olisi jotenkin turvatumpaa??

Ja tämä todellakin saa minut menemään lääkärille pyytämään e-pillereitä, vaikka olen niitäkin vastaan aina ollut:s

Kommentit (10)

Vierailija

Itsellä melko sama tilanne vajaa 2 vuotta sitten. Halut oli kauheet eikä siinä kerenny ehkäsyjä miettimään, mielessä toki kävi mutta juurikin näin ajattelin että mul on just eilen loppunut menkat, mitä tässä muka voi tapahtua? odotin sit seuraavia menkkoja ja niitähän ei siis koskaan tullutkaan ja testi oli pakko tehdä ja raskaanahan siinä oltiin sitten. En oo tuon jälkeen koskaan uskaltanu riskeerata niin etten ottais heti jälkiehkäsyä jos vahinko kävis.

Jokaisellahan on ihan yksilöllistä kuinka helposti pamahtaa. Itse näköjään sikiän kuin sieniä sateella, eikä sulle välttämättä näin käy, mutta vannomatta paras! :)

Hae nopsaa jälkiehkäsy, tulee helkkarin paljon kalliimmaks kaikki mahdolliset terveyskustannukset jotka abortista seuraa, jos siihen päädyt. Toinen vaihtoehto taas on sitten ihan asia erikseen.

Vierailija

Mutta kun tilillä on nolla euroa rahaa ja tosiaan yhdynnästä kulunut jo aika kauan aikaa, sillä tapahtumahetki oli kutakuinkin aamu viideltä sunnuntaina-_-

Vierailija

Lainaa vakipanoltasi. Hän on tilanteeseen yhtä syyllinen kuin sinäkin, eikä hän voi kieltäytyä antamasta rahaa, vaikka haluaisi että tulet raskaaksi.

Vierailija

Noniin! Mulla on säästötili pahimman päivän varalle ja siellä on tasan 25e rahaa ja nyt pikasesti pankin kautta apteekkiin hakee se pilleri!

Ku tosiaa aloin miettii et aborttiin mul viimiseks olis rahaa, ku raskaustestiki maksaa!

Kiitti teille! Tää oli potku perseelle tosiaan^^

Vierailija

mieti vähän miten paljon se kakara maksais.

tosta sun viestin kirjoittamisesta on nyt jo aika kauan aikaa eli jonkinlainen ratkaisu todennäköisesti on jo syntynyt.

Keskeytetty yhdyntä nyt on maailman epävarmin ehkäisykeino joka tapauksessa, eli vaikka mies ei olisikaan sisääsi tullut, niin varmaan se raskaus jossain kohtaa olisi kuitenkin napsahtanut. että ellei vielä osunut, niin kannattais vastaisuuden varalle miettiä varmaan jotain ehkäisyä...

Vierailija

En tiedä minkä ikäinen olet,mutta niinkuin itse sanoit niin ei kovin fiksua tuo keskeytetty yhdyntä "ehkäisykeinona"...
Minulle kävi taannoin vahinko,jälkiehkäisyn otin liian myöhään (n.35h) ja tulin raskaaksi.
Abortti maksoi paljon ja se oli niin kivulias toimenpide,etten voi edes kuvailla...
joten jos olet fiksu, niin hankit itsellesi sopivan ehkäisykeinon sillä pidemmän päälle se on halvin - ja MUKAVIN! :)

Vierailija

Jep, nyt on ehkäsiy hoidettu kuntoon!Kävin hankkimassa ehkäisyrenkaan ja olo on nyt niin mahtava, kun ehkäisykin on kunnossa ja tartte stressailla ainakaan sitä:)

Vierailija

En tullut raskaaksi, luojan kiitos. Tai no raskaustesti näytti negaa, mutta menkat ei oo kyl viel alkanu, et niitä odotelles nyt näin alkuun... Ku sitte voi vasta alkaa käyttää tota ehkäsyrengastaki...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat